Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Svéd lány!

1998-ban egy véletlen folytán 3 hetet tölthettem Svédországban. Az első hét dög unalma után hétvégén rávettem maga arra, hogy elmenjek az egyik stockholmi magyar kolonia szombat esti összejövetelére. Gondoltam tele lesz 70 éves nénikékkel, meg bácsikákkal. De legalább lesz innivaló. Igaz, hogy tavasszal voltam, de elég meleg égőviként fáztam minden nap.

Na szóval szombat este hatkor megjelentem kiöltözve a klubházban és meglepődve tapasztaltam, hogy nem csak én vagyok a fiatalabb korosztályból. Rögtön körbevettek, kínáltak süteménnyel, meg pálinkával. Gondoltam először azért felderítem a terepet, mert a szex lassan 3 hete elmaradása komoly fejfájást okozott már. Ahogy szemlélődtem, kiokoskodtam, hogy minden értelmesebben kinéző csajnak partnere van, meg a kevésbé jól kinézőknek is.

Na egye fene, akkor jöjjön a törköly. Magyarokra jellemzően nem svédasztalos, meg önkiszolgálós rendszer volt, hanem kérni kellett a bárpultnál. Behasaltam és fennakadtak a szemeim. Egy olyan bomba , mint később kiderült fél svéd, fél magyar csaj állt a túloldalon, hogy rögtön elment a kedvem a pálinkától és egészen más ízt szerettem volna a számban érezni. A lány rögtön észrevette, hogy komoly hatást gyakorolt rám. Végül is fanta mellett döntöttem és elkezdtünk beszélgetni. Nagyon gyéren törte a magyart. De nem engedtem angolul beszélni. Jókat nevettünk és hamar eltelt az idő 10-ig. Megkérdeztem, hogy segíthetek-e összepakolni, amire igenleges választ kaptam és rögtön sejtettem, hogy valami lesz. Nem sokat vacakoltunk, gyorsan elszórtunk mindent, aztán elindultunk hazafele. Mármint a lány kocsijáig. Mondtam neki, hogy itt lakom a közelben és még abszolút nem vagyok álmos, ha van kedve feljöhetne dumálni. Volt.

Amikor felértünk megkérdezte, hol a mosdó. Onnan már ruha nélkül jött vissza. Gyönyörű jól fejlett mellei voltak, szép kemény feszes hasa, formás feneke és izgatóan domborodó pinája. Hozzámlépett és odadörgölte a hasát az arcomhoz és azt mondta: nyaljál ki magyar fiú és utána te is elélvezhetsz a számba. Természetesen nekiálltam azonnal az ujjaimmal feltérképezni a combjai közét. Elég nedves volt már ekkor is, akár be is nyomulhattam volna, de inkább hanyattfeküdtem az ágyon és felguggoltattam az arcom fölé. Széthúztam a combjait és bámultam a két lyukát. Teljesen borotvált volt, valószínű aznap délután csinálhatta, mert annyira sima volt a bőre. Kicsit elkezdtem himbálni a fenekét a szám fölött és az orrommal, meg az ajkaimmal izgattam először az ajkait. Szépen kinyíltak hamarosan és annyira benedvesedett, hogy szinte rácsöpögött az arcomra.

Gondoltam lenyalom, kárba ne vesszen. Akkorát sikoltott, hogy nem tudtam mi van. Gugolásból térdreomlott hátrafordult és rámszólt, hogy gyerünk nyaljak már be neki. Széthúztam amennyire csak lehetett a kisajkakat és belaffantottam néhányat. Először még csak lazán, majd egyre hevesebben. Aztán elengedtem a kezemmel, megragadtam a fenekét és cibáltam a számon, közben a nyelvemmel szánkáztam a puncija tetejétől a popsilyukáig. Elég hamar elértünk abba a fázisba, hogy akármit lehetett volna csinálni vele, de nem hagytam abba, hanem nyaltam rendesen. Néha megálltunk és benyomtam a nyelvemet és kiszívtam a puncilevét. Közben előrenyúltam az egyik kezemmel és megmarkoltam a farkamat, hátha eszébe jut, hogy azzal is kellene valamit csinálni. De csak nem ért még hozzá. Egész addig, amíg egy utolsó sikítás és egy nagy adag meleg lé kilövellése után elernyedt és előreborult a combomon. Az az igazság, hogy már nagyon lüktettem és legszívesebben odavertem volna a gecimet a nyakára.

Meg is fogtam megint a farkam és odanyomtam a vállához. Mondta, hogy hagyjam csak ezt rá. Kicsit masszírozta, bár azt hiszem ő is látta, hogy semmi szükség most rá. Elkezdett mozogni a feneke, hozzámdörzsölve megint a pináját és láttam, hogy két perc alatt feltelt megint vérrel. Gyorsan megfordult és egy mozdulattal ráhuppant a szerszámomra. Tövig magába engedte. Összezárta a hasam felett a térdeit és rámnehezedett teljes súllyal. Fél percig csak lassú előre-hátra mozgásokkal eligazította magát a nyeregben, aztán vadabbra fogta a vágtát. Nem sok kellett persze, hogy beleélvezzek. Leszállt rólam azonnal, pedig mondtam neki, hogy maradjon, mert mehetünk tovább, hogy ő is élvezhessen. De azt mondta, hogy most csak rajtam a sor. És az, hogy elsültem, az csak egy dolog.

Amint leszállt, be is kapta a még merev farkam és kiszívta rendesen. Lenyalogatta, majd mikor kezdett lankadni elkezdte verni. A tenyerébe engedett egy adag nyálat és bekente vele mindenhol. Szinte úszott a csaj nyálától. A látványtól hamarosan fel is állt megint. Megint elkezdte szopni, de nem sokáig, hanem inkább a tövét markolta és nyomkodta ütemesen, hogy a feje megvastagodott, a makkom tiszta lila lett a sok vértől. Miután telepumpálta, megint rámfordult, azt gondoltam megint lovaglás lesz, de nem. Háttal térdelt nekem, még mindig szorosan markolva a farkamat. A másik kezével hátranyúlt, miközben én a punciját izgattam és ujjazta, a nyálas középső ujját tövig felnyomta a fenekébe. Nagyot cuppant amikor kihúzta, és elkezdett előrébb helyezkedni.

Szép lassan bevezette a popsijába a merev és kemény farkam. A nyíláson alig akart bemenni, de utána ...az maga volt a csúcs. Addig ügyeskedett, míg tövig be nem dugta magának. Akkor rámült és fel-le kezdett mozogni. De nem jött ki a fenekéből a szerszámom, hanem csak a belső részei mozogtak körülötte. Nagyon jó érzés volt. Nem engedte magába spriccelni, hanem mikor érezte, hogy mindjárt elmegyek, leszállt rólam és kiment. Azt hittem megőrülök. Aztán visszasietett egy tálban melegvízzel és szappannal és lemosta a farkamat. De eközben úgy lüktetett megint, hogy a lány állandóan csitítgatta. Amikor végzett, akkor azt mondta, most pedig keféljünk egyet levezetésnek, mint a kutyák.

Bebakolt én meg egy lökéssel benyomultam. Így ugye kicsit engedett a szorítás és nagyon sokáig tudtam dugni anélkül, hogy elélveztem volna, és ő meg állva maradt volna. Majdnem egyszerre értünk a csúcsra. Én kicsit előbb, de gyorsan megmarkoltam a tövét és tartottam még vagy 2 percig, mire ő is megmerevedett és megrándult a feneke. Azért nem hagytam ki hogy bele ne élvezzek

Utána reggelig alig tudtunk mozogni. Így végül kellemesen alakult a következő két hetem, mert minden nap dugtunk egy lazát. Volt amikor csak egy óránk volt, de volt, mikor ottmaradt és megint monstre elélvezéseket tartottunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manticore ·
Háááát :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Gömec ·
Azért annyira nem fikció. Egyszer volt nálunk látogatóban egy svéd-magyar lány. Amikor megtudta, hogy az asszony veszélyeztetett terhes és fél éve el vagyok tiltva, egyszerűen odament hozzá, és azt monta neki, hogy ő szívesen elvinne egy körre, ha nincs ellenére. :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: