Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sötét szoba titkai

A történet, amit elmesélek már több, mint 2 hónapja történt meg velem és a párommal. Lassan másfél éve vagyunk együtt, de még sosem volt részünk ilyen élményben,azt hiszem az ilyen vagy ehhez hasonló fantasztikus dolgok, csak azokkal történnek meg, akik valóban tiszta szívből szeretik egymást. A tavasz kezdetén jártunk a napok egyre hosszabbak lettek estefelé pedig már nem kellett pulcsi, ha sétálni vagy bulizni indultunk. Egyik szombaton valamiért ki kellett ugranunk a szülei hegyére, ahol persze, ha már ott voltunk dolgozni is kellett kicsit, mégis ha közösen tettük nem volt olyan fárasztó.

Közben beszélgettünk olykor-olykor pedig amikor megálltunk pár perc szünetre ölelkezve puszilgattuk,csókolgattuk egymást!a délután közepére azonban mégis elfáradtunk kicsit és úgy döntöttünk hogy hazamegyünk. Így is történt elindultunk, beszálltunk a kocsiba és már zötyögtünk is hazafelé,útközben arról cseverésztünk, hogy nagyon régen voltunk táncolni és jó lenne már valamikor kimozdulni egy kicsit. A párom nem volt oda az ötletemért, mert mint említettem tényleg elfáradt az egész napi munkában de azért megígérte hogy akkor üsse kavics ma este elvisz táncolni! Hozzá kell tenni, hogy egy kis rábeszéléssel mindenre rátudom venni őt de ez fordítva is igaz.

Megérkeztünk hozzánk egy csókkal elbúcsúztunk és megbeszéltük, hogy este kilencre jön értem és megyünk bulizni! Gyorsan lezuhanyoztam, ettem egy-két falatot és nekiálltam készülődni az esti partyhoz, kiválasztottam a ruhám, ami őszintén megvallva nálam nem egyszerű dolog. A választásom egy citromsárga farmer minire és egy fehér színű nyakban kötős felsőre esett. Szépen felöltöztem, és sminkelni kezdtem, közben pedig hallottam, hogy megszólal a csengő!

Lekiabáltam anyunak a konyhába hogy mindjárt megyek addig pedig engedje be a páromat! Az utolsó hajtincseket is a helyére igazítva elindultam lefelé a lépcsőn egy magassarkú cipőben (megjegyzem nem volt egyszerű) a barátom már várt rám. Nagy nehezen lebotorkáltam és megpillantottam a szerelmemet a lépcső alján. Mosolyogva nézett rám megcsókolt és a fülembe súgta hogy szép vagyok! Mindig ügyelt arra, hogyha nem is sűrűn de ne feledkezzen meg arról, hogy kinyilvánítsa másfél év után is úgy szeret és olyan szépnek tart, mint amikor először látott!

A szokásos lejenetkezés anyunál, hogy nem leszek sokáig és vigyázni fognak rám után, kocsival indultunk el. A buliban aztán táncoltunk, ittunk egy pár kólát beszélgettünk a haverokkal, akik közül sokakkal már nem lehetett kommunikálni az innumiláltság következtében, ezért úgy döntöttünk hogy hazaindulunk! Hazafelé aztán feltűnt hogy nem hozzánk megyünk ezt szóvá téve megkérdeztem hogy :"édesem hova megyünk?"
A válasza ez volt:"szeretnék egy kicsit nyugalomban együtt lenni a barátnőmmel, akibe szerelmes vagyok, talán baj manó?"
Elnevettem magam. Ezt olyan aranyosan mondta, hogy persze, hogy nem volt baj, hiszen én is szerettem volna!

A sötét úton aztán tényleg ismerős lett, hogy nemsokára náluk leszünk, kiszálltunk a kocsiból és halkan beosontunk a házba reménykedve abban, hogy nem ébresztettük fel a szüleit. Felmentünk a lépcsőn be a szobájában,nem kapcsoltunk villanyt, mert a sötétítő nem volt behúzva éa a hold bevilágított az ablakon!Leültem az ágy szélére ő pedig levette a pólóját mert a füsttől nagyon büdös Lett,aztán közel hajolt hozzám és lágyan egészen finoman megcsókolt. Hosszú percekig csak csókoloztunk és élveztük azt, hogy mindketten imádjuk és kívánjuk egymást. Lassan kezdett csak simogatni a toppomon keresztül kereste a mellbimbómat apró picike puszikkal nyugtatta, hogy megtalálta és nagyon élvezi, hogy csak az övé lehet.

A ruhák egyenként kerültek a padlóra és bár olyan örült vággyal kívántuk egymást mint még soha nem siettünk... lassan vetkőztünk ügyelve arra, hogy ne érjünk egyikünk erogén zónájához sem. A vágyak után egyre mélyebbre mentünk centiről centire haladt lefelé a pocimon úgy hogy közben egy pillanatra sem vette le a nyelvét arról az egyenesről, ami közvetlenül a puncimhoz vezetett. Végre odaért egy lágy nyalással lentről felfelé belenyalt,beleremegtem és hirtelen azt hittem nekem ennyi elég volt ahhoz, hogy elélvezzek de nem. Folytatta és egyre mélyebbre dugta be a nyelvét közben pedig simogatta a csiklómat az ujjával. Nem akarta hogy elélvezzek ezért abbahagyta és visszacsúszva mellém apró csókot lehelt az ajkamra. "Gyönyörű vagy édesem!" hangzott a halk mondat...

"Köszönöm"válaszoltam és ezzel a szóval elindultam hogy én is olyan örömökben részestítsem őt mint amilyenekben az előbb ő tette. Beborítottam a mellkasát megcsókoltam és szorosan közel simulva hozzá csúsztam lefelé hogy a melleim hozzáérjenek az izzó testéhez!Amikor a farkához értem egy pillanatra megálltam és egy váratlan mozdulattal azt követtem el amit öt tíz perce ő!egy nyalással a heréitől egészen a makkjáig megnyaltam. . . . felszisszent!Akartam hogy érezze mennyire szeretem ezért óvatosan vettem be a farkát a számba!Lassan kezdtem szopni ő pedig egyre erősebben lüktetett,érzékien őrült vággyal szívtam és amikor éreztem hogy mindjárt elmegy ,abbahagytam!

Visszatértem a szájához, de ekkor már mindketten éreztük, hogy nem akarunk mást csak kitölteni egymást, gyengéden helyezte belém a farkát, és óvatos mozdulatokkal tolta ki-be! Együtt élveztük minden pillanatát, forogtunk az ágyban, egymásba kapaszkodva!A kéj egyre mélyebbről tört ki belőlünk és tudtam, ő előbb megy el, mint én.
A lüktetések egyre gyorsabban jöttek, és hirtelen egy borzongató érzés töltött ki. Elélvezett bennem!

Nem volt önző, nem hagyta abba, és addig játszott velem, míg én is elélveztem. Egymás karjaiban pihegtünk, és szerelmes szavakat súgtunk egymást fülébe! Tudta, hogy imádom, ha szex után a melleimmel játszik, aranyosan harapdálta a duzzadt mellbimbókat, így aludtunk el és reggel arra ébredtem, hogy már süt a nap és én még midig nem vagyok otthon! Felébresztettem ő pedig csak annyit mondott :"Édesem, te még akkor is szép vagy, amikor kócos vagy!"
Azóta többször beszéltünk arról, hogy az ember életében csak egyszer jön el a nagy szerelemes, és csak a nagy ő-vel lehet úgy szeretkezni, hogy az összes érzés és vágy beteljesedjen! Mi megtaláltuk egymást, sok sikert nektek is!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

DREAMER ·
Idealizált álomnak tűnik, eccerű ember által elmesélve.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: