Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szukkubusz


A férfinak rossz napja volt. Utálta a munkahelyi pozícióharcot, de kénytelen volt elviselni. Hazaérve székre hajította táskáját, ami tűnődött egy darabig, majd szép komótosan ledőlt a földre. A férfi megfordult, berúgta az asztal alá.
Lenyomta a hordozható számítógép kapcsolóját, aztán elindult a konyhába sörért. Deres üveggel a kezében zuhant a fotelbe. Elolvasta a levelet, falhoz vágta a gépet, megitta a sört, leheveredett az ágyra.
Élvezte a szétáradó kábaságot.
- El ne aludj!
Kinyitotta a szemét, körülnézett, nem látott senkit. Újra becsukta.
- El ne aludj!
Felkelt, átkutatta a lakást. Hiába. Elolvasta a sörösüveg oldalát:
- Négy és fél százalékos, ennél több kell a hallucinációhoz.
Bekapcsolja a tévét. Tizenkét csatornán reklám jelenik meg, a maradékon amerikai filmsaláta. Bont egy másik sört, megissza, újra lefekszik.
- El ne aludj!
- Kezdesz az idegeimre menni – fordult behunyt szemmel a másik oldalára.
- Ezt még senki nem mondta nekem.
- Majd megszokod.
- Mi lenne, ha kinyitnád a szemed?
- Felébrednék.
- Nem álmodsz.
Óvatosan emelte pilláit. A telihold fénye huszonéves lányt világított meg. Ruhátlan alakja Michelangelo márványszobrait idézte, hosszú haja lazán terült a vállára. Ajkán különös mosollyal állt az ágy előtt.
- Hogy kerülsz ide? – ámult a férfi.
- Fontos ez? Tiéd vagyok, az a lényeg.
- Köszi, de ahhoz még nem ittam eleget.
- Ennyire csúnya lennék? – szontyolodott el a lány huncut szemekkel.
- Jaj, dehogy! Ne érts félre, pocsék napom volt, és a szerelmem is elhagyott. Semmihez nincs kedvem.
- Idáig senki nem utasított vissza…
- Nagyon sajnálom.
A lány elgondolkodva nézte a férfit, aki lehunyta szemét, és pár perc múlva aludt.

Másnap erős fejfájással ébredt, két tablettával a gyomrában indult dolgozni. Este felvette a földről a számítógépet, kipróbálta, meglepetésére működött. Újraolvasta a szakító levelet. Hosszasan merengett maga elé, közben sörrel hűtötte magát. Egy óra elteltével elégedetlenül tömény italra váltott.
- El ne aludj!
A férfi megrándult a széken.
- Ki vagy?
- Nem ismersz meg? Tegnap már jártam itt.
- Ugyanaz az álom…
- Mondtam már, nem álom. Nyisd ki a szemed!
- Tegnap meztelen voltál.
- Azt mondtad a munkahelyeden, téged jobban izgat egy női ruha alatt marató kéz látványa – nyúlt be a lány a blúza, a szoknyája alá.
- Ezt mondtam volna?
- Már nem emlékszel?
- Hánynom kell…
- Ti férfiak mindig így dolgozzátok fel a szerelmi csalódásaitokat? – húzta ki bosszúsan a kezét a lány a ruhája alól.
A férfi nem válaszolt, feje előrebukott, sugárszerűen dőlt szájából a félig emésztett ebéd. Kapaszkodva állt fel a székről, hányadékába taposva tántorgott az ágyig, belezuhant, szinte azonnal horkolni kezdett

Szemébe kúszó fény riasztotta fel, azonnal ablakot nyitott. Fejfájását újabb gyógyszerekkel csillapította, aztán betelefonált a munkahelyére, két hét szabadságért. Feltakarította a szobát, kimosta az ágyneműt, majd beáztatta a ruháját. Munka végeztével hiába fürdött meg nem tudott szabadulni a másnaposságtól. Kiment az erdőbe egy tarka tisztáson végigdőlve szívta magába a vadvirágok illatát, hallgatta a tavasz nyüzsgését.
Mélabúsan indult haza.
- El ne aludj!
- Már vártalak.
- Tudom. Nem mentél dolgozni, mostál, takarítottál. Ragyog a lakás, viszont az esti alkoholt nem tudtad elhagyni.
- Csak egy sört ittam.
- Növeli a szexuális potenciált?
- Nem tudom – mosolyodott el a férfi. – Jól áll rajtad ez a testre simuló fekete bőr.
- Köszönöm, de ne térj ki! Potenciális zavaraid vannak? Tudok segíteni.
- Dehogy.
- Akkor mi a baj?
- Az utóbbi napokat legszívesebben törölném az életemből.
- Engem is törölnél?
- Téged? – pásztázta végig a lány alakját – Nálad tökéletesebb testű nőt még nem láttam.
- Akkor semmi baj – húzta le a lány a férfiről a takarót – pár perc, és nem leszel ilyen hervadt.
- Ne haragudj – kapaszkodott a férfi az ágyneműbe – inkább nem.
- Hm. Most te kezdesz az én idegeimre menni.
- Sajnálom…
- Azt hiszem, más eszközökhöz kell folyamodnom – búgta a lány – nézz a szemembe.
- A melled jobban tetszik – menekült a férfi a lány igéző szemei elől.
- Ez jó – harsant fel a keserű kacagás – tetszik a testem, a mellem, mégsem akarsz szeretkezni velem.
- Szerelmes vagyok – böki ki a férfi.
- Biztos? Ha az lennél, nem volnék itt.
- Hogyan?
- Csak olyanokat keresek fel, akiknek senkijük nincs.
- Értem. Már nekem sincs.
- Dehogy érted. Ha szerelmes vagy, van valakid, akire gondolsz, akit szeretsz. Én olyan férfiakat látogatok, akik nem kötődnek érzelmileg senkihez. Szerintem, csak hiszed, hogy szerelmes vagy. Valójában, csak a teste kellett.
- Soha nem feküdtem le vele.
- Velem lefeküdhetsz. Hidd el, életed legcsodálatosabb élményét fogod átélni!
- Aranyos vagy – mosolyodott el a férfi – de nem…
- Rendben, akkor… álmodj szépeket, róla!

A férfi értetlenül, kérdőn nézett a sértődött lányra. Hiába. Többé nem szólalt meg, némán állt, amíg elsötétedett a szoba.
Talán a kevés sörnek köszönhető, de a férfi fejfájás nélkül ébredt. Napját a Duna-parton, horgászással töltötte, este pedig fotelben ülve nézte az ajtót.
- Látom, megint vártál – mosolyodott el a lány.
- Igen, lassan mindennapos vendégem leszel, akár ide is költözhetsz – évődött a férfi, a másik fotelra mutatva. – Kicsit sápadt vagy! – jegyezte meg aggódva.
- Igen, tudom. Úgy tűnik, ma sem akarsz szeretkezni velem – foglalt helyet a lány.
- Miért erőlteted annyira? A férfiak szokták így lerohanni a nőket.
- Mit tegyek, ha ilyen mulya vagy?
- Szerinted mulya, aki nem veti magát rá egy ismeretlen gyönyörű nőre?
- Hát, nem egy tigris. Egyébként sem vagyok ismeretlen, már többször találkoztunk.
- Lehet, hogy a szerelmem is ezt gondolta rólam…
- Miért nem feküdtél le vele?
- Soha nem éreztem benne erotikus vágyat.
- Nem viszonozta a közeledésed, nem közeledett?
- Nem. Állandóan kérdezgetett, beszéltetett, ha megfogtam a kezét, észre se vette, mintha mi sem történt volna, gesztikulálva húzta el. Amikor megcsókoltam, lelkiismeret furdalása volt a férjével szemben.
- Férjnél van?
- Igen.
- Szóval, semmi jelét nem adta, hogy kíván. Hányszor találkoztatok?
- Sokszor. Általában olyan helyeken, ahol nem lehetett, és mindig rohannia kellett. Párszor éreztette a vágyát, de csak a randi végén.
- És a következő találkozáskor?
- Mintha mi sem történt volna, kezdődött előröl.
- Nem gondoltál arra, hogy nem akarja felvállalni a félrelépés felelősségét?
- Hogy érted?
- Szeretett volna lefeküdni veled, de felelősség nélkül. Azt akarta, támadd le. A látszat kedvéért minden nő védekezik, így nyugtatja meg a lelkiismeretét, ám végül enged a huszáros rohamnak.
- Talán, ha nem lennék szerelmes belé, lerohantam volna, de kerülni akartam minden okot, ami miatt neheztelne rám.
- Tudod, az efféle hevességet a nők meg szokták bocsátani.
- Rosszul ismerem a nőket.
- Pedig a te korodban illene többet tudnod. Látom, leragad a szemed, feküdj le!
- Sokéves fáradtság jön ki rajtam.

A férfi az ágyra telepedett. Amikor visszanézett, a lány már nem volt a szobában.
Dobpergéshez hasonló hangra ébredt, eső verte az ablakkönyöklőt. „Pocsék napom lesz.” – gondolta az ablakon kitekintve, pedig még el sem kezdődött a nap. Tisztálkodás, reggeli után a könyvespolcot böngészte, bár nem tudta, mit keres. Az álom járt eszében, az álmában látott lány. „Vagy mégsem álom volt?” bizonytalanodott el, aztán legyintett. Nem hitt a szellemekben, földönkívüliekben, sem egyéb természetfeletti lényekben. Egyetlen iromány se keltette fel az érdeklődését, a számítógép elé ült. Egyujjasan pötyögte a keresőbe a „hallucináció”, „vízió”, „káprázat”, „tünemények”, „szellemek”, szavakat. Keresés, olvasás közben elfelejtett ebédelni, este sajgó szemekkel kapcsolta ki a gépet. Sikertelen napja volt. Csüggedten kezdett vacsorázni, amikor megszólalt a csengő.
- Te?! – lepődött meg a lilaruhás vendég láttán.
- Igen.
- Nagyon fehér vagy, hogy kerülsz ide?
- A gyerek négynapos osztálykirándulásra ment, a férjem pedig… – csuklott el a nő hangja. – Senki nincs otthon.
- Mi van a férjeddel?
- A barátaival iszik – törölte meg az asszony a szemét.
- Nem fog keresni, ha megérkezik?
- Nem tudom… Nem érdekel. Beengedsz?
- Persze, de figyelmetlen vagyok! A szobában találsz fotelt, mit iszol? Narancslé, sör, bor és konyak.
- Narancslé megfelel. Nem szoktál beágyazni? – fordult vissza a szobából a nő.
- Ritkán, mert lusta vagyok – sietett utána, kapkodta össze az ágyneműt a férfi.
- Hagyd, inkább az italt hozd, szomjas vagyok!
A férfi iparkodott a konyhába, tálcára helyezett hideg üdítővel tért vissza. Amíg kinn sündörgött, volt kedvese tűnődve nézte a vetetlen ágyat. Leült a peremére, mélyebbre gombolta a dekoltázst, térd fölé húzta a szoknyáját. A férfi, kezében a tálcával meglepetten torpant meg az ajtónyílásban.
- Ülj mellém! – mutatott az ágyra a nő.
- Nem lehet – helyezkedett el a fotelben a férfi.
- Miért?
- Nem tudnék ellenállni neked.
- Azt szeretném…
- Nem lehet.
- Miért?
- Ez nem te vagy, hanem a keserűség. Szemétség volna kihasználnom.
- Én nem tartanálak szemétnek.
- Én tartanám annak magam.
- Hát már neked se kellek? – sírta el magát a nő.
- Dehogynem – térdelt elé a férfi – mindenkinél jobban imádlak, épp ezért nem használhatom ki a gyengeséged… Tudom, szereted a férjed, akkor is, ha néha kicsapong. Menj szépen haza, és fektesd le, ha részegen érkezik!
A nő felállt, fejét lehajtva indult a kijárat felé. A férfi hosszasan nézett utána, amíg el nem tűnt a lépcsőházban.
- Hogy én mekkora barom vagyok…
Becsukta az ajtót, végigdőlt az ágyon. Hajnalban még a mennyezetet bámulta, aztán lecsendesült a szuszogása.

Délután ébredt. Elállt az eső, mégsem volt kedve sétálni. Otthon maradt, olvasott. Este, szokás szerint dőlt a fekhelyére, ám aludni nem tudott.
- Tegnap nem jöttél – korholta a lányt. – Alig látlak, miért vagy ilyen áttetsző?
- Ma jöttem utoljára. Miért nem használtad ki tegnap a lehetőséget?
- Nem tudnék többé a szemébe nézni.
- Nem fogsz többé a szemébe nézni. Ha elfogadod, szégyenében kerül el, most pedig dühös rád.
- Dühös?
- Felajánlkozott és elutasítottad. Létezik ennél nagyobb megaláztatás egy nő számára? Soha nem fogja megbocsátani.
- Értem…
- Csak ennyi? Semmi elkeseredés?
- Te ezt nem értheted.
- Valóban nem, mert én csak egy szukkubusz vagyok.
- Mi?
- Nem hallottál még rólam?
- Valamilyen démon? Úgy tudom, azoknak szárnyaik vannak.
- Igen, de a szárnyakat felejtsd el, nem a középkorban élünk! Életed legfantasztikusabb szexuális élményét nyújtom, cserébe elveszem az erőd.
- A férfierőm? – mosolyodott el a férfi.
- Az életed – hangzott kísértetiesen.
A férfi meglepetten ült fel az ágyon, nézett a lányra.
- Én… én… tényleg nem alszom?
- Már első nap mondtam.
- Nem akarok lefeküdni veled – dől vissza a férfi.
- Akkor vége – válik fáradttá a lány hangja.
- Nem egészen értelek úgy tudom, lerohanjátok a pasit, és kész.
- Tévedsz, akarata ellenére senki fölött nincs hatalmunk.
- Az jó – sóhajtott fel a férfi – menj, keress másik áldozatot!
- Nem lehet. Nem válthatok egyik alanyról a másikra.
- Akkor most mi lesz?
- Elfogy az energiám… meghalok – válik suttogóvá a lány hangja.
- Nem hiszem.
- Pedig így van.
- Nincs valami megoldás? Kár volna érted, hiszen olyan fiatal és gyönyörű vagy!
- Nincs.
A férfi döbbenten meredt a lányra, aki fejét szolidan lehajtva, türelmesen várta a következő kérdést.
- Nincs tested, hogy tudnál lefeküdni bárkivel?
- A test csupán a külső érzékszerveidnek kell, például az előjátékhoz, mint pl. a becézgetés, simogatás. Látják az alakom, ennyi elég egy férfi fantáziájának. Nálam nincs verejtékezés, lihegés, én a beteljesülés, a gyönyör vagyok. Lehunyja a szemét, beleszállok a testébe, és olyan kéjt érez, amilyent el sem tud képzelni. Aztán elhagyom. Magammal viszem az energiáját és ő fájdalommentesen, boldog mosollyal az arcán üdvözül.
- Üdvözül? Ez kissé fura a te szádból.
- Nem mondhatom azt, hogy megdöglik. Túlságosan illúzióromboló és egyáltalán nem irodalmi.
- Nem valami kecsegtető ajánlat, sokan fogadták el?
- Amikor meglátott, minden férfi magáévá akart tenni, nem kérdezték mi az ára.
- Nekem azért mondtad el, mert kérdeztem?
- Nem csak azért…
- Értem. Én is megkedveltelek…

A férfi hosszasan nézte a lehajtott fejű szomorú lányt, aki a beszélgetés alatt is halványodott, szinte már alig volt látható.
- Gyere.
- Komolyan akarod?
- Igen.
- Előtte el kell mondanom valamit. Tegnap a kedvesed alakjában én látogattalak meg.
- Nincs jelentősége.
A lány a férfi fölé emelkedett, testük, arcuk szinte összeért. Lassan ereszkedett le. A férfi teste összerándult, izmai megfeszültek. Pár percig hevesen zihált, majd elernyedt. A szukkubusz diadalmasan emelkedett fel, hidegen pillantott a lábánál heverő testre.
- Nekem nincsenek érzelmeim!
A férfi átnézett rajta. Tekintete a messze távolodó lila ruhát követte, aztán lassan üvegessé vált.
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
KitKatVarázs ·
Nagyon jó! Gratula!!

Tűzmadár ·
Köszönöm, mindkettőtőktől. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: