Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szánkó

Dermesztő hideg volt aznap. Fanni lelkesen húzta fel a szánkót a hegyoldalon, kimelegedve igyekezett elérni a tetőt. Félúton megállt, hogy kifújja magát és visszanézett, mekkora utat tett már meg. Gyerünk, már nem sok van, biztatta magát és újra nekiindult. Hamarosan felért a tetőre, ráült a szánkóra és egyre gyorsulva lesiklott a havon a lejtőn. Mikor leért, körülnézett, látja e valahol Szandit és Petit, a szomszédban lakó testvérpárt. Már itt kéne lenniük, gondolta az órájára pillantva. Fél három, lassan sötétedik. Haza kéne indulnom, tűnődött, Szandiékat biztos nem engedték el a szüleik, csak még csúszok egyet!Megint elindult felfelé. Már sötétedett, mikor elindult hazafelé a havas úton. Már egy órája ment mikor rájött, eltévedt. Rég letért az útról, azt se tudta merre jár a csupasz fák között. Este nyolcra teljesen kétségbeesve, sírdogálva bolyongott az erdőben átfázva, éhesen, szomjasan.
- Anyu. . . - mondta ki hangosan, remélve talán hívására ott terem édesanyja, hogy a karjaiba kapja. Végül fáradtan leroskadt a szánkóra amit még mindig maga után húzott. Bár rettentő kimerült volt, nem mert aludni, rettegett az éjszakai erdőtől, a zajoktól, állatok neszezésétől, a fagytól megroppanó ágak recsegésétől. Meg persze hogy ha elalszik és nem is falná fel egy farkas például reggelre megfagy. Léptek zaja a hóban. A lány még a lélegzetét is visszatartotta. Ki lehet az? Őt keresik talán? Lehet, hiszen késő este van már. Vagy egy erdei rém mint azokban a filmekben?
Hasonló történetek
6633
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4457
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
ClaudiI ·
Egészen filmszerű, a szexjelenet kiváló.Folytatás?

miklós11 ·
Egyébként ez nem az egész történet csak ennyi ment fel valamiért. :rage: :rage: :rage:
királylány79 ·
Olvastam máshol az egészet.A szánkó megdugja a bogumilt.Buzis fúj. :flushed: :flushed: :flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: