Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Szürke Egér és a Nagymenő

Matt már ott áll az iskola kapujánál. Fekete hajából néhány kusza tincs lóg tengerkék szemébe. Fekete pólót, szürke felsőt, és csőfarmert visel. Hogy nem fagy meg? Három haverja körülrajongja. Összeszorul a gyomrom. Szívem vadul ugrál a mellkasomban, szinte lyukat üt rajta. Lassan a többi diák is megérkezik. Én még mindig a lépcsőházban állok, és a résnyire nyitott ajtón nézem őt. Lányok hada veszi körül. Biztos valami sztorit mesélnek. Vagy épp hallgatják. Kezemben a levelet szorongatom. Azt a levelet... Neki írtam. Pár sor, de mégis kiöntöm benne a lelkem. Kezem már sajog, annyira szorítom az elnyűtt papírlapot. Könnyek gyűlnek a szemeimbe. Az órámra pillantok. Mindjárt becsöngetnek. Kilépek a melegből. Bemegyek a suli udvarra. Közben mindvégig Matt- et figyelem.  Beállok a sorba, ő pedig elém. A háta pár centire tornyosul előttem. Érzem a jellegzetes illatot, ami a dezodorjával keveredik. Simán a kezébe nyomhatnám a levelet. Felé nyújtom... de aztán mégse. Inkább a zsebembe rejtem. Azt a pár könnyet, amit eddig visszatartottam, már nem bírom lenyelni. Ahogy végig gördülnek eddig száraz orcámon, útvonalukon égető nyomot hagynak. Matt megfordul. Hirtelen szembe kerülök mellkasával, amitől hátrahőkölök.
- Minden rendben, Kate? - kérdezi aggódó arccal, mikor észreveszi a könnyeimet. Ledöbbenek. Tudja, hogy létezem? És amúgy is mit érdekli őt? Végül visszazökkenve a gondolatmenetemből, kinyögöm;
- Persze. - Hangom megremeg. - Csak... - Elhallgatok. Megijedek. Gyorsan kikerülöm és beviharzok a női mosdóba. Arcomat megfürösztöm a hideg vízben, majd bemegyek az osztályterembe. Mindenki leült már, - Matt is, aki jóval mögöttem, az ajtó felőli padsorban foglal helyet - de a tanár még nincs bent. Leülök én is, és csak meredek magam elé. Így szeretni valakit... fájdalmas. Mégis boldogító. Lehet ezeket az érzéseket egyszerre tapasztalni?! Ezek szerint igen. Hisz én is ezeket érzem. Éjszakánként úgy alszom el, hogy álomba sírom magam, miközben az ő arca lebeg előttem. Aztán reggel szétáztatott párnával, és még mindig könnyes szemmel ébredek. Körbe nézek a termen. A halovány lámpafény, sárgás színbe vonja az alakokat. Holly huppan le a mellettem lévő üres székre. Rezzenéstelen arccal nézem terrorizmusát, amit a beragadt cipzár ellen intéz. Miután végez, - és győztesen kerül ki a csatából - felém fordul.
- Szia Kate! Mizu? - kérdezi, kíváncsiságtól csillogó szemekkel.
- Szia! Semmi. Miért?
- Tessék egy levél. Nem néztem meg, ne aggódj. Tudod ki adta, hogy továbbítsam neked? - teszi fel az újabb kérdést, és átnyújtja a papírfecnit.
- Kösz, és nem, nem tudom. Ki? - Próbálok érdeklődést mutatni. Látszólag kisebb- nagyobb sikerrel, mivel Holly elégedett.
- Matt Sangre. - Suttogva szűri ki a szavakat, szabályos fogai közt. Meglepődtem. Nem is kicsit. Matt? Mit akar tőlem? Felnyitom a kettéhajtott lapot. ez áll benne: "Órák után a suli mellett, a parkban. Gyere el! :)" Én, és... ő órák után. Kétkedéssel, izgatottsággal, félelemmel, mégis furcsa vidámsággal gyűröm össze a papírt és helyezem el a zsebemben. Kavarognak a kérdések a fejemben. Ezek, megválaszolatlanul lebegnek előttem, és ha akár egyre is tudok felelni, az csak további kérdéseket eredményez. Barátnőm mindvégig engem néz, aki nem tud semmit leolvasni pókerarcomról.
- Na, mit írt?
- Ja... semmit. - Hazudok. Nem akarom elmondani. - Csak, azt kérte, írjam meg neki a házi dogáját. - Legyintek a kezemmel, pedig nehezemre esik még a legkisebb mozgást is végrehajtani - lezárva a témát. Sokaknak írtam már meg én a házi dolgozatát. Bólint, és elfordul, mert halljuk a csengőt, ami az óra kezdetét jelzi. Tanár úr szinte futva érkezik a helyiségbe. Remegve ülöm végig a következő öt órámat.

Folytatások
2479
Legszívesebben a karjaiba vetném magam, és csak ölelném, amíg karjaim el nem zsibbadnak, de tudom, ezt nem szabad. Nem szabad, mert én neki semmi vagyok. Csak egy betolakodó, aki a tökéletesen felépített életébe csöppen, és mint egy nyavalyás féreg, felforgat mindent. A hétvégéket biztos a haverjaival tölti, és buliból megy buliba. Erre jövök én és felborítom a terveit. Ettől rossz érzés fog el. Senkinek nem akarok a terhére lenni...
2275
Ez biztos nem az én lakásom. Ez teljesen más. De akkor hol vagyok? Egyedül az illatot ismerem fel. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor a sorban mögé állok, olyan közel, hogy szinte egybeolvadok hátával. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor -a házifeladat felelősként- a háziját megnézve fölé hajolok. Matt...
2055
Sokkos állapotban vagyok. A félelem egyre erősebb. Menekülnöm kéne, vagy legalábbis elmenni, elfutni, de nem mozdulok. Földbe gyökereztek a lábaim. Taylor lassan megmozdul. Nagyon közel van hozzám. Nem nézek rá. Egy pontra fókuszálok. Segítenem kellene. Vagy nem? Inkább elhúzzam a csíkot? Agyam kikapcsolt. Tay befogja a számat, és elráncigál. Ellen akarok állni! Tényleg! De nagyon erős... túl erős. Visz-visz. Alig állok a lábamon, de muszáj mennem...
1919
Kint még sötét van. Nulladik órára megyek, ezért nem is csodálom, hogy a feketeség állarcába bújt a reggel. Elvégzem a reggeli rutinomat, s kómásan ballagok a sivár úton. Késésben vagyok. Gyorsabbra venném lépteimet, de mint tegnap, lábaim most sem engedelmeskednek. Lüktet a fejem. Van nálam egy fájdalomcsillapító. Lenyelem, málnaszörppel leöblítve. A fák alig akarnak mellettem elhaladni. Végül csak megérkezek az úti célomhoz. Fáradtan rogyok le a székre. Előkotorom a "felszerelésem"....
1902
Úgy érzem, egy gond elől menekültem el. De a gondok sem oldódnak meg attól, hogy elfelejtik. Félig ülve, félig fekve helyezkedem el. Lábam elgémberedett, ujjaim lilás ruhát öltenek a hideg tiszteletére. Nem értem magam. Talán nem is kéne... Kinyitom szemem. Eleredt a hó. Lebénultam. Agyam felállásra készteti lábaimat, de azok nem engedelmeskednek. Nincs a közelben senki. Jobb így. Sokszor élvezem a magányt. Most ez a legjobb.
Hasonló történetek
4806
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sotetfeher ·
Mindenkivel megtörténhet, nekem ezért tetszik.

Amy134 ·
Nagyon tetszik *-* Bár az a fajta ember vagyok aki nem hisz az ilyesmiben.. magamból kiindulva is. A menő vs szürke kislány-t nem tudom nem tartom lehetségesnek. DE azért reménykedni szabad hátha ^^ /ezek a kapcsolatok inkább egyoldalúak >< :SS

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: