Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

a titkos vágyak

Egy nap az egyik volt osztálytársammal találkoztunk osztálytalálkozón. Még mindig megtartotta azt a gyönyörűen hívogató izmos testét. Bement a házba, én meg lopakodóan utána mentem. Leálltam vele beszélgetni. Én soha nem hittem volna, ami aznap este történt. 25- 26 évesek lehettünk. Egy percre mind a ketten levetkőztettük egymást. Gábor odajött hozzám és így szólt:
- Hát... Nem hittem volna pár évvel ez előtt, hogy te ilyen gyönyörű vagy. Akkor sem voltál rossz csaj, de most... És véletlenül kicsúszott a száján. Ha az enyém lehetnél.
Én visszakérdeztem.
- Tessék? Mit mondtál, nem figyeltem, bocsi.
- á semmit nem érdekes.
Persze én jól hallottam mit mondott de kíváncsi voltam mit mond. Ekkor adtam Gábornak egy puszit, s ő ezt viszonozta.
Ekkor leálltunk beszélgetni
- Figyelj, el kell mondanom neked valamit. Én már nagyon rég óta tervezgetem, hogy veled élem le az életem de tudom jól, hogy te nem így gondolod.
- Hát akkor nagyon rosszul gondolod. - felelte Gábor.
Ekkor átöleltem elfeledve a külvilágot.
Bementünk egy csendes szobába és kicsit még mind a ketten megvoltunk lepődve, mert akkor még el sem tudtuk képzelni egymással. Már nem bírtuk tovább.
Én lefeküdtem és Gábornak egy parancsot adtam.
- Gyerünk!

Gábor hallgatott is rám, egyből levette a felsőm. Nem kellett a melltartóval bíbelődnie, mert nem volt rajtam. Lágyan megcsókolta melleimet. Gyönyörű volt. Ekkor bedugta az ujját a számba és végül egyre lejjebb simogatva a nedves, lucskos puncimhoz ért. Lágyan izgatta csiklómat körkörös mozdulatokkal. Közbe és is megmarkoltam a makkját, és a bőrt hol le, hol pedig felfele húzogattam. Amikor majdnem elélveztünk akkor egy kicsit lassabban csináltuk egymásnak, de amikor már kicsit pihentünk akkor egyre mohóbban. Ekkor Gábor kérdezés nélkül feláll. Én azt hittem, hogy valamit rosszul csináltam, de utána visszajött és farkán egy óvszer volt. Ekkor behunytam a szemem és ő kihasználva ezt a pillanatot óvatosan, de mégis durván belémhatolt. Kicsit megijedtem és fájt is de egyszerre kellemes is volt.
Óvatosan ki-be húzogatva csinálta, és halk de olykor hangos nyögésekkel fejeztük ki magunkat. Ekkor Gábor:
- Óhh óhh gyerünk bébi, ez az…
Ekkor én
- Gyerünk drágám, vadabban, vadabban
Ekkor már olyan vadan szexeltünk, hogy akkorákat sikítoztam, hogy szerintem a nagyothalló tizedik szomszéd bácsi is hallotta.
Én fokozva gyönyöröm és persze az övét kiszívtam a nyakát. Elkezdett remegni a teste de nem hagyta abb. Még vadabbul csinálta már szinte az egész házat elvittük. Amikor eljött a várva várt pillanat. Nem vette ki hanem tövig benyomta ami az elélvezés csúcspontja volt. Aztán lágyan kihúzta péniszét és a fehér nedvet leszopogattam róla. Ekkor belenyúlt a puncimba is és érezte bizony nekem is nagyon nedves. Ekkor lefektetett és el kezdett nyalni. Annyira gyönyörű érzés volt hogy szinte ugrálva csűrtem csavartam a melleim .

Óóóó ez isteni volt. Nyögtük mind a ketten. Egy picit még csókolóztunk, majd felöltöztünk és mentünk ki a szobából. Amikor kinyitottuk az ajtót az egész társaság ott volt. Nagyon kínos volt. Valószínű a sikításra lehettek figyelmesek. Aztán elkértem a Gábor számát és ő is az enyémet. 3 hónap múlva megfigyeltem magamon hogy hízok. A rosszul létekre nem figyeltem oda, mert már megszoktam, ha ideges vagyok hányok, meg úgy alapvetően fája fejem. És észrevettem hogy kerekebb a hasam és kövér vagyok. Ekkor elmentem orvoshoz és kivizsgáltattam magam. Az orvos mosolyogva jött ki. Én megkérdeztem:

- Doktornő mi a betegségem?
- Ne aggódjon, asszonyom ön terhes .
- Terhes? De az hogy lehet, hisz az elmúlt három hónapban csak egyszer szexeltem a volt osztálytársammal, de óvszert használtunk
- Akkor teszek fel önnek egy kérdést. Önök csak finomabb szexbe kezdtek vagy durva gyors ütemű volt?
- Hát... Durva és gyors volt.
- Akkor megvan a megoldás. Ha gyorsan ütemesebben létesítenek testi kapcsolatot az emberek az óvszer vékony anyag, ezért könnyen elszakadhat. Valószínű itt is ez történhetett.
- De az hogy lehet, hogy nem vettük észre? – kérdeztem.
- Azt nem minden esetbe veszik észre, ha elszakad, mert csak kidobják és nem is nézik.
Utána felhívtam Gábort.
- Szia Gábor. Van egy félig meddig rossz hírem. Gyerekem van.
- Igen? És nekem ehhez mi közöm?
- Akkor így fejezem ki magam apa leszel, pontosan hat hónap múlva.
Ekkor hangos köhögésbe kezdett.
- Tessék? - felelte. Dehát védekeztünk.
- Igen, de nem eléggé az óvszer ugyanis elszakadt.
Gyere ide gyorsan a nőgyógyászatra . Rendben sietek.
Fél órán belül ott volt. Megcsókolt. És akár hiszitek, akár nem, összeházasodtunk és 3 gyönyörű kislánynak adtam életet. Minden jól alakult.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
Naneeeeeee XD XD

Én lefeküdtem és Gábornak egy parancsot adtam.
- Gyerünk!
Hát... ez elég hülyén hangzik. Jóhogy nem má ezt mondod: \"Tömjé má meg vazze\"

Ekkor bedugta az ujját a számba és végül egyre lejjebb simogatva a nedves, lucskos puncimhoz ért.

*lovers* ·
ohhh...Istenem...hát ez SZÁNALMAS volt :flushed: jah és az előttem szóló két embernek teljesen igazat adok! valamint végignevettem az egészet, a könnyem is folyik szörnyű volt...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: