Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A soha be nem teljesülő álom...

Gyönyörű, tavaszi este van. Állok az ablak előtt, nézem a csillagokat és a Holdat az égen. Csak egy fekete selyem hálóing és fekete bugyi van rajtam. Az ablak nyitva van, így kihajolok kicsit és beleszagolok a levegőbe. Mindenféle virágok illatát érzem, nagyon jó illat van odakint.
Aztán eszembe jut valami: hiányzik a szerelmem! Már nagyon rég láttam, van talán egy hete is, és nem bírom nélküle sokáig. Annyira jó lenne, ha most itt lenne és...

És akkor lágy csókot érzek a nyakamon, és megérinti két kéz a két vállam, majd végigsimítja egészen a kézfejemig. Egész testem bizsereg, már ennyitől is... iszonyatosan kívánom Őt! A kezei a hasamra csúsznak, és lágyan harapdálja, csókolgatja a nyakam, még mindig hátulról. Fenekemnél érzem kemény férfiasságát, jelét annak, hogy már Ő is kíván engem. Aztán megfordít és megcsókol... Végre, végre érzem, nagyon vágytam már erre, mindenem Őt kívánja. Szenvedélyesen csókolózunk, átkarolom a nyakát, ő pedig a hátam simogatja. Érzem, csúszik lejjebb a keze... már a tangám vonalánál jár és ott simogat. Minden érintésébe beleborzongok, ha nem kapom meg hamarosan, megbolondulok! Azt nem tudom, hogyan jutott be, hogy miért nem említette, hogy hazajön, de nem is érdekel most.

Kezeim a mellkasára csúsznak, onnan a hasára, és benyúlok az inge alá. Érzem a nem túl izmos, de nem is vézna hasát, közben a szemébe nézek. Oh, annyira imádom azokat a kék szemeket! Elkezdem gombolni az inget rajta, és amikor sikerült teljesen kigombolnom, finoman leveszem róla. Húzom őt az ágy felé, leültetem, megcsókolom, majd a hátára döntöm az ágyon és föléhelyezdekek. Csókolom az ajkait, egyre vadabbul, már alig bírok magammal, de muszáj visszafognom magam, nem hagyhatom, hogy az ösztöneim irányítsanak. Már teljesen nedves vagyok ott lent, pedig még csak az elején vagyunk a játéknak. Csókokkal, puszikkal és apró harapásokkal kényeztetem a nyakát, aztán tovább haladnak az ajkaim a mellkasára, de itt már nem harapdálok.

Lassan megyek lejjebb, a hasánál tartok, hallom, ahogy egyre szaporábban veszi a levegőt. Aztán elkezdem kioldani az övét és lehúzom a sliccét, kigombolom a nadrágot és lehúzom róla. Az alsóját is feleslegesnek ítélem, szóval az is lekerül elég hamar. Már nagyon kívánom, és, amint látom, ez kölcsönös...Óvatosan simogatni kezdem, kezemmel kényeztetem a férfiasságát. Odahajolok, adok rá egy puszit, mire Ő egy halk sóhajt hallat. Finoman nyalogatni és csókolgatni kezdem, a tövétől egészen a makkig, közben időnként a szemébe nézek, s látom benne a vágyat, hogy vegyem a számba. Megteszem... amennyire csak lehet, a számban van, érzem azt az édes, csodás ízt, amit úgy imádok. Egy újabb halk sóhaj... mozog fel-le a fejem, hallom a szuszogásából, hogy már nem bírja sokáig. Gyorsítok a tempón, és időnként szívogatom is... Nagyon elment, én csak nyelek és nyelek...

A hátamra dönt, hevesen megcsókol és aztán a hálóingem dekoltázsáig végigcsókolgat. Megfogja a pántokat, és lassan letolja a karomon őket. Csak egy bugyiban fekszem alatta, összezárt lábakkal, hevesen kalapáló szívvel. Kényeztetni kezdi a melleimet, csókolgatja a mellbimbóimat, amit nem bírok már és felsóhajtok. Ez amolyan "gyerünk már, ne kínozz tovább" sóhaj, amit Ő is észrevesz. Huncutul mosolyogni kezd, majd letolja a bugyim is... Már nagyon át van ázva tőlem. Jobban széttárja a lábaimat és elkezd ott simogatni. Lassan becsúsztatja egy ujját, amit én egy halk nyögéssel nyugtázok. Aztán mégegy ujja belém hatol...

Alig látok az élvezettől, úgy érzem, rögtön elmegyek! Teljesen betolja két ujját, aztán mozgatja ki-be bennem. Hallom a cuppogó hangokat, amiket már elég rég hallottam, és nagyon hiányoztak. Kihúzza az ujjait, a szemembe nézve lenyalja őket és a puncim széthúzva nagyon benyal... Csak egy rövid ideig csinálja ezt, mert mindjárt elmegyek... Rengeteg nedvem van, csak úgy "ömlik" belőlem, s Ő csak nyal... Érzem, ahogy elönt a forróság, remeg az egész testem, és hangosan felnyögök. Újra csókolózni kezdünk, a kezei közben egy pillanatra sem nyugszanak meg. Minden porcikámat simogatja, az egész testem felfedezi kezeivel... Szétnyitom a lábaimat, amennyire csak bírom, a szemébe nézek és suttogom, hogy "hatolj belém, kérlek...".

Odaérinti a farkát, simogat vele, aztán hirtelen, de nagyon lassan belém hatol vele. Nyögök, és átkarolva a nyakát csak arra gondolok, hogy mennyire imádom Őt. Már teljesen bennem van, teljesen magamban érzem, és csodálatos érzés önt el... Aztán lassan mozogni kezd bennem, és egyre gyorsabban csinálja. Érzem és látom, hogy már nem bírjuk sokáig, ezért megkérem, hogy álljon le. Nehezen ugyan, de megteszi. A hátára döntöm és egyből ráülök a férfiasságára. Mozgok fel-le, hihetetlenül jó, hogy bennem van, közben a kezét a mellemre teszi. Gyorsabban mozgok, már csak arra figyelek, hogy Ő is és én is elmenjünk. Számomra megszűnt a külvilág...

Aztán melléfekszem és szorosan hozzábújok. A kezem a mellkasán, a fejem az Ő feje mellett. Magához ölel nagyon szorosan, aztán a fülembe súgja: "hiányoztál, Kicsim!" Aztán én vissza: "Te is nekem, Szívem..." És elcsattan az utolsó csók elalvás előtt.
...Könnyes lesz a szemem, mert tudom, hogy ez csak egy álom. Egy gyönyörű álom. Álom, ami soha nem fog megvalósulni... pedig annyira szeretném. Becsukom az ablakot és lefekszem az ágyamba, ami most nagyon hideg és üres, mert nem Vele vagyok benne. Pedig én tiszta szívemből szeretem! Talán majd egyszer megvalósul az álmom. Talán... Egyszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ogma007 ·
szerintem nagyon jó történet. De ha nagyon rászorusz a kényezttésre én is kényeztetethetlek egy kicsit :wink:


Uffie ·
jaaaj ez olyan tipikus csajos történet amit nem lehet nem szeretni :blush: nagyon jól sikerült sztori
jahh és remélem egyszer be is teljesül :) sok sikert hozzá

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: