Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tét 2.

A tét 2.

-------------------------------------

Írta: damonX ©
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2006. október

*************************************


A másnapi nap egy tortúra volt. Csak Aprilre bírtam gondolni. Nem tudtam kiverni a fejemből a látványt, ahogy a haverom megbaszta. Az arckifejezésére gondoltam, és kitágult popsilyukára, amiból Will spermája csordogált. Bűnösnek éreztem magam, amiért ilyen helyzetbe került, de ez csak még jobban felizgatott. Amikor befejeztem a melót, meg akartam lepni egy virággal és egy vacsorával.
Hazasiettem és lezuhanyoztam, aztán elmentem virágot venni. April lakásánál úgy döntöttem, felmászok a tűzlépcsőn és meglepem. Mindig szerette a meglepetéseket. Reméltem, hogy ettől a kis erőfeszítésemtől elfelejti majd a tegnapi eseményeket.
Leparkoltam és megkerültem az épületet. Reméltem, April már lecsillapodott. Szerencsére valaki leeresztve hagyta a tűzlétrát, úgyhogy felkapaszkodtam. Nemsokára már a barátnőm hálószobájának ablakánál álltam. A függönyök be voltak húzva, de az ablak széle és a függöny között volt egy kis rés, úgyhogy be tudtam lépni. Óvatosan benéztem, de attól, amit láttam, leesett az állam, sőt, még a virágokat is elejtettem.

A barátnőm négykézláb, teljesen meztelenül volt az ágyon! A feje a párnába merült, az ujjai pedig szorgosan dolgoztak a lába között. Közelebb hajoltam. Az egyik kezével a csiklóján dolgozott, a másikkal a puncijában. Teljesen meg voltam döbbenve. Tudtam, hogy a lányok is gyakran maszturbálnak, de nem gondoltam volna, hogy Aprilt így találom itt. Először kopogni akartam, de annyira felizgatott a látvány, hogy inkább csöndesen figyeltem.
Ahogy lenyúltam, hogy megigazítsam farkamat a nadrágomat, April valami még meglepőbbet csinált. Kihúzta ujjait nedves puncijából, fogást váltott, és a popsilyukát kezdte simogatni. Teljesen elhűltem a látványtól. A farkam lüktetett, és csak bámultam a műsort.
Megragadtam a farkam: April a szűk kis seggébe nyomta az egyik ujját. Az üveghez nyomtam az arcomat, hogy jobban lássam. Aztán hirtelen előrebuktam, neki az üvegnek. A virág leesett, April felkiáltott és meglepetésében felugrott az ágyból. Gyorsan magára kapott egy fürdőköpenyt.
- Ajaj... - mormoltam. April elég dühösen nézett rám.
- Damon!? - kiáltotta, és megkötötte meztelen testén a fürdőköpeny övét. - Te vagy az?
Ahogy az ablakhoz viharzott, valami hihető mesét akartam kitalálni, de semmi sem jutott eszembe. Ehelyette ott álltam mozdulatlanul, és vártam, hogy April kinyissa az ablakot.
- Mi a fenét csinálsz? - kiáltott rám. - Leskelődsz utánam?
- Nem, nem, nem... - vágtam rá. - Én csak... virágot hoztam neked. Meg akartalak lepni.
- Hát az sikerült! Halálra rémítettél!
- Bocsi - feleltem szelíden. Reméltem, hogy aranyos arckifejezésemtől elpárolog majd a haragja.
- Gyere be - mondta egyszerűen, és elfordult tőlem. Óvatosan bebújtam az ablakon, és a padlóra ugrottam.
- Szóval - kezdtem bele, miközben leporoltam magam. - Ne haragudj, hogy félbeszakítottalak.
April pillantása belémfojtotta a szót.
- Nem akarok beszélni erről - jelentette ki hidegen. - Sőt, még azt sem akarom, hogy egyáltalán szóbahozd.
- Ugyan már... - mondtam, és átöleltem. - Izgató volt. Nem is tudtam, hogy...
- Damon! Mondtam, hogy nem akarok beszélni róla!
Bekussoltam és hátraléptem, hogy April egy kis helyhez jusson. Aztán figyeltem, ahogy rámnéz, és ellágyul a tekintete.
- Szóval... - kérdezte végül - Tetszett, amit láttál?
- Basszus, jó hogy! - tört ki belőlem. - Ez volt a legizgatóbb dolog, amit valaha láttam!

A barátnőm is mosolygott, de azért még nem oldódott fel teljesen. Lassan odalépett hozzám.
- És fel is izgatott?
Bólintottam.
April finoman végigsimította a hasamat, és az ajkába harapott.
- Még mindig be vagy indulva? - kérdezte.
Én csak mosolyogtam és az ágyékomhoz húztam a kezét.
- Mit gondolsz?
Közelebb léptünk egymáshoz és csókolózni kezdtünk. Nem pont az az érzéki csók volt, amit April annyira szeretett, de sokkal érzékibb, szenvedélyes csók volt. A nyelvünk egymás szájában táncolt. Magamhoz húztam, és megfogtam a fenekét. Erre nagyot sóhajtott.
- Akarlak! Most! - jelentettem ki halkan. Szétnyitottam rajta a fürdőköpenyt, és hagytam, hogy a padlóra csússzon.

April hátrelépett az ágyhoz, én meg követtem. Levettem a pólómat, és a nadrágomhoz kezdtem, közben ő meg mosolyogva az ágyra dőlt és széttárta a lábát. Éhesen megnyaltam az ajkaimat, aztán a combjai közé vetettem magam, pedig a nadrágomat még nem is tudtam teljesen lehúzni magamról. Miközben nedves húsát nyalogattam és szopogattam, megszabadultam a nadrágomtól, és kiszabadítottam végre a farkamat.
Felfelé haladtam a csókolgatással Aprill sima testén, az arcához értem, farkam pedig finom, nedves puncijához. Egy nagy lökéssel egész farkamat beléküldtem. Nagyot nyögött, és élvezettel engedte hátra a fejét.
- Óóóóóó ugen......... - mormolta. Behunyta a szemét, lábát pedig szorosan a derekam köré csavarta.
April forró kis lyuka elnyelte a dákómat. Elkezdtem ki-be csúszkálni benne, a csípőm gondos, kemény ütemben mozgott. Éreztem, hogy a puncija minden egyes lökéssel egyre nedvesebb lesz.
- Szóval - lihegtem neki - mindig ujjazod a seggedet maszturbálás közben?
April arca egy pillanatra megkeményedett, de aztán újra elmosolyodott.
- Csak tegnap óta.
- Tényleg? - kérdeztem, és remegő testébe nyomtam a dákóm. - Van ennek valami köze ahhoz, ami Willel történt?
April az ajkába harapott, és bólintott. Kissé összezavart a barátnőm hirtelen véleményváltozása a tegnapi nappal kapcsolatban.
- Azt hittem, nem élvezted túlságosan... Elég szomorúnak tűntél.
- Először az voltam, de...
April elhallgatott, mert egy kissé keményebben kezdtem baszni.
- Folytasd - sürgettem. Lelassítottam, hogy tovább mondhassa.
- Hát, először nagyon megalázónak és durvának tűnt, de aztán hazajöttem, elkezdtem gondolkozni, és... valahogy felizgatott.
- Tényleg? Mi izgatott fel benne?
- Nem... nem is tudom. Talán csak tetszett, hogy ki voltam használva. Hogy szexbábuként kezelt. És még jobban felizgatott, hogy te végignézted.
- Igazán? - nyögtem. - Szereted, ha nézlek, mikor basznak?
- Igen.
- Szereted, ha nézlek, mikor használnak?
- Igen!
- Szereted, ha nézem, amikor egy fasz van a seggedben?
- Basszus, igen!
Le kellett állnom. Nem akartam April éhes puncijába üríteni a golyóimat. Nagy levegőt vett, a vállamba vájt az ujjaival és nekem nyomta a csípőjét, mintha folytatni akarná.
- Megdugnál hátulról? - kérdezte. - Azt akarom, hogy úgy hágj meg, ahogy Will.
CSak mosolyogtam és kihúztam a farkamat. Gyorsan megfordult, mégykézlábra helyezkedett és felémnyomta ki a csípőjét. Arca a karján pihent, gömbölyű feneke pedig jól felemelkedett. Megfogtam a farkamat és csillogó kis ajkacskáira nyomtam. Alig vártam, hogy nedves, szúk kis lyukába merülhessek.
- Ó, igen... nyögte. Érezte, hogy megtöltöm hátulról. - Bassz meg, Damon! Keményen!
Nagy levegőt vettem és puncijába nyomultam.
- Ez az! - kiáltotta. - Csináld! Bassz meg! Hadd élvezzek el! El akarok élveni, utána meg baszd meg a seggemet!
Erre megálltam. Ezekre a szavakra vártam évekig, és most April végre kimondta őket! Majdnem elvesztettem a fejem.
- Játssz a seggeddel - mondtam. - Nézni akarom, miközben baszlak.

A barátnőm felnevetett, de aztán hátranyúlt és bedugta egyik ujját a hátsó, tiltott bejáratba. Gyorsan elhúztam a kezét, és beszívtam két ujját a számba. Jól benyálaztam, aztán visszanyomtam a fenekéhez. April körözgetett rószaszín kis lyukacskája körül, én meg tovább basztam. Mostmár lassabban mozogtam, ő meg félig a segglyukába nyomta az ujját.
- Jaaaaj - nyögtem. - Ez nagyon izgató!
April hátrafordult és rámmosolygott, aztán finom kis ujját beljebb nyomta. Megfogtam puha fenekét, széthúztam, hogy jobban beléláthassak. Az ujja ki-be járt benne, én meg próbáltam felvenni a farkammal ugyanazt a ritmust. Ahogy gyorsítottunk, benyúltam alá, és simogatni kezdtem a csiklóját. Hirtelen a matracba szorított az arcát, hogy elfojtsa sikolyait: elélvezett. A fanak és a puncija egyszerre lüktetett. Aztán kihúzta az ujját a segglyukából, és nagy levegőket véve én is hátrahúzódtam.
- Most pedig - nézett rám mosolyogva - baszd meg a seggemet.
Még jobban megfeszítette a hátát, amitől a feneke mintha csak kinyílt volna. A nedveiből rákentem valamennyit a farkamra. Aztán szűk kis bejáratához igazítottam a makkot és benyomtam. April felnyögött. Óvatosan beljebbnyomultam, figyeltem, hogy feneke hogyan tágul a behatoló körül.
- Bassz, bassz, bassz! - tört ki belőle. A feneke mintha az egész farkamat elnyelte volna.
- Jól vagy? - kérdeztem aggódva.
- Igen! - válaszolta. - Csináld! Az egész farkadat a seggembe akarom érezni!
Még hátra is nyúlt mind a két kezével. Széttárta nekem a fenekét, én meg teljesen beletoltam a farkamat. Forgatni kezdtem a csípőmet, erre April még jobban nyögdécselt. Aztán óvatosan kihúztam, és elkezdtem ki-be mozogni. Lassú, rövid mozdulatokkal keféltem.
- Ez az!!! - kiáltotta, és elengedte a fenekét. - Bassz meg, Damon! Baszd meg a seggem! Dugj fenékbe, ahogy Will!
Barátnőm sürgető szavaira begyorsítottam.
- Igen? - kötekedtem vele. - Talán minden fogadásomban téged kéne tétnek tegyelek.
- Igen! - kiáltotta szenvedélyesen, miközben golyóim a puncijának csapódtak. - Tegyél meg! Én akarok lenni a tét! A nyeremény! Azt akarom, hogy kihasználjanak! Csak egy basznivaló picsa akarok lenni!

April új keletű kurvasága teljesen lenyűgözött, és többet is akartam hallani belőle.
- És mi lenne, ha több srác is lenne? - kérdetem.
- Nem érdekel! - kiáltotta. A fenekét a csípőmnek lökte, szinte felnyársalta magát a farkamra. - Mind megbaszhatnak! Behajolok nekik, és mind megdughatják a fenekemet!
Ez már túl sok volt. Durva szavai megadták a végső lökést, éreztem, hogy a golyóim összehúzódnak.
- Elélvezek! - nyögtem ki.
- A seggembe! - kiáltotta April. - Élvezz a seggembe!
ALig mondta ki, a farkam meg is töltötte szűk fenekét forró krémmel. Nagyot sóhajtott, míg a farkam ott lüktetett a testében és bespermázta a seggét. Kihúztam, és az utolsó cseppeket kivörösödött segglyukára engedtem. April hasrafeküdt és óvatosan megsimogatta a fenekét.
- Szóval? - kérdezte, és mosolyogva hátranézett. - Mikor biliárdozunk legközelebb?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Nos, a szereplők egyre kevésbé szimpatikusak emberileg. Aprilt még az első részben, meg ennek az elején közel éreztem magamhoz, a végére viszont már... No mindegy. Viszont abban igazad van, hogy arra vannak ezek a történetek, hogy azt "lássuk" benne, amit a valóságban nem. És ez még csak nem is film, szóval azt sem mondhatjuk, hogy kihasználják szegény csajt, és pénzzel betömik a száját, hogy bepucsítson.
De mindegy. Ezt abbahagyom, mert nem is ez a lényeg. Az első rész jobban tetszett, de ez is nagyon jól meg van írva. A párbeszédek továbbra is élőek, és szépen egyenletesen eloszlanak a történetben. Ez tetszik.
A fordítás alapvetően jó, bár elég sok hiba, pl. szóismétlés (rögtön az elején "A másnapi nap") meg hasonlók vannak benne. Emellett sok az elgépelés is. Viszont annyi hibát messze nem vétettél, hogy az élvezhetőséget lerontsa, és amilyen sodró lendületű a történet, engem nem is zavar.
Pavlov ·
Ezt a második részt én is amolyan hozzácsapott kis apróságnak érzem, de érdemes elolvasni, hogy az olvasó jobban értse a következő rész - Az April és a csapatmunka - fejleményeit. Ajánlom azt is, ha már az első két részt elolvastad! És köszönöm a dicsérő szavakat.
Sinara ·
Hát ja. Ez inkább csak amolyan reflexió az első részre. Mondhatni, "utószó". Több értelme lenne egyben, de úgy talán már túl hosszú lenne. Bár... ki tudja.
A folytatást természetesen olvasom majd, csak most elment az idő ezzel a két történettel, és volt/van ma még más dolgom is, a következő rész pedig eléggé hosszú. De nagyon kíváncsi vagyok rá.

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és az Instagramon is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: