Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A taxislány

- Na végre ide adjátok a taxi órát? ! –kérdeztem idegesen. Az agyamra ment már, hogy állandóan meg akarnak védeni a központban. Nem utasították el a jelentkezésemet, de nem kaptam meg a taxamétert.
- Itt az órád, de ha külterületre mész, jelentkezz be – Szegények, nem tudták elképzelni, hogy én éppen azért a kalandokért akartam taxis lenni, amik pont a külterületen érhetnek. Beüzemeltem tehát az órát, és beálltam az utolsó kollega mögé. Lassan fogytak a kocsik előlem, az idő gyönyörű volt, így az emberek inkább gyalogoltak, vagy buszra szálltak. Egy óra múlva jött csak meg az első fuvarom. A reptérre vittem. Magas, jóképű, harmincas férfi volt. Éreztem, hogy bámul a visszapillantóban. Mikor végül a szemébe néztem a tükrön át, megszólalt:
- Holnap este jövök vissza, örülnék, ha ön jönne értem.
- Hány órára érkezik a gépe?
- Huszonkét óra tíz percre van kiírva.
- A kijárat előtt fogok állni. Köszönöm a bizalmát – mondtam, és láttam a szemében a mohó vágyat. Mikor megérkeztünk a reptér elé, szép kis borravalót adott, aztán elsietett.

A napom további részében csupa unalmas embert szállítottam, kivéve egy esetet. Egy kisfiút vittem be az anyjával, a balesetire. A fiúcska fejére szorult a bili. Az asszony hol szidta a gyereket, hol pedig nevetett rajta. Szegény lurkó nagyon csöndes volt. Este holt fáradtan értem haza. Bekapcsoltam a tévét, letusoltam, aztán elővettem az előzőnapi salátát, és leültem nézni a műsort. Valami politikai vitaműsor ment, és én azon vettem észre magamat, hogy az eszem a reptéri pasin jár. Letettem a tálat, és a tévét átkapcsoltam a szex csatornára. Éppen két férfi foglalkozott egy lánnyal. Elölről, hátulról tömték. Kezem lassan a szeméremdombomra csúszott, megkerestem a legérzékenyebb pontomat rajta, és maszturbálni kezdtem. Becsuktam a szememet, és azt képzeltem, hogy én vagyok az a lány a tévében. Lábamat széttártam, és benyúltam a hüvelyembe. Úgy gondoltam, hogy a reptéri férfi nyúlt belém. Egyik kezemmel hevesen dörzsöltem magamat, a másikkal pedig a ball mellem gombját izgattam. A tévébeli lány most sikongatni kezdett, mire én is elélveztem.

Másnap csigalassúsággal ment az idő. Egy ütődött részeg összehányta a hátsó ülést, a fél délutánom arra ment el, hogy kitisztítsam a huzatot. Nem tudom, hogy lehet már délelőtt ilyen részeg valaki. A gazdag öreglányok nyavalyogtak is délután, amikor a Zserbóba fuvaroztam őket, hogy vizes még. Délután esett az eső, úgyhogy mielőtt elindultam volna a reptérre, lemosattam a szép sárga taximat. Háromnegyed tízre értem ki. Leparkoltam, aztán elővettem egy magazint a kesztyűtartóból, és vártam. Olvasni nem tudtam az izgatottságtól, így az embereket néztem, ahogy ki – bejártak az automata ajtókon. Az utasom féltizenegykor lépett ki a reptérről. Egyből oda jött hozzám. Csomagja megint nem volt, csak egy aktatáska.
- Jó estét kisasszony – mondta, miközben beszállt a kocsimba, de most előre az anyós ülésre.
- Jó estét! Merre vesszük az irányt? – kérdeztem.
- A város felé – mondta, és elragadóan mosolygott rám. Rákanyarodtam az útra, és elindultam befelé a központ felé.
- Hoztam magának valamit – mondta, azzal benyúlt a táskájába, és előhúzott egy dobozba csomagolt tulipánt, majd a szerszámfalra rakta.

- Köszönöm szépen. Szóval Hollandiában volt?
- Igen. Tárgyalni.
- Hol dolgozik?
- Egy kereskedelmi cég vezetője vagyok – mondta, és közben ellenállhatatlanul nézett rám. Közben elértünk egy kis erdősávhoz.
- Legyen szíves, és forduljon be azon a földúton – mutatott az erdő irányába, és én már tudtam, hogy meg fog történni, amit tegnap óta várok. Jó mélyen mentünk be az erdőbe, aztán egy tisztás szélén megálltam. A férfi keze a combomra csúszott, majd hozzám hajolt, és megcsókolt. Ő is vágyhatott nagyon rám, mert mohón folytatta. Szőke hosszú hajamba, majd a fülembe csókolt, közben keze combomat, térdemet simogatta. Aztán megint szájon csókolt, nyelve mohón kereste az én nyelvemet. Kigombolta a blúzomat, majd melltartómból kibuggyantotta telt kebleimet, és mohón szopni kezdte őket. Lehámoztam róla a zakóját, és az ingjét, és simogattam, csókolgattam széles vállait. Az-tán a kezem lassan a slicce körül kötött ki. Éreztem ágaskodó férfiasságát. Gyorsan kiszabadítottam a nadrágjából, és bekaptam. A férfi nagyot nyögött.

- Erre vágytam tegnap óta – zihált, és belekapaszkodva a hajamba, irányított. Mikor már nem bírta, benyúlt a bugyimba, és simogatni, ingerelni kezdte a csiklómat. Abba hagytam a szopást, és hátravetett fejjel kezdtem élvezni a dolgot.
- Gyere - zihálta, és megfogta egyik kezével merev szerszámát, ezzel kínálva fel, hogy üljek bele. Remegő lábakkal dobáltam le magamról a maradék ruhát, majd beleültem. Lassan, érzékien fogadtam be magamba, ő pedig közben ismét megcsókolt. Mozogni kezdtünk, de sokáig nem bírtuk a szűk helyen csinálni, így ő fenekem alá nyúlt, majd kiszállt velem a kocsiból, és a motorháztetőre fektetve, kezdett el baszni. Hosszúakat, és mélyeket lökött rajtam, szinte teljesen betöltött. Közben a melleimmel játszott.
- Akarod hátulról? – bólintottam, mire ő leállított a kocsi mellé, fölemelte jobb lábamat, és ismét belém vágta, durván, szinte már fájt, de rettentően izgató volt. Nagyokat lökött rajtam, éreztem a heréit, ahogy nekem csapódtak. Vérem egyre gyorsabban száguldott, hallottam, ahogy ő is liheg, hüvelyem rángatózni kezdet, és nagyot élveztem. Egy pillanatig hagyott levegőhöz jutni, aztán a motorháztetőre döntött, és a fenekemhez nyomta kemény dákóját.
- Lassan, ott még szűz vagyok – mondtam, és már előre élveztem az új élményt, amire már nagyon régóta vágytam.
- Akkor egy pillanat – mondta és a táskájából elővett egy krémet. Az ujjára nyomott belőle, és a fenekembe nyúlt vele, aztán körkörös mozdulatokkal tágítani kezdte, majd mikor úgy gondolta, hogy jó, bekente a farkát, és elkezdte belém vezetni. A kezdeti fájdalom után hihetetlen gyönyört éreztem.

Ismét nagyokat lökött rajtam, közben egyik kezével a csiklómat ingerelte. Pillanatokon belül patakokban ömlött rólam a víz, és zihálva sikongattam. Hallottam, ahogy ő is sűrűbben veszi a levegőt, aztán éreztem, ahogy megfeszül a háta, és a lábamon csorgott le a kiömlő magja, mire én is megint elélveztem. Lassan kihúzta belőlem a farkát, mire én megfordultam, és lenyaltam a maradék spermát róla. Magához ölelt, és forrón megcsókolt. Így álltunk egy pár percig, aztán beültünk a kocsiba, és fogtuk egymás kezét.
- Akarsz még találkozni velem? – kérdezte.
- Igen – mondtam. Lassan fölöltöztünk, és én begyújtottam a motort.
- Itt a névjegykártyám. Ha akarsz látni, hívjál fel.
- Hová vihetlek? – kérdeztem, most már szinte hivatalosan.
- Az Oktogonra – mosolygott megint, azzal megindultunk ismét a város felé.

Otthon aztán megnéztem a névjegykártyát: Gergely Pál. Én már a nevét is tudtam.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: