Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szörnyeteg születése, avagy a depresszió megöli a félelmet.

/Depressziós triller/

Ülök a monitor előtt. Mereven bámulom. Most már tudom mi a félelem.
Először csak a hangok voltak. Víjjogva csaptak le, hogy vércseként tépjenek ki darabot a görcsbe rándult gyomromból. Nem maradt más utánuk csak a csend, a dermedtség. Azt mondták, én hangokkal jelenítem meg a világot. Van neki neve, de nem jut eszembe. Azt ám senki nem mondta, hogy az „igazság-algoritmus” rosszra cserélődött bennem. Amely megmondja, hogy EZ, a valóság szigorú határvonala, AMAZ, meg a képzelet szeretem-elmosódott mezsgyéje.

Megtanultam látni. Ismét megérkezett. A föld alól robbant ki. Nyúlós masszává alakítva nyálam. Ez volt a hang. A hang, mint az atombomba gombája. Az agyongyötört, vak arc a falból ugrott el?. Hirtelen, mint vásári ördög a dobozából. Inas-ráncos, hosszú nyakát csapkodva húzta maga után. A gyomrom borsónyira zsugorodott. Ő jóllakottan távozott. Nem maradt más utána csak a vak csend, a merevség. Vannak, akik tudják melyik színnek mi az illata. Mely hang szagos, avagy illatos. Mélyeket szippantottam. Élveztem az illatorgiát, mellyel a világ kápráztatott el. Egy napon ismét meglátogatott. Loppal burkolt be láthatatlan falú üvegharangba. BAAANG. Majd BAAANG. Megszámlálhatatlanul. A vízfejű gyermek Quasimodo hihizve ütötte a harangot. Két kézre markolva emberkoponya buzogányát.

A rózsa, mint rossz indulatú daganat burjánzott lábamtól a fejem búbjáig. Ezerszer átkoztam illatát. Gyomrom sokáig táplálta eme rózsavámpírt. Epét hánytam. Nem maradt más utánuk csak a vak csend, szájban a hányás szaga, a bénultság. Mennyi szinonima! Mégis mást és mást tud jelenteni. Az íz. Nagyon fontos! Lehetünk ízlésesen felöltözve. Egy tréfa lehet ízléstelen. Gondoltatok rá, hogy az Ízlés szó töve az íz. Ízlelgessétek!. Eddig gyorsan ettem, most odafigyelve, módot adva neki. Megrágom a falatot a számban. A nyálnak hagyok elég id?t munkája elvégzésére. Nyelvemmel csettintek, miközben forgatom az aszús poharat. Már vártalak! Akartam mondani. De a mocsár gyorsabb volt. Szemembe, orromba, számba nyomult. A légbuborékokat magukba nyelve teremtettek csendet. Rémült csendet. A tudatalattimból tört a felszínre a sok éve elfelejtett válasz. Miért hányok a tepertő ízétől?
– Ezt én neked fűztem!

Azt is mondták, a szülő mindig a legjobbat akarja gyermekének. Ne hibáztassuk őket!
Epét hánytam. Nem maradt utána csak a vak csend, a hányás szag a számban, a néven nevezhetetlen íz, a kábaság.
Mi a félelem? Mikor a lövészárkot találat éri. Bajtársam vérlucskos lába ölel át. Hüvelykujjam számban. Összegörnyedve reszketek saját mocskomban. A zsolozsma öntudatlanul tör el?: miatyánkkivagyamennyekben dícsértessékateneved jöjjönelateországod legyenmegateakaratod ámen! Hát ez is valami?! Igen. Ez is félelem.
Egy idézet mindent kiszorít tudatomból:

Álmodom arról, milyen lehet, ha eljön a Te országod,
Attól félek, hogy messziről, máris olyannak látod.

Azt is mondták, a tudat létrehozza azt, amire erősen vágyunk. Sorsom elfogadom. A tapintás még hiányzik. Meleg, milyet a kandalló parazsa ad. A hideg, mely a csontokig hatol. Az érdes. Akár a borosta, avagy a smirgli. Egy cirógatás. Kedvesé vagy lágy szellőé. Akár az árnyéknak hűvös simítása, mely libabőrös lábamra kúszik. Bár vártam, most mégis hitetlenül pillantok le. Nem maradt más, mint a tágra nyílt szem, a sikítást formázó száj, és az elgyötört arc.

Meghaltam.

Végre hazaértem teremtményeim közé.

Kedves olvasó! Ne fordulj hátra, mert a lúdbőrös tarkót lágyan cirógató szellő – az is én vagyok.


Megjegyzés: Az idézet a Napóleon Boulevard egyik albumáról való
Hasonló történetek
4217
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3807
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
a befejezésért kár ..

Mz. ·
:no_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: