Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rettegés orgazmusa

A repülőgép késő este szállt le Toronto egyik központi repterén. Suzanne, a neves ám sokkal jobb napokat látott párizsi parfümcég üzletkötője fáradtan, elcsigázottan szállt le a gépről, fejében a gondolatok már a másnapi, sorsdöntő jelentőségű konferencia körül forogtak. Nem tudta kiverni a fejéből, amit főnöke előző este mondott neki: "Suzanne, a cég jövője ezen a konferencián áll vagy bukik, ez az utolsó esélyünk, hogy talpon maradjunk." A tudat, hogy rajta múlik egy patinás vállalat és 1200 dolgozó további sorsa, pokoli súllyal nehezedett vállaira. Részleteiben már kidolgozta a másnapi tárgyaláson előadandó koncepcióját, pontosan, precízen beledolgozva a főnöke által adott utasításokat és cég, erre a projektre félretett utolsó anyagi erőforrásait is. A gondolatait azonban nem tudta elhessegetni. Képtelen volt kikapcsolni, és legalább percekre elkalandozni. Hulla fáradt volt az úttól, de az elkövetkezendő nap oly' nyomasztóan hatott rá, hogy gyomra már a taxiban többször összerándult, miközben a reptérről a hotelbe tartott.

A viteldíjat már remegő kézzel fizette ki, rettegett és arca falfehérré vált. Beleremegett a gondolatba, hogy az üzlet nem sikerül... Nem, az lehetetlen! Sikerülnie kell és sikerülni is fog!
Úgy gondolta, az lesz a legjobb, ha lefekvés előtt vesz egy forró fürdőt, és közben hallgat valami lágy, kellemes, halk zenét, ami talán megnyugtatja egy kicsit. Alig ért fel a szobába, csomagjait az előszobában hagyta, hogy minél hamarabb megnyithassa a melegvíz csapot a fürdőszobában. Semmire sem vágyott jobban, mint ellazulni és hanyattfeküdni a nagy hófehér márványkádban és élvezni a kellemesen meleg vizet, ahogyan bőrét simogatja. Nagyon szép nő volt: húszas éveinek legvégén, harmincas éveinek legelején járhatott, vállig érő aranyszőke fürtjei voltak és tengerzöld szemei, alakja gyakorlatilag hibátlan: magas, karcsú alakjához, darázsderekához már-már valószínűtlenül nagy, formás mellek tartoztak. Szinte hihetetlen ezek után, hogy évek óta nem volt már férfi az életében. Jelentkezők ugyan akadtak volna szép számmal, ő azonban igényesebb, sokkal, de sokkal igényesebb volt annál, minthogy ágyba bújjon valakivel, pusztán azért, mert nincs jobb. De nem is nagyon törődött vele: a munkájának élt, szabadidejében sportolt és tanfolyamokra járt, 3 nyelvvizsgájával és 2 diplomájával valósággal megrémisztette a hozzá komolyabb szándékkal közeledni akaró férfiakat.

A pasik egyszerűen féltek tőle, hiszen gyönyörű volt és nagyon-nagyon okos. Maga a megközelíthetetlenség. Egy olyan nőideál, akire minden férfi vágyik, de ha ez az ideál végül mégis valósággá válik, ez inkább elriasztja őket, vagy legalábbis vegyes érzelmeket vált ki belőlük. Pedig egyáltalán nem volt ő Aphrodité, ő is csak szerelemre és gondoskodásra vágyott, mint a többi hozzá hasonló nő. Talán egyszer majd saját családra és gyerekekre is. És bizony voltak olyan pillanatai is, amikor ő, a sikeres üzletasszony is áldozatává vált a női hormonoknak és nyelvvizsgák ide, diplomák oda, egyszerűen csak vadul végigkefélt volna egy egész forró éjszakát. Ezeket a vágyait azonban rendre elnyomta magában már évek óta, hiszen ott a sok munka és gondok... őrülten várva, titkon remélve viszont a percet, hogy ezek az elfojtott érzések, vágyak végre több év távlatából egy elemi erejű orgazmusban robbanjanak elő belőle. A fürdés fantasztikus hatással volt Suzanne-ra, szinte teljesen megnyugodott, de bizonytalan mozdulatai még mindig az elkövetkezendő próbatételre emlékeztették. Miután megtörölközött, ismét eluralkodtak rajta a kétségek és úgy döntött, megiszik lefekvés előtt egy pohár vörösbort, hiszen az világ életében nyugtató hatással volt rá......

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK, REMÉLEM KÍVÁNCSIAK LESZTEK RÁ!
Hasonló történetek
22517
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29454
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darwick ·
szerintem: nem parasztok akarunk lenni, egyszeruen csak nem vagyunk nyitottak a folytatasos tortenetekre. Magam reszerol is utalom oket, ezert nem fogom elolvasni a kovetkezo reszet, ha lesz, siman adok ra 0 pontot, mint erre is. Nem arad be igyis eleg idetlen szokas mindenhonnan a vilagbol? Ami nemjo, arrol szokjunk le. Nem, nem parasztsagbol mondom, hanem az eddigi tapasztalatok alapjan. Ha eddig olvastad a tortenetekhez irodott forumokat, lathattad, hogy NEm nyeroek a folytatasos sztorik, akkor viszont minek eroltetni??? Ha bekuldi hosszan, meg mindig jobb, mintha kulondarabolna. Szerintem...



Sziasztok!

Blue Mood ·
Én magamba szálltam.De ha egyszer nem tetszik,...

Darwick ·
Szilard: :)) Te tenyleg egy erdekes ember lehetsz. :)



Kazuya: Szerintem kritika es kritika kozt van kulonbseg. Ha az ebmer magabaszall es intelligens, megindokolt kritikat ir, nem erzem szugseget annak, hogy magabaszalljon. Az ilyen "hu anyad bazmeg deszar" fele kritikusoknak tenyleg lenne mit korrigalni. :) De termeszetesen nem kene altalanositani, mivel en ugy veszem eszre, lenyegesen tobb az intelligensen, jo megfogalmazott kritika, mint a tragar. Sot, neha azon kapom magam, hogy a kritikak egyes tortenetek szinvonalat lenyegesen felulmuljak. :)



Sziasztok!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: