Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szikra lángra lobban

…a szaunában történtek után sokáig nem volt a barátnőm és köztem olyan izzó légkör, mint akkor. Mind a ketten megtaláltuk azt a fiút magunknak, akivel úgy tűnt jól megértjük egymást. Pár hónap után úgy éreztük, hogy valami hiányzik, de még nem jöttünk rá mi lehet az. Teltek a hónapok és eljött a nyár. Miután mindkettőnk kapcsolata zátonyra futott úgy érzetük ki kell eresztenünk a gőzt és a család vidéki nyaralójába utaztunk felejteni bánatunk.

Néhány kilométer után már vibrált körülöttünk a levegő. Az első pihenőnél leszálltunk a buszról rágyújtani, és az öngyújtó átadásakor összeért a kezünk. Akkor láttuk meg egymás szemében a szikrát. Véletlennek is tűnhetett, hogy a barátnőm rám fújta a füstöt, ami a mai köztudatban annyit jelent, „meg szeretnélek csókolni”. Miután ezt a „gesztusát” viszonoztam, félreérthetetlenné vált a helyzet, és elcsattant az első csók, ami nem az utolsó volt a nyaralóban töltött idő alatt. A szenvedélyes nyelvezést a busz motorának zúgása szakította félbe, ezért visszaültünk a helyünkre és sokáig hallgattunk. A hosszú csend után megérkeztünk a „Felejtés Helyszínére”.

Amikor a házba léptünk az első gondolatunk az volt, hogy le kell mosnunk magunkról az út porát. A zuhany alatt álltam és élveztem, ahogy a víz a bőrömhöz érés egyetlen hatalmas cseppet alkotva gördül végig a mellemtől egészen a lábujjamig. Már gőzfelhő terjengett a fürdőben, amikor megmozdult a kilincs. Tudtam ki az. Kinéztem a zuhanyfülkéből és a barátnőm tökéletes meztelen testének látványa tárult a szemeim elé. Egész lényemet átjárta az az érzés, amit szaunázásunk óta nem éreztem.

Az izgalom a tető fokára hágott, amikor szemtől szembe kerültünk egymással a csobogó víz alatt. Megkeményedett mellbimbóját az ajkaimhoz érintettem és ujjaim végigszaladtak a vállától egészen a csípőjéig. Ekkor éreztem először, hogy az ő teste is reszket. Rám nézett és egyetlen szó nélkül tudtuk, hogy mi az, amire mindkettőnknek szüksége van. Elöntött a forróság és ujjaimat a barátnőm frissen borotvált, vágytól nedves puncijába csúsztattam. A kéjtől felnyögött, és miközben kilépett a zuhany alól húzott magával. Ekkor még nem tudtam mi ezzel a célja, de amikor a lépcső felé indította lépteit, sejtettem, hogy a hálóba akar vezetni.

A lépcsőfordulóban megfordult, hogy csókot leheljen a számra. Nyalta a nyakam, a mellem és hosszan időzött a köldököm körül, amikor már nem bírtam tovább állni és leültem egy lépcsőfokra. Ő a belső combomon szántotta nyelvével a bőröm egészen a nagyajkamig. Ekkor kopogtattak az ajtón. Az ijedtségtől, ami érthető volt, hiszen éjfél körül járt az óra, pánikszerűen kerestünk ruhát, amit magunkra kaphattunk volna, ám nem találtunk mást csupán egyetlen lepedőt. Ebbe csavartuk egymást, ezért meztelen testünk folyamatosan összeért, ami folyamatosan nedvesítette a puncinkat.

Amikor ajtót nyitottunk egy ismerős srác állt az ajtóban. Nem értettük, hogy miért nincs rajta póló (később kiderült, hogy vonattal jött, ami a háztól 7 km-re volt, és már nem volt összekötő busz a késői időpont miatt), ahogy ő sem értette, miért fedi kettőnk testét egyetlen lepedő. Meztelen felsőtestének látványa azonban még tovább fokozta a már így is pattanásig feszült izgalmakat. Nem tudtuk eldönteni, hogy őt, vagy egymást kívánjuk e jobban. Beljebb invitáltuk és kisportolt testében gyönyörködtünk. Dagadó mellizmának, kockás hasának és karmolászni való széles hátának látványával nem tudtunk betelni.

Fogalmunk sem volt mire gondol, de egy-két sör után már oldódott a hangulat és láttuk sötétkék farmerjának egyre szűkebb voltát. Ez felbátorított minket, hogy lépjünk. Felálltunk és elengedtük a lepedőt. Odajött és barátnőmet csókolni; engem pedig simogatni kezdett. Miközben férfias keze a mellbimbómat érintette csak azon járt az eszem, hogy ez velem történik e. Még sosem volt ilyenben részem, de az alkohol mámora elhomályosította kétségeinket és azonnal a hálóba siettünk.

Barátnőmmel az ágyra vetettük magunkat és egymás ölelésébe burkolóztunk, majd vadul csókolózni kezdtünk, miközben váratlan vendégünk tekintetét fürkésztük, aki ekkor nadrágjának levételével volt elfoglalva. Amikor már egyetlen ruhadarab sem fedte a tökéletes, szálkás testét megláttuk a vértől duzzadt hímtagját. Felültünk és nyalogatni kezdtük hasát, majd egyre lejjebb csúszva bájdorongját. Heves szuszogása és megfeszült izmai jelezték, hogy élvezi. Az ágyra borult én csípőmmel csípője fölött köröztem és lassan a hüvelyembe csúszott méretes, körülmetélt hímvesszője. A barátnőm mindeközben velem szemben az ő fejére eresztette a már igen nedves, hamvas punciját és hihetetlen játékot vívott a csiklója a fiú nyelvével, az ő nyelve pedig az enyémmel csatázott. Jó-barátunk fallosza a G-pontomat izgatta, miközben a sötétben halk sikoltások hagyták el ajkaimat. A barátnőm becsukott szemmel élvezte, ahogy a fiú nyelve egyre mélyebbre hatolt. Ekkor beleeresztette körmeit a csípőmbe és mozgatni kezdett föl-le. Az irányítás most az ő kezében volt. Néhány perc múlva, pózt váltottunk, hogy az élvezet tovább tarthasson.

Hátulról a barátnőmbe hatolt, én fölöttük álltam a fiú feje így pont a puncim magasságában volt, így nyalt, miközben két ujját becsúsztatta a hüvelyembe. Azt hiszem, mindhárman azt szerettük volna, hogy ez a pillanat örökre tartson, de eljött a perc, amikor a fiú pumpáló pénisze a barátnőm puncijába lövellt. Ekkor a barátnőm is összecsuklott, a fiú pedig a felszabaduló energiáit a nyelvébe juttatva, hatalmasat szívott csiklómon. Így szinte mindhárman egyszerre jutottunk a csúcsok csúcsára.

Ezután kimerülten, az ágyon elterülve, egymás szívdobbanását és egyre nyugodtabb pihegését hallgatva léptünk az álmok végtelen mezejére.

Másnap azonban…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mistiq ·
Sszerintem kapkodó, nem eléggé kidolgozott. a lényeg meg van benne, de emellé még kellene valami körítés is, amitól felülmúlhatatlan lenne. Szóval még a "költői" részén dolgozni kellene egy kicsit, de ez persze, csak idő kérdése... szóval hajrá :grinning:

Darknox ·
Nekem tetszett a történet és csak igy tovább

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: