Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szomszéd női mindig földebb

Egyszer nyáron mikor mindenki a strandon volt és csak én meg a szomszéd 2 lányai maradtak itthon, egy ötletem támadt. Áthívom őket és zenét hallgatunk. De persze ez csak egy fals szöveg volt, hogy ne keltsenek gyanút, de szerintem levágták egyből, hogy mit is akarok. De nem ellenkeztek, hanem egyből igent mondtak. Visszamentem a lakásba és elkezdtem készülődni. Mikor átjöttek nem készültem fel a látványra, mert ők fürdőruhában jöttek át. Piros tanga és egy szinte jelentéktelen fürdőruha felső. Elkezdtem feszegetni, hogy van-e pasijuk és szüzek e még és még nem vártam így a nem választ mindkét kérdésemre mint akkor és ők mindkettő kérdésemre nemmel válaszoltak.

Majd kettőjük közé ültem és elkezdtem simogatni a combjukat majd egyre följebb és följebb ők is belekezdek ebbe a reakcióba és elkezdtek simogatni és csókolgatni. Kimentem jégkockáért és mire visszaértem csak azt láttam, hogy pucéron simogatják egymást és smaciznak, ennél gyönyörűbbet még nem láttam. 2 lánytestvért smárolni a hamvas szűz puncijuk simogatása közben. Majd odamentem és a jéggel elkezdtem bekenni a testüket először a szájukkal kezdtem majd lejjebb és lejjebb a puncijuk már izgult nagyon. Utána elkezdtem az egyiket nyalni míg a másik elkezdet szopni engem, a csajt élvezésig nyaltam majd lovagoltatni kezdtem míg a másik addig a zacskómat nyalta. Utána jött a másik csaj, akit szép fokozatosan pinán dugtam. Mikor mindkettőjüket a csúcsra juttattam én is elmentem és csak nyelték mintha muszáj lett volna...
Hasonló történetek
15346
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

zorgo ·
Hát mit mondjak? Végig röhögtem az egészet, lehet, hogy ezt a viccek kategóriába kellett volna feltenni.

Csak azért írok hozzászólást, hogy a fórumban megjelenjen, és elolvassátok ezt a ... ezt aaa.... gyöngyszemet. :)))))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: