Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rózsaszín zselés

Egy szokásos forró, nyári délután volt. Az ágyamon ülve olvasgattam a barátom erotikus sms-eit, és róla álmodoztam. Két hete nem láttam már, mert elutazott munkaügyben és nagyon hiányzott. Ilyenkor minden éjjel bujaságokat, vadságokat suttogtunk egymásnak a telefonba vagy sms-ekben részleteztük, mit tennénk egymással, ha együtt lehetnénk. Éppen egy ilyen sms-t olvasgattam, s mivel még nem volt éjjel, mégse várhattam addig, ezért támadt egy remek ötletem. Felpattantam az ágyról, leengedtem a reluxákat és kulcsra zártam az ajtót. Bekapcsoltam a ventilátort is, ne legyen túl melegem. Behelyeztem a kedvenc erotikus DVD-met a meghajtóba, s amíg töltött … elővettem a vibrátoromat az ágyneműtartóból. Egészen megkedveltem, pedig régen álmomban se gondoltam volna, hogy ilyesmit fogok használni. A barátomtól kaptam, mivel sokat van távol, mondván ne unatkozzak. Először furcsa volt, de most már szinte ragaszkodok, ehhez a 23 cm-es rózsaszín, eres, zselés „álomhoz”, amit szépen kidolgozott fejjel láttak el.

Az ágyra helyezkedve belemélyültem a filmbe, s egyre izgatottabbá váltam a meztelen testeket látva és a halk sóhajok hallatán. Mellbimbóim egyre keményebbek lettek és szinte már-már úgy tűnt átszúrják vékonyka nyári ruhámat. Lassan lehúztam a ruha pántját és kibújtam belőle. Hosszú ujjaim a vállamat és a nyakamat cirógatták, majd dekoltázsomon szántottak végig, aztán hirtelen vissza fel, az arcomat kezdték lágyan simogatni ujjbegyeikkel. Mintha önálló életre keltek volna. Ajkaim közé csúsztattam őket és nyelvemmel benedvesítettem mind egyenként. Ezután forró nyáltól nedves ujjaim keményre duzzadt, sötét mellbimbóimra kalandoztak. Először csak simogatták, majd hosszú körmükkel csipkedni kezdték őket.

Ekkora már teljesen felizgultam, egyenetlenül és gyorsan lélegeztem., mellkasom felemelkedett, majd visszasüllyedt, szívem hevesen vert.
Kecses ujjaim lejjebb vándoroltak testemen, le a hasamig. Ott picit a köldökömmel játszadoztak, utána még lejjebb indultak és finoman lehámozták rólam rózsaszín tangámat. A szeméremdombom simogatták, majd csaknem csupaszra borotvált puncimba csusszantak, először csak egy, majd kettő, s így tovább…

Csiklómmal játszadoztak, majd ki-be csusszantak nedvtől csöpögő barlangomban.
Hangosan ziháltam, egyre szaporábban vettem a levegőt és éreztem itt az idő.
Lehunyt szemem alól kilesve hagytam, hogy ujjaim maguk közé zárják a vibrátorom.
Teljesen szabadjára engedtem őket, ujjaim önálló életre keltek, hagytam, hogy kényeztessenek, s azt tegyék velem, amit csak akarnak.

Másik kezem ujjacskái is elvándoroltak: a síkosító tégelybe csusszantak, majd a nedves, sikamlós anyagot melleimre kenték végig lapos napbarnított hasamon a köldökömbe is csorgatva belőle. Utána picit a szeméremdombomon időztek újabb adagot magukhoz véve és szétkenték rajta. Végigcsusszantak vágatomon egészen le a popsimig picit oda is becsusszanva. Majd az én drága rózsaszín zselés „álmomat” is körbecirógatták, finoman körbefonták, különösen a fejére ügyelve, míg csaknem folyt róla a ragacsos, sikamlós anyag. Erősen megragadták, fejét hüvelyem nyílásához szorították, és finoman dörzsölgetni kezdték vele.

Már majd megőrültem a vágytól, szinte már fájt annyira szerettem volna már magamban érezni zselés játékszerem. Ujjaim lassan hüvelyembe csúsztatták miliméterről-miliméterre, centiméterről-centiméterre, mígnem nedvtől csöpögő puncikám magába nem fogadta mind a 23 cm-t. Kicsit hagyták bent időzni mozdulatlanul, még a lélegzetem is elakadt egy pillanatra. Először lágy, majd egyre erősebb fokozatra állítva ki-be húzogatták hüvelyemből.
Egy kis időre felnyitottam szemeim, őrületesen izgató látvány volt, ahogy ki-be csúszkál ez az óriás „álom” nedvektől csöpögő puncimban.

Lehunytam szemeim, agyam teljesen kikapcsolt, megszűnt körülöttem létezni a világ. Már csak az erőteljes cuppogásokat hallottam, éreztem, ahogy ráfeszül szűk puncim az én rózsaszín „álmomra”, és teljesen magába zárja. Ajkaimat rekedtes sóhajok, és hangos nyögdécselések váltakozása hagyta el. Néha még a messzi távolból hallani véltem a filmből kiszűrődő sóhajokat, néha még éreztem a ventilátortól származó hűvös szellőt nedves bőrömön, azután hirtelen elsötétült minden körülöttem.

Ujjaim egy erőteljes lökéssel hüvelyembe taszították mind a 23 cm-t a legerősebb fokozatra állítva. Ajkamat éles, kéjes sikoly hagyta el, testemet átjárta a remegés.
Ujjacskáim szép lassan húzták ki a rózsaszín zselés „álmot”, egyre kisebb fokozatra állítva. Végül halk cuppanás kíséretében kicsusszant hüvelyemből, a pici motor leállt és a földre hullott. Ujjacskáim erőtlenül kenték szét a hüvelyemből kifolyó testnedvekkel keveredett síkosítót szeméremdombomon, majd megpihentek rajta.
Pár perc elteltével kezdtem csak újra szabályosan, egyenletesen lélegezni, újra visszatérve ebbe a világba.

Összeszedtem a ruháimat, s elmentem lezuhanyozni…
Zuhanyozás után pedig felcsatlakoztam a netre, ráklikkeltem a Mellesleg.hu-ra, s megosztottam Veletek ezt a számomra oly kellemes élményt.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Czumy ·
Ez tetszett, nálam 10/7...

Legközelebb többet, részletesebben... talán kicsit fantáziadusabban. :blush:

Falc0 ·
Simulation one?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: