Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tesi tanárral.

- Jó napot kívánok kedves Szófia. Ma hajlandó részt venni az órámon?  - kérdezi Csababá nagy vigyorral az arcán.
- Természetessen. - Kacsintok rá egy huncut mosoly kíséretében.

Szakközép utolsó évesek vagyunk és Andival mostanában eléggé elszaladt velünk a ló.
Úgy gondoltuk mivel 2 hónap múlva végzünk így egy két óráról mint pl: tesi óra simán ellóghatunk egy párszor. Amit persze kedvenc tanárunk Csababá észre is vett.
Nagy szerencsére egy szóbeli figyelmeztetéssel megúsztuk.

Csababá egy 37 éves egyedülálló pasi. Inteligens, okos az az igazi "férfi".Sportos test, barna rövid haj, barna szem, kis gödröcskékkel az arcán.
Néha megy a fantáziálgatás Andival, hogy milyen lehet az ágyban.
Ilyenkor mindig jön nálam a féltékenykedés és rászólok, hogy tudja hol a helye  - Andikám neked pasid van, ha jól tudom.
- Szofi! Neked meg van egy megmagyarázhatatlan tulajdonságod. - Tudsz féltékeny lenni ok nélkûl. Ezen mind ketten nagyot nevetünk.

Aznap utolsó óra tesi lesz és előtte gyors kiugrottam a suli melletti kis parkba egy cigire.
Gyorsan szívom, hogy időbe visszaérjek és legyen időm még átöltözni.
Hirtelen mellettem terem Csababá.
- Hát maga meg mit csinál?
- Megismételné kérem? - kérdezem kacér hangnemben.
- Mit csináljak most magával?  Ezért büntetés járna.
- Jujha..akkor most kapok egy fekete pontot? - kérdezem flegmán.
- Nem kettőt, hármat! - mondja mosolyogva.
- Szófia én nagyon bírom magát így kap 5 percet, hogy elszívja azt a fránya cigit és ott legyen az órámon.
- Igazán? - fújom az arcába a cigi füstöt.
- Igazán!  
Ezzel magamra hagy én pedig rendessen hallom a szívverésem, és közben azon gondolkozom, hogy mekkora hülye vagyok.

Óra után Csababá szól,hogy induljak az irodájába, én itt maradok beszéde van velem, és vegyem elő az ellenőrzőmet.
Na most aztán kihúztam nála a gyufát,tuti nem uszom meg egy szóbeli figyelmeztetéssel..
Mindenki elindult öltözni, Andi egy együttérző pillantást vet rám majd halad a többiek után, én pedig az iroda felé veszem az irányt.
Az irodában az aztal szélére ültök és várom, hogy jöjjön az "agymosás"

- Na kisasszony,akkor most itt az idő egy kis beszélgetéshez,és kérem másszon le az asztalról.
- És ha nem?
- Ezt nem hiszem el..Hogy lehet ennyire engedetlen és mégis annyira kívánom.. - halkan motyogja magában és föl-alá mászkál..
Hirtelen mozdulattal a lábam közé ál, megmarkolja mindkét combom és a nyakamba zihál.
Érzem kemény férfiasságát a szeméremdombonak feszülni..
- Annyira kívánlak.. - súgja elcsukló hangon a fülembe..
- Akkor mire vársz? - súgom vissza felhevülten.
Mint aki csak engedélyt kapott volna, szenvedélyesen és lágyan csókolni kezdett majd tépni kezdtük egymás ruháit.
Az összes ruhámtól megszabadított és az asztalra ültetett újra. A lábaim széttárta és belenyalt a puncimba.
Nyelve hegyével finoman játszott a csiklómmal és a kisajkakkal. Halkan felnyögtem..Beleremegett az egész testem.
Egyre hangosabban és szaporábban vettem a levegőt. Nagyon élveztem amit csinál.
Felállt és végig csókolta az egész testem, majd a melleimet kezdte izgatni. Az egyiket a szájával a másikat a kezével ingerelte.
Belemarkoltam a fenekébe hogy tudassam, megőrülök ha nem hatol belém azonnal.
Vette az adást és éreztem, ahogy lassan engedi be kemény farkát a puncimba.
Erre mind ketten felnyögtünk...
Apró mégis erőteljes mozdulatokkal dugott. Közben a hátát és a fenekét simogattam,ő a combom markolászta és csókolt ahol ért.
- Imádlak!
- Én is..én is..feleltem lihegve és már éreztem is, ahogy egész testem elönti a forróság..egész testem beleremegett és hatalmas nyögések hagyták el ajkam.
Abban a pillanatban megszívta a nyakam és egy hatalmas nyögés kíséretében belém élvezett...

Felöltöztünk majd vissza ültem az asztalra.
- És most hogyan tovább?
A lábam közé ált, átkarolta a derekam majd a fülembe súgta.. - Biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó alkalom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
LoganNeran ·
megint ez a hiba: a téma jó, a kivitelezés nem. Rövid, kapkodós.

everboy ·
Megismernék egy ilyen tanárt

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: