Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A SZIGET – Egy forró nyaralás krónikája: 3. nap

Vivien korán felébredt. Kinyitotta szemét, de meglepve tapasztalta, hogy még nem kelt fel a nap. A sziget elsősegély házikójának hófehér berendezését rabságban tartotta a lassan véget érő éjszaka sötétje. Vivi egy pillanatig zavartan pislogott, azon töprengve, hogy is került ide. Néhány pillanattal később eszébe jutott minden. A barátnőjével, Cintiával érkezett a szigetre, hogy egymás iránt érzett mély vonzalmuk végre forró testiségben is kibontakozzon. Az elmúlt két napban már többször is egymásba fonódtak, de egy váratlan esemény végül mindig megzavarta őket. Sőt, a tegnap esti bokaficam miatt most itt kellett töltenie az éjszakát. Hihetetlen, hogy már a harmadik nap virrad, és még nem volt alkalmuk önfeledten szeretkezni. Idáig jutott Vivi a gondolataiban, mikor villámként hasított belé a felismerés, hogy hotel szomszéd szobájában lakó Bettivel bezzeg összejöttek, már rögtön az első nap. Nem is sejtette, hogy a sors akaratából tegnap már a barátnője is Betti karjaiban aludt el. Annyi bizonyos, hogy néha kiszámíthatatlan fordulatokat hozhat ez a forró és izgató leszbikus mese.

Hajnalodott. Vivi Cintiről ábrándozott, és megfogadta magában, hogy ma bármi áron szeretkezni fognak. Nem bírna ki még egy napot anélkül, hogy ne érjenek közösen a csúcsra. Lelki szemei előtt megjelent, ahogy testük egymásba olvad, és érezte, ahogy bugyija lassan átázik már a gondolattól is. Izgató fantáziálása közben csendben figyelte, amint az erősödő napsugarak egyre több részletet árulnak el a kis szobáról. Egy fehér asztalka, fehér székek, néhány szekrény. És egy csodálatosan hosszú, formás női láb... Hmmm! Fehér harisnya, fehér kis köpeny, hollófekete haj. Hiszen ez Ágota, a fiatal éjszakás nővér. Este ő kezelte a bokáját, ami most már egyáltalán nem fájt.
Ágota egy kényelmes karosszékben ült és békésen aludt. Valószínűleg eseménytelenül telt az éjszaka a rendelőben, így elnyomta őt is az álom. Vivi már a végtelenségig felizgatta magát, amit csak fokozott a szűk fehér köpenybe bújt nővér látványa. Tökéletes idomok, hegyes, kemény mell. Vivien bármit megadott volna egy érintésért. Ebben a pillanatban Ágota is kinyitotta szemeit. Bájosan nyújtózkodott egyet, majd meglepetten fedezte fel gyönyörű ápoltja éhes pillantását. Vajon miről álmodhatott ez a lány? - gondolta magában, és elmosolyodott. Vivi a mosolyt bátorításnak vette, és még kihívóbban méregette a fekete hajú lányt. Nem is gondolta, hogy a nővér már évek óta leszbikus, aki ma éjszaka bizony vele álmodott és igazán túlfűtött állapotban ébredt.

- Jó reggelt! Jobban vagy? - kérdezte Ágota.
- Egy kicsit szomjas vagyok - lihegte Vivi.
- Mire szomjazol drága? - érdeklődött a nővér és Vivi ágyához lépett.
- Valami nagyon édesre és nagyon különlegesre, amit csak te adhatsz meg - felelte a szőke lány. Nem is gondolkodott azon, hogy szavai milyen hatást váltanak ki a lányból. Így ő lepődött meg a legjobban, mikor a nővér szó nélkül befeküdt mellé az ágyba. Vivi ekkor döbbent rá, hogy csak a tangája van rajta.
Mit gondolsz, ki vetkőztetett le az éjjel? - suttogta fülébe Ágota, majd hogy szavainak nagyobb jelentőséget adjon, finoman nyalogatni kezdte Vivi fülcimpáját. Ezt már nem lehetett bírni. Pillanatok alatt egymásba gabalyodtak. A fekete hajú szépségen is csupán egy tanga volt a köpeny alatt. A köpenytől egy szempillantás alatt megszabadultak, így formás, egymáson vonagló testüket már csupán egy-egy bugyi fedte. Féktelen vágy tört fel mindkettőjükben, aminek rekedt sóhajok kíséretében hangot is adtak.

Eközben a közeli hotelben Bettit és Cintiát is felébresztették a cirógató napsugarak. A lányok egymás karjaiban ébredtek fel. Ölelésüket ösztönösen szorosabbra vonták, így élvezték összetapadó, puha meleg testük érintését. Lágy, álmos csókolózásba kezdtek. Egymással szemben, oldalt feküdtek, ollóba fogva lábaikat. Nyelveik gondosan körbejárták a másik ajkait, majd furakodva csusszantak egyre mélyebbre egymás szájában. Betti kicsit följebb húzta térdét, így combjával finoman dörzsölhette Cinita nedvesedő punciját. Persze partnere sem maradt az adósa, így ágyékuk hamarosan öntötte magából illatos nedvüket. Néhány perc múlva szétnyitották combjaikat, és mindkét lány lenyúlt, hogy ujjaik finom mozdulataival izgassák magukat. Mozdulataik mind hevesebbé váltak, és ujjaik egyre mélyebbre merültek saját puncijukban. Apró sikolyokat, rekedt sóhajokat leheltek egymás szájába, miközben szabad kezükkel a másik haját markolták egyre vadabban.

A rendelőben is változott a helyzet. A két gyönyörű lány egymáson feküdt. Tangájuktól még nem váltak meg, Ágota egy hófehér bugyit viselt, Vivien formás popsiján pedig egy fekete színű feszült. Törékeny, összefonódott testük úgy illett egymáshoz, mintha egy képzőművész alkotta szoborcsoport volna. A szobroktól eltérő módon ők azonban nem voltak mozdulatlanok. Sőt! Ágota helyezkedett el alul, lábait terpeszbe nyitotta, miközben Vivien hason fekve, átkarolva tekeregett rajta. Arcukat finoman egymáshoz dörgölték, élvezve a másik selymes bőrét, miközben csípőjüket próbálták egymáshoz préselni, amennyire csak lehetett. Puncijuk felső része minden egyes körkörös mozdulatnál összeért egy pillanatra az egymással szép kontrasztot alkotó tangákon keresztül. A lágyan hullámzó mozgástól, és egymás szeméremajkainak közelségétől hamarosan kimondhatatlan forróság árasztotta el a lányok ágyékát. Nem túl gyorsan, de dinamikusan mozogtak. Érezték, ahogy remegnek egymás karjaiban, miközben teljes átéléssel élvezik érzéki szeretkezésük minden pillanatát.

Betti és Cintia hasonló szenvedéllyel kényeztette egymást. Ujjaikkal még mindig saját kéjbarlangjukat izgatták, miközben egymással szemben fekve testük is felvette a ritmust. Mozgásuk egyre gyorsult, érezték, hogy máris közeledik az elsöprő csúcs. Lihegésük halk, majd egyre hangosabb sikolyba fordult. Már csak néhány pillanat és nem tudnak parancsolni a kitörni készülő orgazmusnak... Lassítottak! Még nem jött el az ideje, hogy a csúcsra jussanak. Nehéz volt ellenállni, de a hosszúra nyújtott szeretkezés tudatától és az előbb-utóbb bekövetkező mérhetetlen csúcspont gondolatától még féktelenebbé váltak. Vivien bedugta puncinedvétől átitatott ujjait Betti szájába, és tőle is ugyanezt várta. Mélyen egymás szemébe nézve lassú fejmozdulatokkal szopogatták a másik ujját. Néhány másodperc múlva, ahogy ágyékuk tüzes ingere mérséklődött visszatértek a nunihoz. Most azonban nem sajátjukat keresték. Kezük ezúttal partnerük nedves, rózsaszín punciját vette célba. Finoman ujjaik közé vették a szeméremajkakat, de nem feledkeztek el a csikló legapróbb részletéről sem. Minden finom mozdulatra egy még kéjesebb érintés volt a válasz. Időérzéküket teljesen elvesztették, fogalmuk sem volt róla, hogy mióta szeretkeznek. Pedig közel egy óra is eltelt ébredésük óta. Abban azonban biztos voltak, hogy még sokáig nem fogják abbahagyni.

Az idő a másik két lánynál sem telt eseménytelenül. Változatlan pózban, lehunyt szemmel, ujjaikat összefonva feküdtek egymáson, miközben ágyékuk izgatóan mozgott. A fehérnemű még mindig rajtuk volt, azon keresztül érezték, ahogy puncijuk felső íve minden mozdulatnál összeér. A külvilág már rég megszűnt számukra, csak partnerükre koncentráltak, lélekben és testben eggyé váltak. Felvettek egy szabályos ritmust, ami egy pillanata sem lanyhult. Egymás érintésétől és a zsibbasztó vágytól annyira átnedvesedtek, hogy a fekete és fehér tangájuk minden ütemnél összeragadt egy pillanatra, majd egy puha hang kíséretében ismét szétvált. Az összetapadó bugyik alatt lüktető éhes puncik most már elszántan keresték a közvetlen érintést. A bujaságtól túlfűtött lányok is érezték ezt, így lihegve kezdték lehúzni a másik testéről az útban lévő ruhadarabot. Közben egy pillanatra sem akartak szétválni, így üggyel-bajjal, kézzel-lábbal egymáson fekve lerángatták lefelé a másik falatnyi tangáját. Végül annyit elértek, hogy Vivi bugyija a térdéhez került, Ágota pedig egyik lábával sikeresen kibújt a sajátjából. A másik lábbal már nem foglalkozott, így a tanga a bal bokáján libegett. Csupasz puncijuk immár fedetlenül várta a találkozást. Visszahúzták kezüket, ismét összekulcsolták ujjaikat és nagyon-nagyon lassan újra egymás felé mozdultak ágyékukkal. Felkészültek a szavakkal leírhatatlan, puha, nedves, sikamlós és forró érzésre, amit csak két nő adhat meg egymásnak.

Minden másodperc egy órának tűnt, amint kéjbarlangjaik remegő nyílása közeledett. Végül érintkeztek... Ágotából mély, hosszú sóhaj fakadt ki, Vivi röviden sikkantott. Elázott puncijuk csúcsa összeolvadt, és ők mozdulatlanná dermedtek. Bőrük szinte lángolt, tökéletesen összefonódó testük egyre hevesebben remegett a kéj őrjítő hullámaitól. Vivien mozdult meg először. Gyengéd, kavargó mozgásba kezdett a nővérke fölött. Puncijuk alig hallható cuppanással kettévált, majd a mozdulat végén újra összetapadt. Újabb lágy csípőmozdulat, újabb cuppanás. Ágota sem maradt tovább mozdulatlan. Gyorsan közös hullámhosszra kerültek, így csöpögő szeméremnyílásuk minden ütememnél összedörzsölődött. Ágota közben felhúzta térdeit és combjaival átkarolta a rajta fekvő Vivi derekát. Nedves tangája még a bokáján lógott, és most alaposan összekente vele barátnője kerek fenekét. Melleik egymáshoz préselődve hullámoztak, néha még mellbimbóik is összeakadtak. Kezüket egészen kinyújtották, ujjaikkal még mindig a másikba kapaszkodva. Közben a légszomj határáig csókolóztak.


Közel egy óráig folytatták féktelen harcukat. Az egyik fronton ficánkoló nyelveik csaptak össze ajkaik között, a másikon ragadós puncijuk vívott izgalmas csatát. Jól tudták, hogyha pozíciót váltanának és szemben ülve, terpeszben nyomnák össze ágyékukat, akkor duzzadó szeméremajkaik teljes egészében érintenék egymást. De képtelenek voltak egy pillanatra is kibontakozni a szoros ölelésből, így megelégedtek azzal, hogy torkolatuk csak részben érintkezik. Vágyuk persze így is forrón lángolt és Vivienen már kezdett eluralkodni a féktelen szenvedély. Mozdulatai egyre hevesebbé váltak, mozgása felgyorsult, zihálva csókolta és harapta Ágota száját, majd a nyakát. A nővér is érezte, hogy szélsebesen közeledik a csúcs felé. Combjai oly szorosan ölelték Viven derekát, akár egy harapófogó. Mindkét lány érezte, hogy pillanatokon belül elélvez. Valahonnan mélyről elindul egy leírhatatlan, csodálatos remegés, amely aztán egy szemvillanás alatt szétárad egész testükben. Egy perc után elérték ezt a pontot. Gyorsan kavargó csípőjük megállt, hogy az utolsó lökéseket már nagy szünetekkel, erőteljesen, hangos sikítások között végezzék. Először Ágota adta meg magát! Lábától a feje búbjáig remegés járta át testét, szeméből könnycseppek folytak. A kéj könnyei. A következő lökésnél Vivi már nem írt le egy teljes kört csípőjével. Ágyékát odaszorította a remegő Ágotájéhoz és egy pillanat múlva őt is magával ragadta a kitörő orgazmus. Minden erő elszállt a testéből, ezért teljes súlyával omlott a nővérkére. Kimelegedve, némán szuszogtak egymáson hosszú percekig. Közben pontosan érezték, amint a másik ágyéka időnként még összerándul.

Miközben Ágota és Vivien a rendelőben mozdulatlanul pihegett az élvezetek után, addig a másik két lány még javában ficánkolt. Épp azt játszották, hogy ujjaikkal először a másik punciját kényeztetik, majd a sajátjukat, végül az összekeveredet finom nedveket leszopogatják egymás ujjairól. Később összegabalyodva hemperegtek ide-oda a hatalmas ágyon, szenvedélyesen csókolóztak, vagy éppen lágyan simogatták egymást. Nem volt semmi következetes szeretkezésükben. Fogalmuk sem volt róla, hogy mi történik majd a következő pillanatban. Az egyik percben még vadul karmolták a másik hátát, a következő percben már finoman nyalakodtak. Egy újabb csókcsata után Betti a hátára fektette Cintiát, majd a fejétől indulva négykézláb fölé mászott úgy, hogy barátnője keble a szájával egy vonalba kerüljön. Így az ő mellei is pontosan Cinti arca felé meredtek. Kéjes mozdulatokkal kezdték nyalogatni egymás kemény cicijét. Nyelvük néhány percnyi felfedezőút után a mellbimbókat vette kezelésbe. Betti körbe-körbe nyalogatta barátnője mellének érzékeny pontját, Cintia pedig azonnal cumizni kezdte az arca előtt duzzadó mellbimbót. Nagyon alaposan, felválta kényeztették partnerük bal és a jobb mellét. Betti pár perc után egy újabb, izgatóbb pózra vágyott. Tovább mászott az ágyon egészen addig, míg puncija Cintia egyik ágaskodó mellbimbója fölé nem ért. Ekkor feltérdelt és finoman ráült barátnője mellére. Cinti azonnal megértette mit szeretne, és kezével Betti nedves torkolatához irányította mellbimbóját. Finom mozgásba kezdtek, így a pattanásig feszült mellbimbó lágyan cirógatta a vastag szeméremajkakat.

Betti közben egy kicsit előre dőlt, így ujjaival elérte az alatta ringó lány punciját. Picit szétnyitotta Cinti illatos lében úszó szeméremajkait, és ujjbegyével leheletfinoman dörzsölni kezdte. A hátán fekvő szőkeség ettől egészen bevadult, és keményre duzzadt, hegyes mellbimbóját igyekezett a lehető legmélyebbre nyomni barátnője rózsaszín nyílásában. Betti puncija ettől még a szokásosnál is jobban öntötte magából a nedűt, amely végigfolyt Cintia cicijén és kis tócsában gyűlt össze két melle között. Betti egészen váratlanul, minden előjel nélkül jutott a csúcsra. Hirtelen hangosan felnyögött, majd néhány másodpercre mozdulatlanná dermedt. Cintiának még kellett egy kis idő, hogy eljusson a szenvedély utolsó megállójába. Betti előredőlt és tovább kényeztette szépséges szexpartnere punciját. Az ujja mellett most már a nyelvét is bevetette. Kényelmes nyelvcsapásokkal nyalta mind közelebb és közelebb barátnőjét a csúcshoz. Cinti a puncijában érzett nyelv minden mozdulatát rekedt nyögdécseléssel kísérte, majd egy jóval hangosabb sikolyt hallatva összerándulva élvezett el. Betti megfordult és Cinitiához simult. Még sokáig összebújva simogatták egymást e gyönyörű ébredés után.

Egy órával később Vivien frissen lezuhanyozva, mosolyogva lépett a hotelszobájukba. Időközben Cintia is hazatért a szomszéd szobából Bettitől és már épp arra készült, hogy lemegy az elsősegély házikóba meglátogatni barátnőjét. Boldogan vette tudomásul, hogy már rendbe jött Vivi lába. A harmadik napra egy estig tartó buszos utazást terveztek, amely körbe viszi őket a szigeten, és megcsodálhatnak minden látnivalót. Hamarosan indulniuk is kellett, nehogy lemaradjanak. Mindketten arra gondoltak, hogy az út nagyszerű alkalom lesz bevallani a másiknak az eddig történteket. Az időjárás ma is forrónak ígérkezett, ezért világos topot, rövid szoknyát és divatos, nyári papucsot viseltek. Már épp kiléptek volna az ajtón, mikor Vivien merészen arra kérte barátnőjét, hogy ne legyen rajta bugyi a szoknyája alatt. Cintia meglepődött egy pillanatra, de látva útitársa sokat ígérő szemeit elmosolyodott, és gyorsan kilépett tangájából. Az izgalom kedvéért azonban ő is ugyanezt kérte cserébe. Vivi azonnal megvált a bugyitól, és közben eszébe jutott, amit hajnalban megfogadott magának a rendelőben: ma végre bármi áron szeretkezni fognak. Bizsergő ágyékkal szálltak fel a buszra.

A körút kiváló döntés volt. Izgalmas helyeken barangoltak, számos felejthetetlen élményben volt részük és rengetek fotót készítettek. A buszon jobban megismerkedtek a többi turistával is, akik egytől-egyig szimpatikus emberek voltak. Két srác különösképp kereste a társaságukat, látszott rajtuk, hogy igencsak felkeltette érdeklődésüket a két karcsú szőkeség. A lányok azonban udvariasan, mégis határozottan hárították el a közeledést. Mindketten tudták, hogy a mai nap kizárólag kettőjükről fog szólni. Gyönyörű volt a kirándulás, mégis alig várták már, hogy este visszatérjenek a szállásukra. Izgalmukat csak fokozta, hogy egész úton lopva izgatták egymást, mikor senki sem figyelt. Egy gyors csók, egy puha simítás a szoknya alatt, forró petting egy mosdóban... Végre visszaindultak a szállodába. A buszon Vivien nem halogatta tovább a titkot. Töredelmesen bevallotta barátnőjének, hogy az első nap éjjelén, mi történt közte és Betti között és nem felejtette el a hajnali kalandot sem a rendelőben. Cinita meg sem lepődött igazán, helyette elmesélte, hogy előző nap Betti őt is elcsábította. Egy pillanatig zavarban voltak, nem tudtak mit kezdeni a helyzettel, aztán bevallották egymásnak, hogy valójában még izgatónak is találják a dolgot. Később már kifejezetten kérték a másiktól, hogy részletesen mesélje el, miként szeretkezett.

Történeteiket hallgatva végül annyira felizgatták egymást, hogy nehezen tudtak uralkodni magukon. Legszívesebben ráugrottak volna a másikra. Egyelőre megelégedtek annyival, hogy óvatosan a másik szoknyája alá nyúltak, miután meggyőződtek arról, hogy senki sem figyel őket a buszon. Szerencséjük volt, mert a busz végében ültek, sem mellettük, sem mögöttük nem volt utas. Így merészebbé váltak, lábukat apró terpeszbe nyitották, és némán ujjazni kezdték egymást. Először combjaik belső felét simogatták. Kezeik finoman siklottak a feszes bársonyos bőrön, és idővel egyre beljebb vándoroltak. Végül mindketten elérték a másik lüktető szeméremdombját. Vivien ujja kecses táncba kezdett szaporán lihegő barátnője csiklóján, közben érezte, ahogy Cintia mutató- és hüvelykujja közé csippentve finoman morzsolgatja szeméremajkait. Gyorsan és alaposan átnedvesedtek. A száguldó busz rázkódása csak fokozta az élvezetet. Egyszerre sóhajtottak minden egyes bukkanónál, ahogy ujjaik hirtelen elmerültek egymás puncijában. Életük legélvezetesebb buszkirándulását élték át úgy, hogy közben észrevétlennek kellett maradniuk. Minden kilométerrel közelebb kerültek egy zajtalan, diszkrét, de annál intenzívebb orgazmushoz.

A busz azonban előbb ért célba, mint Vivien és Cintia. Már nagyon közel jártak a csúcshoz, de kénytelenek voltak felhagyni szexis játékukkal. Nagy lelkierő kellett mindkettőjük részéről, mégis kihúzták csöpögő ujjaikat egymás puncijából, mikor a busz leparkolt. Ugyanakkor boldogan vették tudomásul, hogy megérkeztek. A hotelszobában végre zavartalanul egymáséi lehetnek. Még előttük áll az egész éjszaka. Úgy siettek, ahogy csak tudtak, egymás kezét fogva szaladtak fel szobájukba. A végtelen vágy hajtotta őket. Felértek, bevágták az ajtót és azon nyomban vadul egymásnak estek. Mindketten ugyanarra gondoltak: Igen! Végre megtörténik! Ma éjjel eget rengető gyönyörben lesz részük! Hajnalig egy percet sem pihennek!


Vivi átkarolta Cintiát, szorosan az ajkára tapadt és hevesen csókolni kezdte. Barátnője éppoly hévvel viszonozta a csókot. Az ajtónak dőlve percekig nyalták-falták a másikat, szinte levegővétel nélkül. Cintia kicsit felemelte jobb lábát, és combját Vivi ágyékához dörzsölte. Vivi pedig szintén jobb lábával átfogta szépséges szeretője derekát. Úgy álltak ott fél lábon, mint egy szerelmes vízimadár pár. Végül belefáradtak az izgató, de kényelmetlen pózba. Összegabalyodva, ide-oda billegve lépdeltek az ágy felé. Néhány méter után azonban a szenvedély szó szerint levette őket a lábukról és a földre omlottak. Kéjesen nyúltak el a vastag, puha szőnyegen és gyorsan megszabadultak a felesleges ruháktól. Mikor semmi nem maradt rajtuk, kiéhezett pillantással méregették egymás tökéletes testét, majd ismét összefonódtak. Először nevetve, majd lihegve, végül kéjesen sóhajtozva hemperegtek meztelenül. Egyszer Cintia fektette két vállra barátnőjét, máskor Vivien került felülre. Nem kellett hozzá sok idő, máris érezték combjukon és ágyékukon egymásba folyt nedveiket. Vivi ekkor megfordult, és nyelvével szőke barátnője ágyékához siklott. Ügyelt arra, hogy saját csiklója is egyenesen Cintia szájához kerüljön. Kényelmesen elhelyezkedtek, majd elkezdték szépen gondosan lenyalogatni egymás szeméremdombjának környékéről az édes harmatot. Érzéki nyalakodásuk olyannyira felizgatta őket, hogy puncijukból még erősebben dőlt az illatos lé. Hiába lefetyelték egymásról a nedűt, egyre több és több csillogott combjukon. Cintia végül úgy gondolta, hogy kellően körbenyalogatta Vivi ágyékát, így csalogató rózsaszín nyílására irányította figyelmét. Vivi érezte, mire készül barátnője, és persze ő sem akart lemaradni.

Ugyanabban a pillanatban kóstolták meg az előttük ringó forró puncit. Beleremegtek a pillanat varázsába. Szájuk puhán tapadt egymás csiklójára, nyelveiket lassan mozgatták a szétnyíló szeméremajkak között. Testük úgy hullámzott, akár a békés tenger. Vivi percről percre erősebben markolta Cintia fenekét, ami így egészen kipirult a szorítástól. Hamarosan összhangra találtak, és ajkaik egy ütemre jártak fel-alá, jobbra-balra, a végtelenségig ingerelve a körülöttük lüktető puncit. A szenvedély pillanatai közben hosszú percekké duzzadtak a csodálatos francia pózban. Vivi nyelve már a lehető legmélyebben szántotta a nedves kéjbarázdákat barátnője szeméremajkai között. Cinti pedig hosszan kinyújtott hegyes nyelvével egy pontra koncentrált. Éppen 69 perce kényeztették egymást, mikor a vastag szőnyeg ellenére is kezdték kényelmetlennek érezni a szoba padlóját. Irány a puha ágy! Felhevült testtel és remegő lábbal feltápászkodtak. Puncinedvük sűrű cseppekben hullott a földre, amíg elérték a hatalmas franciaágyat.

Egymással szemben helyezkedtek el, lábaikat előre nyújtva. Ágyékuk között csupán egy csöppnyi hely maradt. Így ültek néhány másodpercig, mélyen a másik szemébe nézve. Puncijuk egy mágnes erejével vonzotta egymást. Vivi mozdult meg először. Combjait ollóba nyitotta és igyekezett torkolatát Cintiéhez nyomni. Barátnője a közelgő érintés izgalmától rekedten felsóhajtott, majd széles terpeszbe tárta lábait és csípőjét enyhén megdöntötte, hogy a puncik pontosan találkozzanak. Lassan közeledtek egymáshoz. Még 2 milliméter, még egy… És most!!! Szeméremajkaik lágyan összecsókolóztak. Az egymásba olvadt puncijukon keresztül azonnal érezték, ahogy heves remegés járta át mindegyikük testét. Csak pillanatokon múlt, hogy elélvezzenek. Egyszerűen képtelenek voltak visszafogni a rájuk zúduló kéjt, amit egymás ágyékának nedves érintése okozott. Mivel a végtelenségig szerették volna nyújtani az élvezeteket, csípőjüket egy leheletnyit visszavonták. Vártak, néhány pillanatot, majd barlangjuk nyílása újra egybeforrt. Ismét megremegtek, de ezúttal már tovább egymáson tudták tartani forró puncijukat. Aztán a közelgő orgazmust megelőzve megint szétváltak. Összekeveredett nedvük ilyenkor az olvasztott sajthoz hasonlóan megnyúlt, mintegy összekötve a két távolodó vénuszdombot. Vivien közben arra gondolt, hogy ma a második gyönyörű punci kényezteti közvetlenül a sajátját. Néhány perc után már egyáltalán nem váltak szét. Ágyékukat szorosan összenyomva mozogtak. Puncijuk olyan leheletfinoman simult egymáshoz, mint két könnyű selyemsál. Forró nyílásuk párhuzamos helyzetben érintkezett, így kissé szétnyíló szeméremajkaik egyike a másik puncijának ajkai közé került.

Mindketten hátradőltek egy kissé, és alkarjukra támaszkodva szédítő szenvedéllyel dörzsölték egymást. Lábaik hol a levegőben kalimpáltak, hol a másik fenekét körülfogva pihentek. Cintia később megragadta barátnője bokáját, és szopogatni kezdte elragadó lábujjait. Vivi sem hagyta további kényeztetés nélkül szeretőjét. Mivel ebben a helyzetben ő is csak a lábához fért hozzá, nagy lendülettel kezdte nyalogatni Cinti talpát. Egymással szemben fekve, puncijukat összedörzsölve, egymás lábát nyalogatva szeretkeztek vég nélkül. Közben felváltva többször is elélveztek. Orgazmusaik hosszúak és kéjtől zengően hangosak voltak. Odakint már pirkadni készült, mikor kimerülten, de fáradhatatlanul a végső nagy, közös csúcs felé közeledtek. Kisajkaik hangosan cuppogva csúszkáltak egymáson, puncijuk egyre mélyebben, egyre vadabbul csatázott. Az utolsó percekben már oly hévvel súrolták össze tocsogó torkolatukat, hogy szeméremcsontjukkal majdhogy széthasították a másikat. Egyszerre rázta meg mindkét lányt az ájulásszerű, féktelen orgazmus. Vivien levegőt kapkodva kezeit szétcsapva dőlt a hátára. Hullámzó remegés járta át Cintiát is. Szétáradó nedvük utat tört összetapadt puncijukon keresztül, majd fröcsögve borította be ágyékukat és combjukat. A lányok szinte összeragadva, görcsös mozdulatok kíséretében élték át a percekig tartó orgazmust. Végül a sikolyok halkultak, zihálásuk csillapodott és a testük is megnyugodott. Sokáig feküdtek mozdulatlanul, még mindig egymásba torkoló puncival, mire sikerült annyira összeszedni erejüket, hogy egymás mellé hemperedjenek.

Végre megtörtént. Testileg is egymásé lettek. Három nap kellett hozzá, míg a másik iránt érzett vonzódásuk egy kimerítő, mindent elsöprő, lázas szeretkezésben teljesedett ki. Pihegve cirógatták a másik kezét, nyakát és arcát. Ágyékuk még akkor is bizsergett, mikor egymást ölelve mély, érzéki álomba merültek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tnop001 ·
Igaz, hogy tömény, de szerintem épp ettől jó. Nekem tetszett. Lehet még fokozni, ezért 9 pont.

Hochspannung ·
Ezt lány írta?


JESSZUSOM!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: