Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Szürke Egér és a Nagymenő V.

Paul rámsandít ravasz szemével. Még mindig Taylorral karolkozva támolyognak előttem. Mind a négyen engem méregetnek. Mi az? Hirtelen ilyen nagy filmsztár lett belőlem, vagy mi? Menjenek inkább tovább és hagyjanak békén!
-Kígyó, szerinted? -Kérdezi Paul.
-Nem tudom. -Tay válaszol. Ez a "Kígyó" igazán rá vall.
-Te, tesa?
-Menjünk inkább, jó? -Matt ideges, de próbál nyugodságot erőltetni magára. Én sokszor hallottam ezt a hangnemet tőle. Hisz' minden szavát áhitattal hallgattam, mégha ő nem is vette észre.
Alig értem a szavaikat, de úgy látszik, ők teljesen értik egymást, mert "Tesa" megfogja Paul könyökét, és arrébb húzza. Fülemet megüti egy Hagyjá' má', és látok egy lökést is. Nem értem. Nem értek semmit. Mi bajuk van? Egyre idegesebb leszek, egyre jobban kipirulok. Jerald int állával, hogy menjek. Nem mehetek. Nem megyek haza! A démoni szemek összeszűkülnek, és tulajdonosa megrázza fejét.
-Menjünk!
-Nem! Mé' nem! Nem játszottam ma még semmi'. Had' élvezzem é' is a helyzetet! -Alkoholistát soha nem láttam ilyennek. Felbőszült, ingerült, állatias, félelmetes... Megragadja a karomat, amitől megtántorodok. Eddig csak külső szemlélője voltam az -számomra teljesen érthetetlen- eseményeknek. A buszmegálló falának szorít, és ajkát rátapasztja az enyémre. Nyelvét vadul erőszakolja át a számba. Nyálát átfolyatja, megtölti a fogaim közti réseket is. Gyomrom felfordul, amúgy is fejjel lefelé helyzetében. Hánynom kell. Körmeimet a szabadon lévő nyakába mélyesztem. Érzem az alkohol bűzét és ízét, ami förtelmes. Ütöm, karmolom. Bőrét felszántom éles "karmaimmal", de nem enged. Pupilláim kitágulnak, légzésem felgyorsul amikor nem bírom lerázni magamról. Valaki leszedi rólam. Matt az. Ökölcsapás, hangos puffanás, és Paul a földön. Fel akar állni, de Nagymenő nem engedi. Paul elgáncsolja, így védelmezőm is mellé esik. A végén már nem tudom kivenni, melyik test kié. Csattanások, hörgések, üvöltés. Szörnyű. És én azt sem tudom, melyikük kicsoda, hogy legalább tehessek valamit. Fekete szemű is próbál segíteni. Beleveti magát a forgatagba. Ahol most állunk, ott nincs nagy fény. A lámpa villódzik, így stroboszkóp szerűség keletkezik. Háttal vannak. Sokkos állapotban vagyok. A félelem egyre erősebb. Menekülnöm kéne, vagy legalábbis elmenni, elfutni, de nem mozdulok. Földbe gyökereztek a lábaim. Taylor lassan megmozdul. Nagyon közel van hozzám. Nem nézek rá. Egy pontra fókuszálok. Segítenem kellene. Vagy nem? Inkább elhúzzam a csíkot? Agyam kikapcsolt. Tay befogja a számat, és elráncigál. Ellen akarok állni! Tényleg! De nagyon erős...túl erős. Visz-visz. Alig állok a lábamon, de muszály mennem. Kígyó tenyere erős tapaszként ragadt ajkaimra. Másik kezével az enyémet szorítja, olyan nagy erővel, hogy elzárja a vérkeringésemet. Látom a messzi dombokat, amik fenségesen nyúlnak el a város határánál. Néhány kopasz fa és bokor halad el melettünk, ezzel jelezve, még mindig megyünk. A park kapujánál megállunk. A városunkban két parkot létesítettek. Egyet itt a senki földjén, ahol lakok, és egyet a suli mellett. Belök a kapun, és ráesek egy padra. Összerogyok, fáj minden lépés. Keresnem kell valami fegyvert. Akármit! Tay mellém huppan, felállok. Rohanni akarok! Szabadulni ebből a rémálomból. Párat lépek, de térdeim remegve csuklanak össze. A hideg, friss porhóban kötök ki. Kúszok négykézláb. Szerencsétlenül nézhetek ki. Támadóm rám veti magát. Hatalmas súlya alatt tehetetlennek érzem magam. Nem vagyok az. Belé csípek, feljajdul. Megpofozom. Hűvös kezem csípőset csattan forró bőrén. Leszorítja a karomat. Kezdek elzsibbadni, és bepánikolni. De ezt nem szabad! Erőt kell vennem magamon. Karjaim odaszögelve a földhöz. Jó akkor rúgok. Meg is teszem. Hiba volt. Dühödtté válik, és felkel. Tompa fájdalom járja végig az oldalamat. Majd még egy, még egy. Kapok vagy négy rúgást, amitől a végén magzatpózban görnyedek. A fehér istencsapása átjárja a ruhámat. A nedves pelyhek eláztatnak. Reszketek. Talán eddig is ezt tettem. A hó behatol a légcsövembe, és jégfátyolt akaszt rá. Szemem könnyezik, arcom ég, kezemet a bordáim alá szorítom. A lángoló és lüktető érzés nem akar elmúlni. Szívem gyorsan járatja motorját és küldi a vért testembe. Támadóm mellém térdel. Farmerja durva anyaga súrolja a könyököm. Éles ütés, és édes, mégis sós, meleg lé szivárog be résnyire nyitott számba. Réz íze terjeng szét. Újabb ütés. Nem is érzékelem. Nem érzékelem a fájdalmat. Szédülök. Mkor végez velem, feláll és vigyorog. Mint aki jól végezte dolgát, önelégülten húzza ki magát és kajánul nevet. Szadista barom! Legszívesebben felállnék és bemosnék neki párat. De nem tudok... Kezd elsötétülni minden. Utoljára azt látom, hogy Taylort valaki lefogja, míg más valaki hozzám siet. Mi fog történni velem? Feketeség. Repülök. Könnyű felhőként lebegek az égben. Megkerülöm a legmagasabb hegyet, leszállok a gondosan megépített madárfészkekhez, beszívom az émelyítően frissítő levegőt. Elpihenek egy tónál, nézem amint a kacsák elázott kenyérdarabkákat esznek. Kisgyerekek szaladgálnak a buja pázsiton, viháncolnak, élvezik, hogy az első nyári napsugarak csógolgatják kifakult arcukat. Holly velem együtt csodálja a képet. Aranysárga fürtjein is megcsillannak a meleg nap csodás ujjai. Mosolyog. Én is. Örülök, hogy látom. Átölel és nyom egy puszit az arcomra. Ennyi...

Folytatások
2492
Legszívesebben a karjaiba vetném magam, és csak ölelném, amíg karjaim el nem zsibbadnak, de tudom, ezt nem szabad. Nem szabad, mert én neki semmi vagyok. Csak egy betolakodó, aki a tökéletesen felépített életébe csöppen, és mint egy nyavalyás féreg, felforgat mindent. A hétvégéket biztos a haverjaival tölti, és buliból megy buliba. Erre jövök én és felborítom a terveit. Ettől rossz érzés fog el. Senkinek nem akarok a terhére lenni...
2283
Ez biztos nem az én lakásom. Ez teljesen más. De akkor hol vagyok? Egyedül az illatot ismerem fel. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor a sorban mögé állok, olyan közel, hogy szinte egybeolvadok hátával. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor -a házifeladat felelősként- a háziját megnézve fölé hajolok. Matt...
Előző részek
1926
Kint még sötét van. Nulladik órára megyek, ezért nem is csodálom, hogy a feketeség állarcába bújt a reggel. Elvégzem a reggeli rutinomat, s kómásan ballagok a sivár úton. Késésben vagyok. Gyorsabbra venném lépteimet, de mint tegnap, lábaim most sem engedelmeskednek. Lüktet a fejem. Van nálam egy fájdalomcsillapító. Lenyelem, málnaszörppel leöblítve. A fák alig akarnak mellettem elhaladni. Végül csak megérkezek az úti célomhoz. Fáradtan rogyok le a székre. Előkotorom a "felszerelésem"....
1908
Úgy érzem, egy gond elől menekültem el. De a gondok sem oldódnak meg attól, hogy elfelejtik. Félig ülve, félig fekve helyezkedem el. Lábam elgémberedett, ujjaim lilás ruhát öltenek a hideg tiszteletére. Nem értem magam. Talán nem is kéne... Kinyitom szemem. Eleredt a hó. Lebénultam. Agyam felállásra készteti lábaimat, de azok nem engedelmeskednek. Nincs a közelben senki. Jobb így. Sokszor élvezem a magányt. Most ez a legjobb.
2372
A hatodik órám töri. Utálom. Nem is nagyon figyelek. Az ablakon túli világot figyelem. A nyáron még vadul burjánzó tölgyfa most kopaszon, és siváron álldogál. Egy holló száll le a csillogó, fehér hóval borított talajra. Éj fekete színével kivirít a tájból, amivel megbabonáz. Fénylő tollbundáját nedvesnek vélem. Bár ezt ilyen távolságról - minimum két méter - nehéz megállapítani. Éles karmával néhányszor beletúr a hóba, és miután nem talál semmi élelmet, tovább áll. Szép volt ez a pár pillanat,...
2354
Ez a történet egy lányról szól, aki szerelmes a suli menőjébe. Remélem, tetszik majd, és olvasni fogjátok a következő részét is. Még nem tudom milyen hosszú lesz az egész, de valamikor csak kiderül, nem? :D
Hasonló történetek
4721
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4487
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
stevler ·
Olyanról már hallottam, hogy egy bizonyos korban a szerelmes kisfiúk úgy hívják fel magukra a kiszemelt lány figyelmét, hogy meghúzzák a haját, esetleg kicsúfolják a szeplői miatt. No, de ki látott már ekkora püfölést? Egy picit elengedted a romantikus fonalat; most egy merőben más stílusú, izgalmas fejezetet hoztál nekünk.
Egyébként tetszett!

Sotetfeher ·
Izgalmas, tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: