Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Tiszaparton!

Olvasgattam múltkor ezeket a történeteket, és nagyon megtetszettek. Úgy döntöttem h én is leírom az egyik ilyen sztorimat.

A baráti társaságomból már volt jó pár barátom, de egyikőjükkel sem tartott túl sokáig, max. egy két hónapig. Ezek mind olyanok voltak h egy régi barátság alakult át \\\"szerelemmé\\\" , és ez nem volt az igazi. Volt egy idő mikor nem igen jártam be a barátaimmal a városba, vagy ahova épp mentek, nem volt túl sok időm. Eközben persze kerültek be mások is a társaságunkba, akiket én nem nagyon ismertem, csak látásból. Volt köztük egy srác, aki nem volt épp a legjobb pasi, de olyan aranyos arca volt. Öt sem ismertem csak csetről, ahol egyre többe beszéltünk egymással. Kezdtünk barátok lenni, majd egyre jobban bejött nekem Csaba (mert így hívták), és én is neki. Ezt úgy tudtuk is egymásról, legalábbis reméltük egymással kapcsolatban. Majd én is egyre többet jártam el a haverokkal, és így vele is.

Őt személyesen úgy ismertem meg, hogy már nagyon tetszett nekem. Mindig mikor találkoztunk folyamatosan puszilgatott, simogatott, az ölében ültem, de konkrétan sosem történt semmi. Sosem bírtunk kettesben maradni igazából. A barátaink is mindig mindent kitaláltak h összehozzanak minket, de ez sose jött össze. Tudta mindenki h én nagyon szeretem öt és, h ő is engem, de mégse jött össze.
Egyszer beszéltük Csabával, hogy most már meg kéne beszélni ezt a dolgot, hogy mi legyen velünk. Ő elmondta, hogy csak tőlem függ, mert ő nagyon szeret engem, de hogy ez nem itt cseten kéne megbeszélni. Nem találtunk más időpontot, minthogy elmenjek elé a suliba, és majd onnan elmegyünk sétálni és közbe dumálunk. Ez meg is történt, elmentem elé. Ahogy vége lett a sulijának jött le a suli elé, de mondta, h gyorsan visszaszalad még WC-re, és ha gondolom addig én is menjek be vele a suliba, nagyon fog sietni.

Bementünk. A WC olyan volt, hogy egy kis kézmosó helységből nyílik a fiú és a lány WC is. Bement a fiú budiba, de mivel nem volt bent senki más én is bementem abba a helységbe, és ott dobtam le a táskámat (mivel én is a suliból jöttem). Leültem az egyik sarokba, amíg ő elintézte a dolgát. Kissé álmos voltam és elbóbiskoltam. Mikor kijött a WC-ből, odajött hozzám és megfogta az egyik kezem, majd felhúzott onnan. Elmondta megint, hogy mennyire szeret, és hogy nem rajta múlik, hogy mi lesz velünk, majd mondta, hogy ahogy itt ültem nagyon édesen néztem, és hogy nagyon tetszek neki. Ezután már másodpercig csak néztük egymásra, majd hirtelen lekaptam és egyre nagyobb indulatokkal csókolóztunk. Ez addig vezetett, hogy szépen lassan hátra hátráltunk az egyik WC-be, és becsuktuk. Ebből szerintem már következik, hogy mi történt ott.

Csaba leült a WC tetejére, miközben kavartunk. Én szépen lassan elkezdtem kigombolni a nadrágját. Nem volt valami könnyű, mert tele volt aggatva minden rockeres xarral, de azért sikerült. :) Majd elővettem a farkát és ott volt a kezemben, nem csináltam vele semmit, csak kavartunk tovább. Majd mikor a kavarást abbahagytam, elkezdtem szopni. Én is nagyon felizgultam rá. Ő már nagyon kész volt, már majdnem el is ment, mikor valaki bejött a WC-be. Csaba osztálytársai és egyben haverjai voltak azok, akik máris felismerték a táskáját. Hangosan kérdezték, hogy itt van-e. Ez totál elrontotta a pillanatot, gyorsan felkelt, felöltözött és kinyitotta az ajtót, hogy : igen itt van. Ezután és is rendbe raktam magam, megigazítottam a hajamat, mert eléggé zilált lett a csókolózás közben, majd én is kimentem.

A haverjai nagyot néztek, és máris levágták a dolgot, hogy mi volt itt. Csabán is nagyon látszott, hogy épp az a bizonyos dolog lett félbeszakítva, csak úgy remegett. Összeszedtük magunkat és eljöttünk onnan. Mindketten nagyon kívántuk egymást, most már még jobban. Mivel a suli a Tisza parton van, nem tudtunk hirtelen jobb helyet, minthogy kimenjünk a töltésoldalba, és ott befejezzük, amit elkezdtünk. Negyed óra alatt találtunk is egy jó kis eldugott helyet, ahol nyugodtan folytathatjuk, amit elkezdtünk.

A fű frissen nyírott volt, alig 7-8 cm-es. Leültem a fűben, majd fölémhajolt, hátra döntött és elkezdett csókolgatni a hasamon, a nyakamon és az arcomon. Nemsokára a felsőm is lekerült, majd a melltartóm következett. Így a melleimnél folytatta a csókolgatást, ki is szívta őket (még senki sem szívta ki őket előtte, nagyon élveztem, nagyon jó volt :). Egyre jobban hergelt ezekkel, majd már nem bírtam és odahúztam magamhoz, majd megfordultunk.
Most én kezdtem el Őt kényeztetni. Levettem a felsőjét és kigomboltam a nadrágját. Én is végigcsókoltam minden lehetséges helyen a felsőtestét, amit meg kell hagyni, hogy egész jól ki volt dolgozva. Majd a nadrág alatti rész következett. lehúztam róla a kigombol nadrágot, és még boxerban elkezdtem ott is puszilgatni, ami már majdnem elég is volt neki, hogy elmenjen. De nem akartam ezt máris, úgyhogy abbahagytam és visszatértem a felső részéhez. Közben ő is leszedte rólam a miniszoknyámat, és ő is fogdosott.

Ekkorra már egyre erőteljesebb sóhajtozások és lihegések voltak. Egyszer csak lekerült az én bugyim is. Elkezdte a csiklómat simogatni, majd egyre szenvedélyesebben csinálta. Utána volt még egy kis petting, ujjazgatások, simogatás, miközben csókolóztunk és én is simogattam. Utána én folytattam, azt ami abbamaradt még a suliban. Elkezdtem szopni, amitől most már el is ment. Utána ismét fordultunk, ő került felülre és kinyalt. Előszór csak körülötte puszilgatott, nyalogatott. Ami már magában elég volt ahhoz, hogy elvigyen engem. Ezután a csiklómat kezdte nyalogatni, majd a lyukamat és sikerült mégegyszer elvinnie.

Ezt hosszú csókolózás követte. Ekkor felkelt és odament a táskájához és hozott egy gumit. Amit elkértem tőle, hogy én húzzam fel. Kicsit vicces volt, mert csak másodszorra sikerült, (eddig én körülbelül háromszor ha húztam fel valakinek a gumit. Vagy magának csinálta, vagy nem volt rá szükség). Ezután jött aminek jönnie kellett. Könnyen berakta, mert már eléggé, nagyon nedves voltam. Először lassan húzogatta ki-be , ki-be a nem a leghosszabb, de jó vastag farkát. Pár perc múlva begyorsított. Akkor már azt hittem, hogy ott ájulok el, annyira jó volt. Lökött rajta egy lassabbat, ami nagyon mélyre ment, akkor sikerült elmennem harmadszorra is.

Mindenem beleremegett és már jó hangosan nyögtem, ami amúgy nem jellemző rám. Ezek után még folytattunk. Alig telt el 5 perc és Csaba is elélvezett. Ő végig elég hangos volt, és a végén egy nagyon nagyot felordított. Az egész ember totál beleremegett, majd rámhasalt, úgy hogy a cucc még bent volt, és jó pár percig úgy feküdtünk egymáson mozdulatlanul. Fantasztikus érzés volt. Ezután kivette és rendbe raktuk magunkat.
Már körülbelül 3 hónapja, hogy szakítottunk, de 8 és fél hónapig együtt voltunk. Ez nálam soknak számít. Én még mindig szeretem őt, talán ő is engem, de egymásra untunk, és közösen megegyeztünk, hogy szakítunk. Eddigi életem alatt vele volt a legjobb dugni, és azok közül is ez amit ide leírtam, a legelső, ami vele volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Évica ·
Salvete!
Hú, nem is tudom, miért, de olyan furcsa szegény Csaba anyagcseréjét részletezni egy ilyen történetben... Túl sok sor lett szentelve ennek a mellékes körülménynek. A szleng szavak használata tényleg lohasztó, a jövőben kerülni kellene ezeket. De az alapsztori jó!

Valete!

Tatina Mae ·
nem szavazok, mert rontanám az átlagodat... a WC-t elég lett volna csak megemlíteni. Ha egyszer írsz, akkor annak ne olyan legyen a stílusa, mintha "csak dumálnál a spanokkal azt löknéd nekik a rizsát, mert kajak tönkrevágja az egészet...vágod?"


Ez nem SMS, nem órai levelezés... legyél kicsit igényesebb :wink:

Az viszont becsülendő, hogy megpróbáltad... (úgy tűnik, én ma csak kritizálok mindenkit...) szóval azért egy olvasást megért.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: