Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szomszéd

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Tudnotok kell rólam, hogy jelenleg 26 éves férjes nő vagyok, nagyon korán 18 évesen adtak férjhez. Ebben az időben jóformán még semmit sem tudtam a szexualitásról, tapasztalataim sem akadtak nagyon. A férjem meglehetősen prűd ember, így a szexuális élményeim ez után sem voltak bőségesnek mondhatóak, egészen 20 éves koromig. A férjem szokásos éves üzleti útjára indult, és én maradtam vigyázni a háztartásra 4 teljes napig. Rengeteg tennivalóm akadt a háznál, és a szomszédunkban lakó egyedülálló férfi szívesen segített elvégezni ezen teendőim. Egy alkalommal amikor segített kedves szomszédom felpakolni a sufni tetején lévő tárolóba pár legurult szerszámot, akaratlanul is figyelmes lettem melegítőnadrágján átsejlő péniszére. A becses tag ekkor még nem volt erektált de már így is vaskos és hosszú volt. Szomszédunk azonban elkapta pillantásom. Kínos pillanat volt de aztán elnézően elmosolyodott,és a férjemről kezdett kérdezgetni hogy s mint teljesít a szexualitás terén. Én szégyenlősen kikerültem a kérdést de hogy mivel azt nem tudom, mivel egész idő alatt a gyönyörű pénisz járt a fejemben. Miután hosszas faggatózás után szomszédom kiderítette, hogy férjemmel igencsak híján vagyunk az erotikának, elmosolyodott majd hirtelen lesmárolt. Igencsak megrendültem de aztán lassan átadtam magam az élvezetnek, éreztem ahogy a farka lassan megkeményedik és már a hasamnak feszül a melegítőn keresztül. Ezután maga elé térdeltetett és biztatóan rám mosolygott. Én az izgatottságtól remegve húztam le nadrágját és mentem elém "ugrott" hatalmas pénisze. Hihetetlen méretű szerszám volt ez, majdnem akkora mint az alkarom és olyan vastag is, átszőve vaskos erekkel. A bőrt hátrahúzva megpillantottam duzzadó rózsaszín makkját. Sok nő ámítja magát azzal hogy nem a méret a lényeg de erre a farokra nézve csak egy dolgot akartam:hogy tövig járjon a puncimban. Rámarkoltam az óriási farokra és hevesen szopni kezdtem. Alig fért a számba a gigantikus hímtag, édeskés íze, frissen borotvált tapintása pedig felettébb felizgatott. Néhány perc bőnyálas cumi után szomszédom hátra fektetett a földön és lehúzta nadrágom és bugyim, nyelvével izgatni kezdte a csiklóm és hosszan, körkörösen nyalt ki, amíg a puncim nedvtől és nyáltól lett síkos. Ezután rám hajolt és gigászi péniszét nagyajkamhoz illesztette, majd egyetlen lökéssel tövig nyomta belém. Éreztem ahogy jólesően feszít a farok, és a makk a méhnyakam döfködi,szinte kitöltve a bensőm. A szomszéd egyre gyorsuló iramban nyomkodta péniszét lucskos vaginámba,végül cuppanó hang kíséretében kihúzta belőlem...




 




Folytatás következik...

Hozzászólások
tutajos ·
Legalább a szomszéd jól járt a férjed szerencsétlenségéve.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: