Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Szürke Egér és a Nagymenő III.

Nem sírok. Nem nevetek. Semmi érzés nincs bennem. Csak a vágy... hogy újra lássam, újra érezzem az illatát, olyan közelről, mint tíz perce. Hogy újra csak ketten legyünk, és újra csak miattam legyen ott, ahol. A sírkő testem alatt már felmelegedett. Vagy én hűltem ki. Nem tudom. Szemem lehunyva. Furcsa, reggel még annyi minden volt bennem, annyi mindent akartam mondani neki. A szavak, amiket nem mondtam ki, megsavanyodtak a számban. Most, ahogy mellette álltam, nem szóltam semmiről, amiről eddig akartam. Aztán mikor otthagytam, egyszerűen, mintha csak egy régi ismerősnek mondtam volna; rohannom kell.  A maró, belülről emésztő, fájdalmas érzések elmúltak. Úgy érzem, egy gond elől menekültem el. De a gondok sem oldódnak meg attól, hogy elfelejtik. Félig ülve, félig fekve helyezkedem el. Lábam elgémberedett, ujjaim lilás ruhát öltenek a hideg tiszteletére. Nem értem magam. Talán nem is kéne... Kinyitom szemem. Eleredt a hó. Lebénultam. Agyam felállásra készteti lábaimat, de azok nem engedelmeskednek. Nincs a közelben senki. Jobb így. Sokszor élvezem a magányt. Most ez a legjobb. Nem bírnám elviselni, ha Holly panasz-áradatát kellene hallgatnom, a menzakaja kalória értékéről... Én személy szerint örülök, a kajának, mivel otthon úgyse főz senki. Csak én. Haha.


Szemgolyóm nehéz. Mintha vissza akarna gurulni szemgödrébe. Agyam tompán zakatol, majd a halántékomnál felerősödik, szétfeszít. Fáradt vagyok. Nem álmos. Annyi álmatlan éjszaka után nem is csodálom... Lassan lecsukódik szemhéjam, bár küzdök ellene. Álmodom: Sűrű feketeség vesz körbe. Matt áll előttem, fehér gömben állunk. Arca kifejezéstelen. Csak nézek rá. Kezemet felé nyújtom, de elhátrál. Szívem megsajdul, de leeresztem karomat, lassan, nehogy elijesszem. Most ő nyúl felém, nem mozdulok. Kezeink összeérnek, és a teste összetörik. Egy tükör. A másom ujjaihoz érnek a sajátjaim. Összerezzenek. Ijesztően nézek magamra. Nem én vagyok. Félek... magamtól. Felébredek. A hó vékony rétegben takar be. Ez a saját takaróm. Párnám a hideg kő, és csuklóm. Innen, a temetőből, csodás paronáma tárul a mezőre. Tájon elterülő horizonton vérnarancs szín jelzi, hogy a nap lemenőben van. Itt töltöttem a délutánt? Mind egy, úgysincs házim.


A kerítés mögött egy sötét alak mozog. Megáll. Felém tekint, de én nem látom ki az. Pedig érzem, ismerem. Hunyorgok, de nem akar kitisztulni a látásom. Elővesz valamit a zsebéből, és elkezdi nyomkodni. Telefon. Halvány fényét távol tartja arcától. Nem érdekel. Még mindig túl fáradt vagyok. Csak nézek ki a fejemből, nem törődve semmivel. Izmaim tehetetlenül megfeszülnek, és elernyednek, megfeszülnek, elernyednek, ezt a - már-már fájdalmas - folyamatosságot ismételve. A szám is elfagyott, mozdítani sem bírom. Végtagjaimat nem érzem, szinte el is tűntek.


Korog a gyomrom. Nem tudom mennyi az idő, viszont ezek szerint, rég volt reggeli. Már nem kell a magány... Egyáltalán. Így telik el kábé öt perc. Aztán valaki megfogja a vállamat. A nevemen szólít. A hang forrása irányába fordulok. Szám sarka megrándul, ahogy mosolyogni próbálok. Az ismerős szőke tincsekkel keresztezett, barackos arc, aggodalmas pillantásokat vet rám. Nagy, barna szeme csillog a könnyektől.
- Kate... állj fel. Téged kereslek, vagy két órája. Mindent tűvé tettem érted. Állj fel! Haza kell mennünk. Apukád ötkor ér haza. Négy tizenkettő van.
Pillanatnyi csönd, amíg felfogom, mit mondd. Belékapaszkodok, és felhúzom magam. Igaz, az ő segítségével. Lassan, nagyon lassan indulunk haza.
- Tudod, hogy találtalak meg? Először nem is gondoltam, hogy itt vagy - kezdi Holly. - Tudom mért nem. Rég nem voltam itt, a temetőben. Halottak napja óta. Fáj ide jönni, de most nem volt az.-  Aztán Matt írt egy SMS-t, hogy látott itt. Tőle is kérdeztem, látott-e. Mert emlékeztem, azt mondtad, vele találkozol suli után...


- Min-min-dent... el-el-el-me-me-sél-l-lek... - nyögtem fogvacogva. Matt volt az a valaki, akit láttam. A telefonos. El ne felejtsem megköszönni neki. Hozzám érve veszek egy forró zuhanyt. Hirtelen leolvad rólam a jégpáncél, ami alig hagyott mozogni. Mikor végzek, MINDENT elmesélek Hollynak...

Folytatások
2479
Legszívesebben a karjaiba vetném magam, és csak ölelném, amíg karjaim el nem zsibbadnak, de tudom, ezt nem szabad. Nem szabad, mert én neki semmi vagyok. Csak egy betolakodó, aki a tökéletesen felépített életébe csöppen, és mint egy nyavalyás féreg, felforgat mindent. A hétvégéket biztos a haverjaival tölti, és buliból megy buliba. Erre jövök én és felborítom a terveit. Ettől rossz érzés fog el. Senkinek nem akarok a terhére lenni...
2276
Ez biztos nem az én lakásom. Ez teljesen más. De akkor hol vagyok? Egyedül az illatot ismerem fel. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor a sorban mögé állok, olyan közel, hogy szinte egybeolvadok hátával. Ugyanaz, amit akkor érzek, mikor -a házifeladat felelősként- a háziját megnézve fölé hajolok. Matt...
2055
Sokkos állapotban vagyok. A félelem egyre erősebb. Menekülnöm kéne, vagy legalábbis elmenni, elfutni, de nem mozdulok. Földbe gyökereztek a lábaim. Taylor lassan megmozdul. Nagyon közel van hozzám. Nem nézek rá. Egy pontra fókuszálok. Segítenem kellene. Vagy nem? Inkább elhúzzam a csíkot? Agyam kikapcsolt. Tay befogja a számat, és elráncigál. Ellen akarok állni! Tényleg! De nagyon erős... túl erős. Visz-visz. Alig állok a lábamon, de muszáj mennem...
1919
Kint még sötét van. Nulladik órára megyek, ezért nem is csodálom, hogy a feketeség állarcába bújt a reggel. Elvégzem a reggeli rutinomat, s kómásan ballagok a sivár úton. Késésben vagyok. Gyorsabbra venném lépteimet, de mint tegnap, lábaim most sem engedelmeskednek. Lüktet a fejem. Van nálam egy fájdalomcsillapító. Lenyelem, málnaszörppel leöblítve. A fák alig akarnak mellettem elhaladni. Végül csak megérkezek az úti célomhoz. Fáradtan rogyok le a székre. Előkotorom a "felszerelésem"....
Előző részek
2365
A hatodik órám töri. Utálom. Nem is nagyon figyelek. Az ablakon túli világot figyelem. A nyáron még vadul burjánzó tölgyfa most kopaszon, és siváron álldogál. Egy holló száll le a csillogó, fehér hóval borított talajra. Éj fekete színével kivirít a tájból, amivel megbabonáz. Fénylő tollbundáját nedvesnek vélem. Bár ezt ilyen távolságról - minimum két méter - nehéz megállapítani. Éles karmával néhányszor beletúr a hóba, és miután nem talál semmi élelmet, tovább áll. Szép volt ez a pár pillanat,...
2348
Ez a történet egy lányról szól, aki szerelmes a suli menőjébe. Remélem, tetszik majd, és olvasni fogjátok a következő részét is. Még nem tudom milyen hosszú lesz az egész, de valamikor csak kiderül, nem? :D
Hasonló történetek
4470
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kanyar ·
Nekem tetszik mind a három rész.

Nagyon várom a folytatást.

A kanyar felesége.

Sotetfeher ·
Nagyon szép, tetszik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: