Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tanár se rossz...

Nem a szüzességem vesztettem el egy tanárral, de vele feküdtem le másodszor.
Egyszerűen csak világossá vált kettőnk közt, hogy szeretjük egymást. Ő 25, én csak 15 voltam. Szerelmet akartam tőle, de vágyaim kitombolására is jó volt. Felhívott a lakására, én pedig elfogadtam.

Mikor becsukta az ajtót, már csókolóztunk, először elég félénken, aztán egyre jobban belejöttünk. Lassan levettük egymásról a ruhát, és mindig találtunk alkalmat a simogatásra. Izgató volt előtte teljesen meztelenre vetkőzni, úgy látszik neki is tetszik formás popsim, és nem túl nagy, kerek melleim. Élvezettel töltött el a tudat, hogy nagyon tetszem neki. Az első nekem nem sikerült valami jól, ezért akkor mindent máshogy akartam csinálni.

Nem akartam leszopni, és ő meg is értette. Viszont ő kinyalt, bár én is kivertem neki a kezembe. Aztán karjaiba vett, és bevitt a hálószobába, a szekrényéből kivett egy dobozt, és kellemes meglepetést nyújtott a tartalma: vibrátor és egy pornófilm volt benne. Azt mondta, kedvet kapott rá, hogy eljátszuk, amit ott csinálnak. Még sosem csináltam ilyet, de mondtam, hogy nézzük meg. A filmnek nem volt semmi története, vagy talán, de nem igazán tudtam figyelni. Csak az érdekelt, hogy nekem mi a "szerepem".

Azt hiszem, elraboltak egy nőt, és egy férfival zárták össze. Mivel a nő kezei hátra voltak kötözve, a tanár is megkötözte az enyémet. Le kellett térdelnem, a tanárom pedig fölém állt, hogy dákóját a számba tolja. Aztán ritmikusan baszni kezdte a számat, én pedig segítettem, amennyire hátrakötözött kézzel tudtam.
A következő jelenetre elengedte a kezemet, helyette a lábamat kötötte meg a bokámnál, de nagyon lazán. Aztán a vibrátort vette kézbe. Még sosem volt ilyen a pinámban, de már nagyon vágytam rá, hogy megtudjam, tényleg olyan jó-e, mint amilyennek mondják. Hát tényleg olyan jó volt. Mint egy fasz, ami sohasem fárad el. A kötél miatt nem tudtam annyira szétnyitni a lábam, de szerintem így sokkal jobb volt.

Utána kiment a konyhába, és tejszínhabbal jött vissza. A franciaágyának olyan lábai vannak, hogy ha kettéfűrészelnék, akkor is jó legyen, szóval középen is van lába:) A középső, és az egyik szélső lábhoz kötözte a kezeimet, majd fölém hajolt. Letejszínhabozta a melleim, majd egyre lejjebb haladva közeledett a pinámhoz., sajna kifogyott a tejszínhab. Nem baj, amikor lenyalta, a puncimat is kinyalta, mintha oda is jutott volna bőven. Végül eloldozott, és az ágyra tett. De ekkor már nem hagytam. Igaz, csak azt akartam, hogy én legyek felül. Így tényleg jobb volt, gyorsabban elértem a csúcsot, és úgy látszik, ő is jobban élvezte. Boldogan terültünk el, és egy kicsit fáradtan is. Ekkor jött a hír, derült égből villámcsapás: van barátnője, aki nála lakik. Csak sírtam, és sírtam, mert nem bírtam elhinni, hogy többször nem lehet az enyém. Felkaptam a ruháimat, és elviharzottam. Elég gyorsan utánam jött, hogy elmondja: a barátnőjével sosem vehette igénybe a kis doboz tartalmát, s ezt nekem köszönheti. Utána azt is mondta, hogy tévedek, ha azt hiszi, csak a testem kell. Én hülye pedig hittem neki. Bár lehet, hogy így volt a legjobb.

Azóta - fura módon -még mindig együtt vagyok. Sok helyre megyünk - persze csak titokban - de nem is olyan ritkán eljátszadozunk a doboz tartalmával.
Hasonló történetek
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15368
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
15 evesen mit tudtal te arrol (mar bocs) milyen

egy "fasz ami sosem farad el"...

Inkabb olvasgass egy kicsit,gondold at es legközelebb olvasd is el amit irtal...

Lylloo ·
No comment.Még egy ilyen szart!Kedves,elmultál már 12 éves,mikor ezt a marhaságot kiagyaltad.Álmaidban talán így történt.0!

May33 ·
Hát ez érdekes, mondja már meg nekem valaki, hogy mi a jó abban,h egy lány 15 évesen veszíti el a szüzességét, fel sem fogod ésszel te....!
Csatlakozom az elöttem szólókhoz...
Egy pedofil tanár, milyen izgatóóó..... :smile: :rage: :rage:
Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj!!! :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: