Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szenvedély mely...

Hull a hó, a hópelyhek vidám táncot járnak a holdfényben...
Az ablaknál állva melegség önti el szívemet , mikor rád gondolok.
A tudat, hogy csak percek választanak el Tőled, az érintésedtől,
a csókjaidtól, huncut mosolyt csal arcomra.

Kellemesen meleg fürdővizet engedek, az ujjaim a habokkal játszadoznak, miközben gondolataim messze járnak.
Oly révetegen nézem a vizet... észre sem veszem amint megérkezel.

- Jó estét kedvesem! - súgod a fülembe, hátulról átölelve.
- Hiányoztál! - fordulnék feléd, de Te nem engeded.
- Maradj így kedves! - érzékien húzva le a bugyimat mögém térdepelsz.

Az ujjaid is a köszöntésemre indulnak, combjaimon érzem hűs
érintésedet, melytől összerezzenek.
Nyelved végigszántja gerincemet, a nyakszirtemtől egészen a fenekemig , felkorbácsolja bennem a szunnyadó parázst.
Ujjaid a csiklómon járják édes táncukat, miközben nyelveddel egyre mélyebbre s mélyebbre hatolsz...

- Drágám! Kihül a fürdővíz. - szólok halkan.

Mint egy gondoskodó kiscica megmosdatlak, ki nem hagyva egyetlen fontos részletet sem.
A szemedbe nézve tudom s érzem elvesztem. A szerelem mit irántad érzek elemészt, a vágy mely hosszú útjára indul szinte perzsel mikor hozzámérsz.

A hálószobában az ágyat veted, miközben mögéd térdelek.
Az érintésem meglep, de nem ellenkezel. Csókokkal borítom mindened, a nyelvem érzékeli idegszálaid válaszreakcióit.

- Erre most nem lesz szükséged! - s a fürdőlepedőt letekerem .
- Ez igaz! Nekem rád van szükségem, az érintésedre, a csókjaidra,
a gyönyörök birodalmára, melyet itt rejtegetsz. - ezzel ujjaid végigszántják gyöngyöző bejáratomat.
A karjaidban egy huncut gondolatom támad:

- Szeretnéd látni amint az ujjaimmal, a puncimat kényeztetem?
- Igeen! Egészen a végéig csinálod?
- Ha szeretnéd?
- Igen, kérlek!

A vágy s a szenvedély elsötétíti szemeidet, mely fátyolosan csillog,
felém hajolsz és lágyan megcsókolsz.

Az ujjacskáim lassan körözni kezdenek a mellbimbóimon, melyek percek alatt megfeszülnek és az ég felé meredeznek.
Haladva egyre lejjebb s lejjebb elérve a gyönyör kapuját, szemedbe nézek mert látni szeretném a szenvedélyt....
A csiklómon érzéki táncot járnak ujjacskáim, előcsalogatván a kéj első cseppjeit.
A látvány nem várt módon hat rád, szinte szólni sem tudsz csak nézel, engem figyelsz.

Gyengédséget és szeretet látok az arcodon s a már jól ismert huncut mosolyt, mellyel annak idején rabul ejtetted szívemet.

A végletekig fokozva magamban a tüzet, ujjaim könnyedén becsusszannak a kiskapun, rátalálva gyönyöröm pontjára.
A lábaimat kissé felhúzva közelebb csúszom hozzád, így könnyen megérinthetsz mikor csak szeretnél...
Látod a szemeimben, hamarosan elönt a kéj...
Jobb tenyeredet a hasamra helyezem, így érezheted mikor itt a vég...
A mozdulataim egyre hevesebbek , a külvilág már nem létezik csak a gyönyör csodás érzése , mely ebben a pillanatban hurrikánként söpör végig testemen.
Az ujjaid érzik amint hosszú percekig csak remegek, gyöngyöző cseppjeim pedig : ellenállhatatlanul hívogatják nyelvedet.

Mélyen belémhatolva megcsókolsz, mely érintésre halkan felsikoltok.
Szavak nélkül is látod , érzed , majd szétvet a vágy...
Elérkezettnek látod az időt és fölém hajolsz...
A szemeim a tiedben tükröződnek, az ajkad szenvedélyes csókkal ajándékoz meg, majd lassú mozdulattal belémhatolsz...
Birtokba veszel, kitöltesz, szinte a méhem kapuján kopogtatsz...
Nem tudsz uralkodni az érzéseid felett, a vágy mindent elsöpör...
Így éljük át az eggyé válás örömteli pillanatait, amint a csúcs felé szárnyalunk...

Megszűnik a világ körülöttünk, csak mi ketten létezünk és az érzés mely összeköt .
Ölelő karjaid melegében, testünk összeforr, a meghatódottságtól egy könnycsepp gördül le arcomon.
Szorosan hozzádbújva, ölelő karjaid melegében , együtt alszunk el!
Hasonló történetek
15348
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
A "szenvedély, gyönyör, kéj, stb." szavak használata számomra nem meggyőző. Szerintem akkor jó az íromány, ha olvastával az említett érzelmek keringenek bennem, anélkül, hogy egyszer is olvastam volna az összegző szavakat.
Sugárzik az írásból, hogy férfi írta .

tanárúr ·
Sajnos ez egy szándékoltan bugyi-nedvesítő tömény giccs! Szokásomtól eltérően a pontozást kénytelen vagyok ehhez igazítani...
kisnaiv ·
Nemis igaz tanárur gyönyörü 10.

Arikon ·
Naiv áááááááááááááááá
Nem kell mindenre 10-et adni!
Ez nem jótékonysági verseny!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: