Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rózsa illata

Mikor hazaértem valamiféle furcsa illat csapta meg az orrom. Nem tudtam beazonosítni mi lehet az, de olyasmi volt mint amikor rózsa és levendula keveredik össze.
- Itthon vagyok! - kiállítottam be a szobába. Semmi válasz. - Drágám, megjöttem! - Megint semmi. Téli nap volt, Decemberben járhattunk és már 4-kor jóformán sötét volt. Nem akartam felkapcsolni a villanyt, nem láttam értelmét, hiszen úgyis csak a nappaliig mentem, ahonnan viszont valamilyen tompa fény szűrődött ki.
- Drágám! - léptem be a szobába. Abban a pillanatban világossá vált előttem, hogy az én kis cuncimókusom miért nem felelt, habár Móni nem volt sehol. A szoba gyertyák pompás fényében úszott. Lehetett legalább 10 különböző alakú és színű. A furcsa illat itt még erősebb lett, és ekkor jöttem rá, hogy a gyertyák valamelyikéből jön.

A szoba tele volt hintve apró rózsaszirmokkal, és lágy andalító muzsika szólt a rádióból, amit kintről nem hallottam. A rózsák a fürdőbe vezettek, ahová egyre gyorsabb léptekkel haladtam. Nem kellett csalódnom. A hatalmas sarokkádban ott pihegett az én Drágám. A fürdő is, akárcsak a nappali tele volt gyertyákkal.
- Most már értem mért nem köszöntél - kezdtem. Azonban Ő nem felelt, csak hívogatóan rám pillantott, és mutató ujja ki-be hajlítgatásával jelezte, hogy csatlakozzak hozzá.

Mindig is eszméletlenül szexisnek tartottam a barátnőm, de most valahogy méginkább. Annak ellenére, hogy a habok nem sokat engedtek láttatni testéből. Ledobtam az ingem, és közelebb hajoltam hozzá, apró csókot nyomva a szájára. Aztán még egyet és még, amiből egy heves csókolózás kerekedett. Közben óvatosan lesimítottam melleiről a habot, ezáltal elém tárva csodás bimbói látványát. Gyönyörű mellei voltak. Kicsit nagyobbak, mint ami belefér az ember tenyerébe, de én ezt nem bántam. Mindig is jobban tetszettek a nagymellű nők. Két, szinte teljesen egyforma pitvarának közepén a hatalmas bimbók, mint tőrök szegeződtek nekem. Először csak finom érintésekkel kezdtem simítni a melleit. Majd egyre erőteljesebben, mire Ő halk nyögéssel válaszolt. Közben olyan közel hajoltam nyakához, hogy a vágytól felforrósodott leheletem szinte égethette a bőrét.

Már az első levegővételemnél láttam, hogy apró libabőrök jelennek meg az egész nyakán. Közben Móni egyre intenzívebben kezdett el mozogni a kádban fel s alá. Füleit is apró csókok ezrével kényeztettem, tudtam ez az egyik gyengéje. Néha bele-bele haraptam a cimpájiba, amitől még kéjesebb hangokat hallatott.
- Úgy kívánlak mint még soha - suttogtam a fülébe. És ez nem csak amolyan csaj szédítős vágyfokozó duma volt. Tényleg nem kívántam még ennyire soha. Fantasztikus érzés volt, ahogy minden érintésemre beleborzong egész teste. Jobban élveztem, mintha Ő kényeztetett volna. Eközben kezem az egyik bimbójáról milliméterről milliméterre csúsztattam lefelé a hasán, mégnem elértem a víztől és kéjtől nedves, és ázott csiklóját. Két ujjam közé vettem és gyengéden elkezdtem játszani vele. Majd egyre gyorsabban és erősebben.

Ezt szerette. Ha lassan kezdem, és egyre gyorsítok a tempón. Közben fokozódott testének mozgása a kádban, ami már inkább emlékeztetett vonaglásra. Egyre hevesebben éreztem tűzforró leheletét tarkómon. Miközben csiklóját kényeztettem az ujjaimmal, addig a hatalmas feszes melleket pedig ajkaimmal. - Ne hagyd abba! - hörögte a forró levegőben. és én örömmel tettem eleget e tünemény kérésének. Már nem volt vissza sok. A következő másodpercben alteste remegése a sokszorosára fokozódott, és átrepítettem a gyönyör kapuján. Hatalmasat élvezett. Pucija édes nedvének illata még a vízen keresztül is elnyomta a rózsa és levendula mindent beterítő felhőjét. Most már az egész fürdőszoba az Ő kéjes nedvének illatában úszott.

Nem pihent sokat. Szinte azonnal a nadrágom gombjai után nyúlt, és hevesen kezdte kigombolni azokat. Férfiasságom, már régóta úgy állt a mint cövek. A nadrágot egy pár pillanat alatt a földre tornászta, de a boxeremmel még várt. Azon keresztül kezdte el simogatni a farkam. Be-be kapta és gatyán keresztül szopott. Láttam rajta, hogy legalább annyira akarja már szájában érezni a forró rudam, mint ahogy én akartam az Ő bimbóit. Nem bírta tovább. Egy határozott mozdulattal leszakította a gombot a boxerről, és kikapta belőle a farkam. Szinte kikelt magából, nem finom apró puszikkal kezdett el kényeztetni, egyből bekapta szinte az egészet. Őrülten kezdte el szopni a rudam, miközben a heréim markolászta. Néha kinyújtott nyelvéhez verte a kezével a dárdám, a következő pillanatban pedig a golyóimtól egészen makkom csúcsáig nyalta és vissza. Szeretett elidőzni a golyóknál. Hosszú percekig képes volt ízlelgetni, a szájában tartani simára borotvált altestem. Imádtam a szájába dugni a lécem. Néha nem tudtam eldönteni, hogy azt szeretem jobban, ha leszop vagy ha benne vagyok. Nem sokkal később kivett szájából és felállt a kádban.

Egy pár másodpercig legeltettük egymás testén a szemünket. Izmos, feszes volt minden egyes testrésze. Az a fajta nő, aki még 50 éves korában sem lesz narancsbőrös. Talán a popsija volt a kedvencem. Amikor elémtérdelt, akkor mindig sikerült kihoznia belőlem a csődört. Imádtam hátulról nyalni a punciját, ilyenkor néha a popsijába is áttévedt a nyelvem, amit Ő ugyanúgy élvezett, mint én. És most újra elém térdelt. Azonban én már nem kezdtem el nyalni, nem volt ahhoz erőm, hogy visszatartsam a szerszámom. Széthúztam a két nagyajkat és úgy hatoltam bele. Szinte égette a farkam tüzes belseje. De annyira fantasztikus volt dugni, annyira szűk és fiatalos volt, hogy semmivel nem törődtem. Kezeim a csípőjén pihentek és így mozogtam. Amikor oldalra sandítottam a tükör felé, abban már nem láttam magunkat, mert teljesen be volt párásodva. Móni egyre hangosabban szállt a kéj második állomása felé. Ismét hatalmasat élvezett, de most már az farkam szívhatta magába ezt a csodás nedűt.

Ekkor egy kicsit lassítottam, és mindketten felálltunk. Egyik combját a kezembe fogtam, és kecsesen behajlított lába a csípőm mellett himbálózott. Így, most már alulról, hatoltam egyre mélyebbre belé. Mindketten imádtunk csókolózni egymással szeretkezés közben. Most sem történt máshogy. Hosszan, forrón, érzékien játszottunk egymással. Nem sokkal később Móni ismét leszállt a dárdámról, kiszállva a kádból felkönyökölt a mosdókagylóra. Popsiját széthúzva állt előttem. Nem kellett sokat várnia, már én is legalább annyira kívántam a szűk lyukába tenni a szerszámom, mint amennyire Ő várta az érzést. Finoman tettem bele, először csak a makkom hegyét nehogy fájjon neki. De Ő egyre csak követelőzőbb volt és nyomta rá a popsiját a dákómra. Egyre gyorsabban mozogtam benne, mégnem éreztem közel a vég. Kirántottam belőle a kitörésre kész hímtagom, Ő letérdelt, és én beborítottam az egész mellkasát a forró nedűvel. Imádtam elkenni a még lüktető farkammal a mellein férfiasságom egyik bizonyítványát.

Együtt merültünk el a hatalmas fürdőkád még langyos habjai közt. Én hátul, Ő pedig a lábam közé csúszva háttal nekem. Cirógattam még egy kicsit gyönyörű szőke tincseit, majd mindketten elszunnyadtunk, az egyre halványabban pislákoló gyertyák fényénél.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nereus ·
Kedves Noszferato!

Voltál már életed során télen viágboltban? Ha, igen és jól körül is néztél láthattál rózsákat! Igen, eléggé drága, de kapható! Valamint ha neked és párodnak, (ha egyáltalán van olyan) néha nem esik jól a romantika, esetenként egy kicsit túlzottnak TŰNŐ is, és néha napján nem próbálod meg te vagy a kedvesed valamivel színesebbé tenni az unalmas hétköznapokat, akkor ne csodálkozz azon ha furcsállod azt, ha mások nem olyan maradiak mint te! Ennyit szerettem volna hozzáfűzni a kommentárodhoz! Azért köszönöm a "véleményt"! :angry:
Noszferato ·
Na igen a rózsák.
Tudom, hogy még ilyenkor is kaphatóak, de nem tetszett az a kép, hogy 'rózsák Decemberben'.
Ezta rózsamániát sme komálom, van sokkalta szebb virág is ennél, de minden történetíró a rózsát választja.
Persze értehtő, mert romantikus meg minden, mert a szerelem virága etc.
Valaki azért hozhatna egy kis változatosságot.
Mondjuk ajándékozd meg büdöskével.
Szivacs ·
" büdöskével. " Akkor már miért nem kaktusszal ? :))

Nekem más bajom (is) van a rózsákkal . Gyökér tartozik a szára aljához, fentebb pedig a szirmok.
Tudom-tudom. Direkt erre a célra termelik de akkor is. Én még soha nem vettem vágott virágot.
Noszferato ·
Hát egen.
Főleg ha a barátnőd zöld...
Nem szeretném, ha ő hullákat látna a lakásban szerteszét.
A büdöske szép virág, nagyon szeretem:)
(pofon járna érte)
Neki a nefelejcs a kedvenc virága, azzal szoktam meglepni, egész kis hadsereg lett belőle az ablakpárkányon.
Én meg a harangvirágot pártolom.
A kaktusz jó ötlet, csak pofont kapnék ezért is:)
Nőőőők...érthetetlenek.

Szivacs ·
Amit megismertem a barátnődből :
A melleit, hogy szereti ezt, meg azt és, hogy szőke tincsei vannak.

Rólad:
Semmit.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: