Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szomszéd fiú 3. rész. Az unokatestvér.

Szép nyári reggelre ébredtem. Kimentem a konyhába ahol anyám és apám épp a reggelit fogyasztotta.
-Jó reggelt fiam. Ideje, hogy felébredj, mert tudod, ma jön az unokatestvéred. Itt marad egy hétre, szóval találj ki valami közös programot ne unatkozzon majd az a gyerek. Mondta apám.
-Ezt el is felejtettem de majd valamit kitalálok. Válaszoltam.
10 óra tájban meg is érkezett Ludas. Miért volt Ludas? Azért mert háromszor vert oda minden lánynak mielőtt dobta volna őket. Így rá is ragadt ez a találó név. Ludas 180 cm magas barna hajú barna szemű srác volt. Ha hasonlítanom kellene valakihez mindig Austin Mahone ugrott be ha ránéztem. Szóval kifejezetten az a tipikus nők bálványa típusú fiú volt. A kapcsolatunk évi egy hétre szorítkozott, vagy Én nyaraltam náluk vagy Ő nálunk. Ezt a hetet mindig maximálisan kihasználtuk, hogy az épp aktuális vendég a lehető legjobban érezze magát. Barátok voltunk de semmi több.
Belépett az ajtón a szokásos két bőrönddel és hátizsákkal a vállán.
-Huhh, majdnem megszakadtam míg ideértem. Sziasztok!  Szólt oda és már dobta is le a hátiszákot magáról.
-Szevasz Ludas. A szokásos egy hét idén is befigyel. Nevettem kis és kézfogással üdvözöltem.
-Gyere már előkészítettem a helyed a szobámba. Kipakolunk, eszünk és kitaláljuk mivel töltjük el ezt a hetet. Azzal kezemben a táskájával el is indultam a szoba felé.
Pakolás közben megbeszéltük kivel mi történt az elmúlt évben és kiveséztük mindkét család regényes életét.
-Figyelj Ludas! Idén annyi változás lesz, hogy nem ketten szórakozgatunk hanem hárman. Mondtam neki.
-Hárman??? Csak nem becsajoztál? Nevetett ki.
-Nem csajoztam be viszont van egy új szomszédunk akivel el szoktam járni mindenhova. Mégsem mondhatom neki azt, hogy bocs egy hétig le vagy szarva mert itt az unokatesóm. Szóltam oda neki kicsit mogorván.
-Ebben igazad van. Mikor jön a srác? Mert el is indulhatnánk valamerre. Kérdezte.
Még a mondat végére sem ért már megszólalt a csengő.
-Azt hiszem meg is jött. Pillanat és megismerheted. Ezzel elindultam a bejárat felé.
Természetesen nem tévedtem Baru érkezett meg.Ott állt az ajtómban. szemei csillogtak és mosoly került azonnal az arcára mikor meglátott.
-Szia Baru. Jó hogy jöttél így megismerheted azt akivel ezt a hetet közösen fogjuk eltölteni. Gyere menjünk a szobámba.
Mikor belépett kicsit közelebb hajoltam hozzá.
-Kicsit majd óvatosabban a dolgokat nehogy lebukjunk. Súgtam oda neki.
Bólintott ebből tudtam, hogy vette a lapot.
Beértünk a szobába. Mindketten egymásra néztek. Barun egyből láttam, hogy majd elélvezett a gyönyörtől mikor Ludasra nézett. Viszont elsőnek nem is értettem miképp lehetett az, hogy Ludason is ezeket a jeleket láttam.
-Akkor be is mutatnálak benneteket egymásnak.
-Ludas ő itt Baru az új szomszédunk és a legjobb barátom.
-Baru ő pedig itt Ludas az unokatestvérem aki minden évben velem tölt egy hetet vagy náluk vágy nálunk.
Köszöntek egymásnak majd egy kezet fogtak.
-Nos fiúk mi legyen a mai program? Itthon mégse ülhetünk egész nap. Kérdeztem meg tőlük.
-Te vagy a házigazda találj ki valamit. Válaszolta Ludas.
-Ja-ja találj ki valamit. Helyeselte Baru.
-Akkor menjünk pecázni. Marha jó idő van. Eszünk, iszunk a tó parton meg lehet pecázni,úszni és napozni is. Ráadásul a kutya sem jár arra így nyugtunk lesz. Vázoltam fel a terveim.
Miután rábólintottak össze szedtük a horgászáshoz nélkülözhetetlen dolgokat. Megpakoltuk a hátitáskákat kajával és elindultunk pecázni.
Hamar kiértünk. Lepakoltunk majd be is kerültek a botok a tóba. Üldögéltünk nevetgéltünk és beszélgettünk kapásra várva.
-Tényleg nem jár erre senki? Kérdezi Ludas.
-Komolyan nem. Vagyis évente egyszer-kétszer szoktam találkozni itt valakivel. Válaszoltam.
-Az fasza mert akkor napozni fogok de nem is akárhogy. Nevetett fel hangosan.
-Nudizni fogsz hülye gyerek?Kérdeztem vissza de közben a szívem a torkomba dobogott.
-Azt hát. Nektek is az kéne mert így csak félbarnák vagytok a valagatok virít a fehérségtől. Válaszolta és már le is dobta magáról a ruháit.
Háttal állt. Szép formás kerek feneke volt. Viszont eléggé izmos.
Baru a tekintetét levenni sem tudta róla. Csak akkor hagyta abba a nézését mikor megböktem a kezét mert olyan feltűnően nézte.
Addig a pillanatig Én sem láttam Ludast meztelenül. Így alig vártam, hogy megforduljon.
Nem is kellett sokat várni. Mikor megfordult kitört belőlem a nevetés.
-Mit nevetsz nem tetszik valami? Kérdezte zavartan.
-Bakker Ludas eddig nem is mondtad, hogy a lófasz jelzőt miattad találták ki. Ekkora farkat még nem is láttam. Nevettem továbbra is.
-Nézd szegény Barut ledermedt az ijedségtől azért nézi még mindig a farkad.
Baru olyan zavarba jött, hogy láthatóan elvörösödött. Tekintetét maga elé szegezte és lehajtotta a fejét.
-Ne legyél zavarban ekkora farkat nem lehet nem nézni.
Ekkorra már mind hárman szakadtunk a nevetéstől.
- Nos mivel már nem rúghatunk labdába farok méretünkkel így nudizzunk mi is.Szóltam oda Barunak.
Ledobtuk a ruháinkat és meztelenül feküdtünk a tó parton. Fekve még párszor szóba hoztam Ludas farkát különféle szóviccekben amiken jókat nevettünk. Eltelt kb egy óra kapás nem volt így kezdtünk unatkozni.
- Kéne valamit csinálni mert így megöl az unalom. Szóltam oda nekik.
- Mire gondolsz. Kérdezte Baru.
- Fogalmam sincs. Válaszoltam.
- Nekem van egy ötletem, ha már amúgy is ismerkedünk. Pattant ülőhelyzetbe Ludas.
- Játszunk felelsz vagy merszet!
- Te hülye vagy! Legutóbb mikor ezt játszottuk kihátráltál akkor mondta nem játszok veled többet. Emeletem fel a hangom.
- Jól van na de akkor sokan voltunk most meg csak hárman. Meg itt nincs senki. Válaszolta.
- Bármit lehet kérdezni vagy kérni ha nem válaszolsz? Szólt oda Baru de láthatóan felcsillant a szeme az ötlet hallatán.
- Öööööööö. Mosolyodtam el de nem adtam választ a kérdésre.
- Bármit! Tisztázta le a kérdést Ludas.
Akkor ki kezdi? Kérdezte meg Baru.
- Aki kitalálta. Válaszoltam.
Elkezdődött a játék. Alap kérdések válaszok mentek de láttam a két fiún, hogy egyre jobban bemelegednek. Nem is kellett sokat várni mire megérkezett az első durvább kérdés Ludashoz Barutól.
- Ha választanod kéne, hogy Hipi vagy Én jövök be jobban neked melyikünket választanád? Kérdezte tőle Baru.
Ludas kicsit csöndbe maradt mint aki gondolkodik majd visszakérdezett.
- Ha nem válaszolok mit kell tennem?
- Megcsókolod Hipit! Nevetett fel Baru.
Te hülye. szóltam oda nevetve. Unokatesók vagyunk....
- És? Nem lesztek tőle terhesek. Tehát vagy válaszol vagy mehet a smaci.
Ludas rám nézett majd maga elé. Aztán megint rám. Talán azt kereste az arcomon mit szólok hozzá. Egyszer csak megszólalt.
- Nos az elején azt mondtam nem hátrálok ki. Így ha Hipi megengedi megcsókolom viszont nem válaszolok és ha valaki megtudja meghaltok.
Ránéztem Barura és láttam a széles mosolyt az arcán. Gondoltam legyen aminek lennie kell.
- Jól van. Gyere de ha valaki megtudja tényleg meghaltok. Szóltam oda nekik.
Ludas zavarban volt de megindult a fejével a szám felé. Egymás szemébe néztünk. Láttam ahogy elvörösödik de egy pillanatra sem hátrált meg. Szájon csókolt. Majd el is vette volna a száját de Baru egyből rá szólt.
- Nem puszi hanem smaci...tudod nyelves.
- Jól van erre rábaszol Baru....ha végeztem és rád kerül a sor. Mondta neki Ludas és ismét a számhoz közelített.
Ismét a számhoz ért majd lassan kinyitotta a száját és a nyelvünk vad táncba kezdett a másik szájában. Úgy érzetem, hogy ezt Ludas is nagyon élvezi, mert nem nagyon szándékozott abba hagyni. Végül túlestünk rajta. Baru már a lábát összekulcsolta ebből gondoltam, hogy merevedés közeli állapotba érkezett. Nekem is nehezen sikerült a gondolataimat más felé terelni, hogy ne álljon fel a farkam. Ludasé meg alapból akkora volt, hogy fel sem tűnt volna ha fél merev állapotba kerül.
- Nos akkor Én jövök és ahogy mondtam most rábaszol Baru. Mondta Ludas kárörvendően.
- Ugyanaz a kérdés amit te kérdeztél és ugyanazt kell csinálnod mint nekem kellett.
Szegény Ludas nem tudhatta, hogy köztünk több van mint barátság de jól láthatóan eljátszottuk, hogy zavarban vagyunk.
Baru természetesen nem válaszolt, hanem végrehajtotta a feladatot.
- Kicsit bedurvultunk de ha köztünk marad mehetünk tovább is. szóltam oda nekik.
- Felőlem mehet. Felőlem is. Válaszolták mindketten.
- Jól van, akkor Barutól kérdezek, hogy adjak is vissza neki a szemétségéből. Ha választanod kéne melyikünket dugnád meg? Ha nem válaszolt be kell kapnod Ludas farkát és tíz szopást csinálni rajta.
Azt a kurva de szemét vagy Hipi. Hökkent meg Ludas. Miért nem a te farkad szopatod? Ezt direkt csináltad te is megszívod.
Tudtam, hogy Baru nem fog válaszolni viszont arra is kíváncsi voltam, hogy Ludas megengedi-e ezt.
Természetesen Baru játszotta, hogy nem tudja mitévő legyen. Majd kis idő múlva megszólalt.
- Jól van. Megteszem de ha valakinek elmondjátok akkor elmondok én is mindent.
Ludas fejét látni kellett volna. Úgy meglepődött, hogy le fogja szopni Baru. Viszont egyből elhelyezkedett ebből tudtam, hogy engedni is fogja.
- Na akkor hogy is kell? Játszotta Baru a tudatlant.
- Egyszerű. Odamész Ludashoz és bekapod a farkát. Majd tízszer fel le mész a farkán úgy hogy a szádban van. Válaszoltam.
Baru odament Ludas mellé. Megfogta a farkát és bekapta. Most már látszott, hogy feláll Ludas farka mert még el sem kezdte szopni máris növekedésnek indult. Lassan szopni kezdte. A hatalmas farok egy része fért csak be a szájába de szorgosan ténykedett rajta. Nem is számoltam már mennyinél tartott mert úgy felizgatott a látvány. Ludas a szemeit becsukva élvezte ahogy  szopja. Néha kinyitotta a szemét akkor meg azt nézte ahogy eltűnik a farka Baru szájában.
- Szerintem megvolt. Szakítottam meg a szopást.
Hirtelen zavarba jöttek, hogy ennyire beleélték magukat de már nem foglalkoztak nagyon vele. Ott ültünk hárman álló farokkal.
- Én jövök. A kérdésem Ludashoz szól és ha ne teszi meg leszopja Hipit.  Élvezted, ahogy szoptalak? Kérdezte Baru.
Ludas nem is töprengett a válaszon hanem egyből odajött hozzám. Behajolt a lábam közé majd bevette a farkam a szájába. Isteni meleg volt a szája és úgy szopott mintha ezer éve ezt csinálná. Kezével a golyóimat simogatta és jó nagyokat szívott bele a farkamba. Baru csak nézte majd gondolt egyet és mellé hajolt. Megfogta ő is a farkam és áthúzta a szájába. Felváltva szopták és nyalogatták. Míg Baru szopta Ludas a golyóimat nyalta. Mikor Ludas szopott Baru nyalta. Hátamra feküdtem és úgy élveztem, ahogy játszanak a farkammal. Kis idő múlva abba hagyták és van csókolózásba kezdtek. Egymáshoz simulva átölelve. Közben egymás fenekét markolászták. Gondoltam bevetem magam. Lehajoltam a farkukhoz és bekaptam elsőnek az egyiket majd a másikat. Vadul szoptam és nyalogattam mindkettőt. Megpróbáltam egyszerre bevenni őket de túl nagyok voltak hozzá így maradt az egyesével szopás. Cuppogtam rajtuk rendesen. Ők ezalatt folymatossan csókolóztak. Kis idő múlva abba hagytam majd felálltam hozzájuk. Baru mögé mentem és átöleltem őket. A farkam Baru seggéhez ért. Lassan elkezdtem betornászni a seggébe. Mikor megvolt megmarkoltam a derekát és lenyomtam a hátánál fogva Ludas farkára a fejét. Vaduk baszni kezdtem. Ő meg nyögdécselve szopta Ludas farkát. A nyáltól már rendesen fénylett a farka de egy pillanatra sem hagyta abba a szopást.
- Most Én jövök. Szólt oda Ludas. Azzal helyet cseréltünk. Baru most engem szopott. Ludas mögé ment és a már kitágított segglyukba tuszkolta be a farkát. Ám az mivel nem volt kicsi komoly fájdalmat okozott Barunak. De csak addig, míg arra a méretre nem tágult.
- Azért tövig ne nyomd neki mert belső vérzése lesz szegénynek. Szóltam oda Ludasnak nevetve.
El is hitte így marha óvatosan kezdte el kúrni Baru seggét. De ahogy egyre jobban élvezte egyre bátrabb is lett. Fogta Baru vállát és magára rántotta minden egyes lökésnél. Szegény Baru nem győzte vissza gyömöszölni a farkam a szájába, hogy ott is helyt álljon. Vadul kúrta és közben hangosan nyögött. Mást nem si lehetett hallani csak ahogy nyögdécselünk. Kivettem a farkam Baru szájából és Ludas mögé álltam. Rám nézett de tudta mi következik így megállt míg elhelyezkedem.
- Kicsit lehet fájni fog de csak míg ki nem tágulsz. Szóltam oda neki és már nyomtam is a farkam a seggébe.
Felszisszent mikor behatoltam de nem szólt semmit. Lassan toltam be és lassan húztam ki. Sokat nem kellett várni, hogy jó legyen a méret. Ekkor elkezdte újra Barut kúrni. Nekem csak állni kellett, mert minden kihúzásnál rácuppant a valaga a farkamra. Sose volt még ilyen élményben részem alig bírtam tartani magam, hogy ne élvezzek el az első két percben. Csattogtak a golyók és cuppantak a farkak minden egyes lökésnél.
- Csere jön,szóltam nekik. Ludas most te bakolj Baru gyere Ludasba én meg beléd.
Alig várta ezt Barukám már lépett is Ludas mögé. Berakta neki a farkát és egyből tolta is be tövig. Én beraktam neki és jelet adtam, hogy kezdheti baszni Ludast. Úgy fel volt izgulva hogy hihetetlen gyors ritmust diktált. Ludas közben a farkát verte és a hangjából ítélve sok nem volt hátra neki. Ahogy Barunak sem mert ismertem, hogy nyög ha közel a vég. Így nem volt mit tenni átadtam magam az érzésnek. Elkezdtem Barut baszni úgy, hogy Ludas derekát fogtam és húztam Barú farkára. Ritmikus volt és mégis kis káosz uralkodott ki hogy mozogjon. De ezzel már senki sem foglalkozott.
- Mindjárt elélvezek. Szólalt meg Baru.
- Gyere élvezz rám. Szólt neki Ludas és már feküdt is Baru elé.
Én is odaálltam és verni kezdtük a farkunkat Ludas teste felett. Szinte egyszerre élveztünk el. Baru Ludas mellkasára élvezett én a pedig a hasára. Mindkettőnkből csak úgy spriccelt ki a sok sperma. Ludas is a vége felé közeledett. Megemelte fenekét az élvezés pillanatában és lövellt ki a geci egész a nyakáig. Véget nem érő folyamban. Zihált, mint aki nem kap levegőt és rángatta a farkát mintha azt akarná ez az érzés soha ne érjen véget.
Ott voltunk megizzadva, elélvezve, kifáradva. Nem szóltunk semmit csak feküdtünk és hallgattuk a madarak csiripelését. Tudtuk ezt a nyarat soha nem felejtjük el és azt is tudtuk, hogy örökre megváltozott az életünk.





VÉGE!!!


u.i: Köszönöm mindenkinek aki olvasta a történeteimet. Új történetet majd akkor írok ha lesz kinek:).Baru remélem így utólag élvezted ezt a rólad szóló kis történetet és búcsúzásképp sikerült belerakni mindent amit szerettél.
Még egyszer köszönöm, hogy olvastátok.

@Ismeretlen.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
cmjcmjcmj1988 ·
imádom a homoszexet... a seggem sajna még szűz, pasi kellene hozzá
jdfan ·
cmjcmjcmj1988 én segíthetek rajtad! :-P
jdfan ·
Pedig nagyon jó történet volt!Sajnálom hogy nem lesz folytatása

jdfan ·
Nagyon szeretem olvasni a történeteidet! Mindig felizgulok tőle, várom a folytatást!
Ismeretlen ·
Jdfan. Mint làthatod oda van írva, hogy vége. Tehát nem lesz folytatás. Azt nem mondom, hogy egyszer majd nem írok ùj történetet de ezt már biztosan nem folytatom.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: