Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tuti buli.

Minden a nyári szünetben kezdődött! Én egy fiú vagyok, és egy nagyon szuper élményben volt részem idén nyáron! A Szüleim elmentek egy hétre nyaralni, és rám hagyták a házat tök üresen. Másnap miután elmentek rendeztem egy házibulit, és nagyon sokan voltunk.
A buli szörnyen jó volt, mert jól bebasztunk, meg stb. Ott ismerkedtem össze egy szuper jó csajjal akivel egész végig jól elvoltunk a bulin. Sőt másnap át is hívtam magamhoz a csajt, és Ő elfogadta szívesen a meghívást, és másnap el is jött.

Mondta, hogy nagyon szeretné megismerni a várost, mert nem nagyon ismeri, mert most költöztek ide vidékről. Oké mondtam neki körbevezetem Pesten. Ő ennek hallatára nagyon örült és már el is indultunk. Elmentünk a vidámparkba, és az állatkertbe, nagyon tetszett neki, és utána felajánlottam neki, hogy aludjon nálam, Ő egy kicsit gondolkodóba esett, de aztán azt monda, hogy oké! Egész este tévéztünk, de akkor történt valami! Nem tudtam magamon uralkodni és lesmároltam! Azt hittem, hogy most ő megsértődik, és hazamegy, meg még mellette jól pofon is vág, de nem így történt. Miután befejeztük, ő azt mondta, hogy egész nap erre várt. Nagyon meglepődtem azon, amiket mondott, de örültem is neki, és Ő utána leterített az ágyra és smároltunk tovább!

Nem sokára lekerültek a ruhák mind a kettőnkről, csak boxer volt rajtam, rajta pedig tanga, és Ő azt mondta, hogy, ha már így felizgattam nyaljam ki! Nem sokáig vártam lehúztam a tangáját, és akkor csodálatos illat jött a borotvált puncija felöl, én szépen lassan elkezdtem nyalni a punciját, és utána egyre gyorsabban és mélyebben, láttam rajta, hogy mindjárt elélvez, úgy, hogy tovább csináltam nem sokára el is élvezett, és azt mondta, hogy most ő jön!
Lehúzta rólam a boxert, és elkezdte szopni, meg nyalogatni a faszom, elég hamar én is elélveztem, pont bele a szájába! Azután ráült a farkamra, és elkezdett lovagolni kurvára felizgatott, és én is őt, úgy, hogy majdnem egyszerre élveztünk el!

Mondta, hogy még egyszer nyaljam ki, és utána elmegy aludni, mert nagyon fáradt. Még egyszer ki és nyaltam, és megint csak elélvezett, azt mondta, hogy holnap is szívesen aludna nálam és akkor folytatnánk ezt, mondtam, neki, hogy persze, hogy nálam aludhat, és elmentünk mind a ketten aludni, egy ágyban!
Hasonló történetek
30295
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25073
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Tomi_88 ·
Nem értem miért került Antares/Issus-hoz az írás, nem ő írta...

szerenella ·
Cím után nem kell pont! Ne veszekedjetek rajta, mert nem olyan jó. Nem tudom ki már akkor is itt járt Istvánka álnéven?
Nem tetszett.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: