Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sötétség pillanatai - Benzin

Ez az, lángolj, égj, mint reménnyel teli szerelem! Imádom táncoló, lobogó lángodat, simogató, meleg, szinte már szeret. Ah, de mily égető szeretet! Megsebesít és meggyötör, elevenen megéget! Kicsit büdös, de a füst és égő fa szaga semmivel sem hasonlítható össze. Imádom, egyszerűen imádom! Kiált fel lelkem, ahogy örömködve nézem a felcsapó vörös-sárga zászlókat, melyet nem a szél cibál, hanem saját, pusztító ereje. Tépáz, mint veszett kutya a láncait. Teljesen megrészegülök az érzéstől, hogy megint sikerült egy fricska az emberiség orra alá. Örömöm vad, féktelen, azt akarja, csináljam, még, csináljam. Felröhögök, hangosan, őrülten, ahogyan megcsapja arcomat a meleg. Nem, nem csinálom tovább, inkább eggyé válok vele. Egyre jobb. Meleg, körülölel, simogat. Érzem a fájdalmat, ahogy a lángok bőrömet égetik. Hálátlan gyermek! Kiáltok rá, és visszalépek. Kígyót melengettem én a keblemen? Szégyelld magad, nem hallod? Haragszom. Nagyon, hogy lehet valaki ennyire dög, mint az útszéli tetem? Keserűség önt el, agyamat leköti a düh. El akarom pusztítani! Mit? Saját gyermekem? Milyen szülő az ilyen? Szégyenteljes viselkedés ez, mit képzelek én magamról? Undorodom. Önmagamtól. Inkább…

Inkább alkossunk még láng-gyermekeket, hátha ők megértőbbek… Jó. Hol a benzines kanna? Hol a kerozin? És a dinamit? Na, meg a terpentin? Nagyszerű, itt vagytok. Mosolygok. Élvezem az alkotás örömét, újra lángok csapnak fel; a hálátlan gyermek. Nem képes még egy szerető ölelésre sem, megvetendő. De mégsem! Lehet, hogy én rontottam el valamit, lehet, hogy vétettem egy apró hibát, mikor nevelgettem, hogy szép, nagy, erős láng legyen belőle. Elkényeztettem? Lehetséges. A többit már nem fogom. Alágyújtok, de hagyom, maguktól fejlődjenek. Megjelenik egy apró lángocska, szinte segélykérőn nyújtva karjait, emeljem fel, segítsek. Nem. Most nem. Elkényeztetném. Karjai lehanyatlanak, és eltűnik. Segítség, mit tettem? Megöltem gyermekem! Hogy lehettem ily kegyetlen? Könnyeimmel küszködöm. Nem, nem sírhatok, hiszen az víz, és én utálom a vizet. Ódzkodom tőle, hogy egyáltalán hozzámérjen. Tudom, hogy testünk hetven százaléka víz, de miért ne alkothatná ezt a mennyiséget folyékony tűz? Az sokkal jobb lenne, nem kéne kiszáradástól meg ilyen baromságoktól tartanunk.

De a gyermekeim. Nem ér! Kiáltok fel hangtalanul, annyira száraz a szám. Szerencsére. Még a nyálat sem bírom elviselni. Nem kell nekem semmi, csak a gyermekeim! Gyertek vissza! Karom nyújtom az éppen csak megpörkölődött fadarabok felé. Döntöttem. Legyen folyékony láva testemben víz helyett, és a hűtlen felé fordulok. Most jövök csak rá, hogy tulajdonképpen nem bántott, a víz taszított ki sarjam ölelő karjaiból. Ideje változni. Lépéseim egyenest a gyermek szívébe vezetnek, és a folyadék azonnal üvölteni, cibálni kezdi testem, hogy menjen onnan. Még mit nem! Nem leszek két lábon járó klotyótartály! Szó sem lehet róla! Maradok. Megadással tűröm, hogy gyermekem birtokba veszi testem. Érzem, ahogy simogat melegével, annyira jólesik. Még azért eszembe jut egy pár soros vers:

Brauch keinen Freund, kein Kokain – Nem kell barát, sem kokain,
Brauch weder Arzt noch Medizin – Nem kell sem orvos, sem gyógyszer,
Brauch keine Frau, nur Vaselin – Nem kell asszony sem, csak vazelin,
Etwas Nitroglyzerin – Némi nitroglicerin,
Ich brauche Geld für Gasolin – Pénz kell gázolajra,
Explosiv wie Kerosin – Robbanóanyag, mint a kerozin,
Mit viel Oktan und frei von Blei – Magas oktánszámmal ólommentesen,
Einen Kraftstoff wie Benzin – Egyesítve üzemanyaggal, mint amilyen a benzin…
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kisur ·
Ez most őrület? :flushed:

BURGONYA ·
NEM TUDOM MI A SZAR EZ DE KURVA JÓ!


BURGONYA SZERETI AZ ILYET!! :angry:

Tűzmadár ·
Életunt piromániás hattyúdala… Nem rossz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: