Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A SZIGET – Egy forró nyaralás krónikája - 1. nap

Egy gyönyörű, tavaszi reggelen történt. A felkelő nap álmosan kúszott magasabbra és magasabbra, sugarai még erőtlenül törtek millió darabra a hullámokon, mikor Vivien meglátta Őt…

Vivi a parti sétányon üldögélt egy tengerre néző egyszerű fapadon. Korán felébredt és mielőbb látni szerette volna a végtelen hullámokat. Fürödni még korai volt, ezért egy pohár narancslével a kezében élvezte az óceán nyújtotta végtelen látványt. Közben barátnőjére gondolt. Tegnap későn este érkezett meg Cintiával, hogy egy feledhetetlen, élményekben gazdag hetet töltsenek a Szigeten. Cinti még a hotelszobában aludt, nem volt szíve felébreszteni. Elválaszthatatlan barátnők voltak. Sőt! Az utóbbi időben ennél több is kialakult köztük. Az apró mozdulatok, elejtett megjegyzések és a fokozódó testi vonzalom mindkettőjük számára világossá tette, hogy kapcsolatuk hamarosan egy forró, véget nem érő szenvedélyes szeretkezésben teljesedik ki.

Gondolataiba merülve lassan szürcsölte az üdítőt, mikor meglátta a lányt. A part felől közeledett, így a tengerből ébredő nap sugarai hátulról érték őt. Vivient elvakította a szemből érkező erős fény, így először csupán kibontakozó sziluettjét élvezhette. Már az is maga volt a csoda! Magas, vékony alkat, ringó mozgás, tökéletes vonalak. Vivi a homlokához emelte kezét, hogy tenyerét napellenzőként használva jobban lássa a lányt. Fehér top volt rajta, rövidnadrág és edzőcipő. Nyilvánvaló, hogy reggeli kocogását végezte a parton és most onnan tért vissza. Vivi mozdulatlanná dermedve figyelte a közeledő ismeretlent. Hosszú, barna haja volt, barna szeme és érzéki vastag ajkai. A lány is észrevette őt. Egy kedves mosolyt küldött Vivi felé, és ahogy elhaladt mellette, végighúzta hosszú ujjait a vállán. Egy pillanattal később már el is tűnt az egyre sűrűbb parti forgatagban.

Vivien érezte, ahogy kellemes borzongás fut át a testén, és puncija nedvessé válik. Megpróbálta gondolatait ismét Cintiára terelni. Lehunyta szemeit és elképzelte, milyen lesz az első együttlétük. Kívülről látta saját magát barátnőjével, ahogy meztelenül állnak egymással szemben. Mellbimbói megduzzadtak és puncija mind nedvesebbé vált, ahogy tovább fűzte izgató gondolatait: Gyengéden simogatni kezdik egymást. Először a vállakat és a nyakat érintik, majd következnek a hegyes, kemény mellek. Élvezik, ahogy puha kezeik gyengéden siklanak a másik bőrén. Közelebb lépnek és gyengéden átölelik egymást. Mivel egyforma magasak, melleik pontosan összepréselődnek, hasuk összeér. Finoman ölelkeznek, ringatják testüket és élvezik, ahogy mellbimbóik egymásra találnak. Igen… Már nem bírják tovább, azonnal érezni akarják egymás ajkait. Először épp csak összeérintik szájukat, és gyengéd csókot lehelnek vastag ajkaik. De ez a mozdulat egy őrült, visszafordíthatatlan kéjt indít el bennük. Ismét közelednek az ajkak… Ezúttal már szorosan összetapadnak, és úgy tűnik soha nem is eresztik el a másikat. Beletúrnak egymás szőke hajába és nyelveik kölcsönös felfedezőútra indulnak. Jobbra-balra billegetik fejüket, nyelvecskéik hol összesimulnak, hol hegyes végeik bökdösik egymást. A kezek már nem elégednek meg a mellekkel. Lassan indulnak lefelé, hogy még nagyobb gyönyört nyújtsanak. 10 perc telik el így, közben ajkaik egy percre sem válnak szét. Még most sem, mikor lassan az ágy felé cibálják a másikat. Egymás szemébe néznek, de barátnője helyett az ismeretlen lány néz vissza rá…

Vivien hirtelen kinyitotta a szemét. Az álom szertefoszlott. Azon kapta magát, hogy keze már a tangájában van. Szerencsére senkinek sem tűnt fel, így nagyot sóhajtott, majd feltápászkodott és elindult a szálloda felé. Itt az ideje, hogy felébressze barátnőjét. Mire visszatért a szobába, barátnője már talpon volt. Frissen és testápolótól illatosan épp a zuhanyzóból lépett ki. Vivi megcsodálta alakját és elmosolyodott, hiszen nagyon jót tudja, hogy ő is éppen ilyen jól néz ki. Már többször testvéreknek vagy ikreknek nézték őket. Mindegyikük 174 cm magas, jó alakú és szép arcú lány volt. Egyformán szőkék voltak még a melleik nagysága és formája is nagyjából megegyezett.

Az első nap eseménytelenül telt. Napoztak, fürödtek és élvezték a srácok vágyódó pillantásait. Közben mindketten érezték, hogy ma este egymásé lesznek. Ahhoz bátortalanok voltak, hogy beszéljenek róla, hiszen mindegyikük számára ez lesz az első leszbikus kaland. Mégis tudták hogy megtörténik, és kimondatlanul ugyan, de már nagyon várták. Kora este beültek a szálloda impozáns bárjába és koktélt rendeltek. Belelendültek a beszélgetésbe és az ital is jól fogyott. Egymással szemben ültek és érezték, ahogy minden egyes pohár letép egy darabot az őket szorító gátlásból. Nem is tudták pontosan, hogy kezdődött… Először csupán a az ujjaikat kulcsolták össze. Később Vivien meglepődve érezte, ahogy Cinti lába hozzáér az övéhez. Még jobban összeszorították ujjaikat és egymás szemébe néztek. Vivi is kibújt cipőjéből. A nagy meleg miatt harisnya nem volt rajtuk. Élvezték a játékot lábaikkal. Nem beszéltek, csupán nézték a másikat, és némán izgatták egymást. Cinti végighúzta talpát Vivi lábszárán, egészen a lábujjakig, majd elindult visszafelé. Vivi sem akart lemaradni. Kinyújtotta lábait és megkereste az asztal alatt barátnője lábfejét, majd talpai közé vette és simogatta.

Ahogy múltak a percek a játék egyre izgalmasabb lett. Cinti egészen felemelte lábát és barátnője punciját kereste az asztal alatt. Vivi enyhén szétnyitotta combjait, hogy utat adjon és ő is megkereste barátnője nedvesedő kéjbarlangját. Egyre nehezebb volt észrevétlenül izgatniuk egymást. Mindegyikük lába nyújtva volt az asztal alatt és talpukkal a másik punciját dörzsölték. Kimondhatatlan érzés volt, amint a puha tappancsok lágyan dörzsölik duzzadó szeméremajkaikat. Előrehajolva az asztalra könyököltek, hogy senki ne lássa mi történik, de közben kezdtek kipirulni és sóhajaikat is vissza kellett tartani. Vivi már alig bírt magával és barátnője tangája mögött bedugta nagylábujját a talpa alatt érzett forró punciba. Tudta, hogy Cintia követni fogja példáját, és már érezte is, ahogy elázott bugyiját kikerülve barátnője is belemártja ujjacskáját lüktető barlangjába. "Nem bírom tovább, menjünk fel" – nyögte végül Vivi. Visszahúzta lábát és kiitta a maradék italt is poharából. Barátnője is nehezen bírt leállni, de erőt vett magán és abbahagyta puncija kényeztetését. De csak azért, mert ismét a lábát simogatta. Vivi érezte, amint barátnője puha talpa az övét keresi. Mindkettőjük lába csöpögött a másikuk puncijának nedvességétől. Így mikor talpaik találkoztak, szinte összeragadtak az illatos kéjnedvtől.

Ezt már lehetetlen volt tovább kibírni. Egy perc alatt a szobájukban voltak és egymással szemben álltak levetkőzve. Pontosan úgy, ahogy azt Vivi reggel elképzelte. Teste már lüktetett a kínzó vágytól, torka kiszáradt, mellbimbói föl akartak robbanni. Átkarolta barátnőjét és gyengéden az ágyra fektette. Puhán végigcsókolta Cinti egész testét. Nem hagyott ki egyetlen apró felületet sem. Nyelve izgató gyönyörcsíkokat szántott barátnője bársonyos bőrére. Élvezte Cintit kényeztetését és nagyon hosszúra akarta nyújtani az élményt. Talán túl hosszúra is. Vivi döbbenten tapasztalta, hogy a forró szerelem kapujában barátnője egyszerűen elaludt. Nem kellett volna az a sok koktél. Most mihez kezdjen? Itt áll a végtelenségig felizgatva… Legjobb lesz, ha vesz egy hideg zuhanyt.

Vivi kilépett a szobából és ismét meglátta őt! A lányt a partról. A szomszéd szobából bújt elő, vállán törölközővel. Ő is épp zuhanyozni indul – gondolta Vivi, és amúgy is felajzott teste a végletekig feszült. A lány biztosan észrevette, mennyire izgatott az állapota és ez szemlátomást tetszett is neki. Már nem tudott gondolkodni: Vivi vagyok – csak ennyit volt képes kinyögni. Érezte, hogy szédületes sebességgel, visszafordíthatatlanul eluralkodik rajta a vágy. Az én nevem Betty – hallotta a feleletet, de a hang valahonnan távolról, ismeretlen mélységből jött. Vivi egyetlen mozdulattal átölelte újdonsült barátnőjét és szájon csókolta. Nem tudta mi lesz a lány reakciója, de nem is érdekelte. Gyönyört akart. Földöntúli, soha nem érzett, tömény gyönyört. Betty nem lepődött meg, hanem nyomban viszonozta a csókot. Ott álltak az ajtóban, szájuk egymásba vegyült, az idő megállt. Nem váltottak puha, ismerkedő csókokat, nem hagytak időt előjátékra.

Vadul forgatták nyelveiket, és erősen összepréselték ajkaikat. Élvezték, hogy idegenek és semmit sem tudnak egymásról. Így sokkal izgalmasabb! Ismeretlenül estek egymásnak és ezt mindketten természetesnek találták. A zuhanyzó persze szóba sem jött. Észre sem vették, hogyan keveredtek az ágyhoz, de egyszer csak ott voltak. Ruha már nem volt rajtuk. Levették, vagy letépték egymásról? Nem emlékeztek. Összefonódva hemperegtek a széles ágyon. Lábaikat átvetették a másikon, csípőjüket összenyomták. Igyekeztek úgy helyezkedni, hogy testük minél nagyobb felületen érintkezzen. Szájuk csak pillanatokra vált el, hogy levegő után kapjanak. Ujjaikat összekulcsolták és hihetetlen energiával gurultak össze-vissza a könnyű ágynemű hullámain. Csodálatos, ösztönöktől hajtott szeretkezés volt ez. Combjaikat a másik puncijához nyomták, és apró mozdulatokkal izgatták egymást. Vivi érezte, hogy Bettyből épp úgy dől a nedves, illatos lé, mint saját puncijából. Pillanatok alatt összelucskolták egymást.

Több mint egy órán keresztül hemperegtek egymást izgatva, de közben nagyon vigyáztak, hogy még ne jussanak a csúcsra. Egyszer csak, mintha előre megbeszélték volna, helyzetet váltottak és 69 pozícióba csavarodtak. Viven volt alul és csodálattal töltötte el Betty teljesen csupasz, rózsaszín puncija, amelyből a nedvesség az arcára csöpögött. Kinyújtotta nyelvét, és finoman megérintette barátnője szeméremajkait. Betty nem volt ilyen finom, ő rögtön mélyen belenyalt Vivi remegő puncijába. Rövidesen felvettek egy szabályos ritmust és halk nyögdécselések, vagy hangos sóhajok közepette kényeztették egymást. Nagyon ügyesen mozgatták nyelveiket. Hol finoman nyalakodtak, hol merev nyelvvel dugták egymás kéjtől tocsogó punciját. A tudat, hogy másikuk ugyanezt a gyönyört érzi, még nagyobb vággyal töltötte el őket. Markolták, simogatták a másik fenekét, de nyelveik egy percre sem pihentek. Vivi érezte, már nem bírja tovább. Közeledik a mindent betöltő, hihetetlen kéj. Csak remélni tudta, hogy Betty is mielőbb eljut a csúcsra, hiszen az élvezetek álomszerű beteljesülése lenne, ha egyszerre, egymás szájában-puncijában érné őket a földrengető orgazmus.

Csupán néhány másodperc volt a különbség. Először Vivi teste feszült meg, szemeit szorosan behunyta és egyetlen hangos sikollyal élvezett. Néhány pillanat múlva Betty háta ívben meghajlott, bensejét remegés járta át és talán még Vivit is túlsikoltozva adta át magát a hullámokban érkező gyönyörnek. Orgazmusuk percekig tartott, testük elzsibbadt, torkuk kiszáradt. Szomjukat az egymás puncijából patakzó finom kéjnedvvel oltották. Ahogy a gyönyör utolsó hullámai is lecsillapodtak, Betty legurult Vivi testéről és ernyedten nyújtóztak el egymás mellett az ágyon. Még kimerültek voltak ahhoz, hogy egy szót is szóljanak. Vivi gondolatban újból átélte az elmúlt órák eseményeit. A hihetetlen orgazmust, a forró nyalakodást Bettyvel, a csókot az ajtóban, a koktélozást Cinitvel...

Cinti! Vivi hirtelen bűnösnek érezte magát. Akaratán kívül megbántotta barátnőjét. De hát nem volt képes uralkodni a vágyán. Most Cinti mellett kellene feküdnie az ágyban! Vajon mit szól majd, ha megtudja mi történt? Megsértődik, vagy felizgatja a dolog? Holnap majd minden kiderül – gondolta, hiszen ez még csak az első nap. Ezzel Betty felé fordult és szorosan átölelte. Csókolózás közben nyomta el őket az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
csordi23 ·
nagyon jó
9 pont

cs

mazsola ·
nekem tetszett... :grinning:
a varatlan fordulatok izgalmassa teszik, bar en jobban szerettem volna, ha Vivi Cintivel jut el a csucsra... :stuck_out_tongue:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: