Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A presszó, a pohár és egy Rendeltetés... meg még sokan mások

Nyílt a presszó ajtaja. Zsófia fáradtan felemelte a fejét, kicsit oldalt fordította, hogy lássa a belépőt. Jól öltözött, negyvenes nő, de tíz évet nyugodtan letagadhatna a korából. A haja aranyszőke, de látni rajta, hogy festett. Az arcán vastag a smink: bíborvörös ajkak, púderezett orr, arcpirosító - mégis, jól állt neki.
"- Talán valami ismert díva... -" gondolhatta volna Zsófia, de nem volt szokása, hogy bármit is gondoljon. Pontosabban: időtlen idők óta nem gondolkozott el úgy igazán istenesen.
A belépő nő a pulthoz sétált, és nevetve odaszólt, hogy:
- Valami rövidet..! - vagy legalábbis valami hasonlót mondhatott. Aztán egyenesen Zsófia asztalához lépdelt, ringó csípővel.
"- Csakis valami díva lehet az ilyen... -" folytathatta volna Zsófia a gondolatmenetét, de mivel el sem kezdte, így nem volt mit folytatnia. Csak ült csendesen, közben elgondolkozva bámulta az üres poharát.
- Üdvözletem, kedvesem, remélem nem zavarok - a nő leült az üres székre. Az egyetlen üres székre... - A nevem Mária. Sulyok Mária... - vakító, fehér gyöngyfogak, széles békavigyor.
- Zsófia. Kiss Zsófia - hangzott a felelet. Fásult, beletörődött hang.
- Elnézést, hogy így rákérdezek, de bántja valami vagy csak szimplán részeg? - a mosoly nem tűnt el, csak elfordult. Közben a szák támlájára került az enyhén rózsaillatú, elegáns kabátka.

Zsófia nem válaszolt. Minek? Mária szó nélkül elvette a poharát és finomkodva beleszippantott.
- Ez bizony víz. Volt... Mondja csak, mióta ül itt? - elegáns, hófehér kezével finnyáskodva körbemutatott. A levegőben szinte állt a cigarettafüst, a zene szólt, az asztaloknál emberek beszélgettek, előttük pohár.
- Nem tudom. Talán napok, vagy hetek óta... - Mária felszisszent. - Nem, nem is. Hónapok teltek már el azóta, hogy beléptem... Nem, évek...
- Évek? Ez borzasztó! - a nő szörnyülködött, két kezét finomkodva a magasba emelte.
- Nem is ez a borzasztó - Zsófia végre felnézett. Mária önkéntelenül is félrerántotta a fejté: a lány pillantása szinte perzselt. - Hanem az, hogy nekem Rendeletetésem volt...
- Igazán? - Mária majdnem megeresztett egy kétkedő fintort, de aztán visszafogta magát.
- Igen. Színésznőnek kéne most lennem. Elmeséljem, hogyan? - Mária egy aprót biccentett. Zsófia folytatta. - Színművészeti főiskolára mentem... volna. Nevet változtattam... volna. Hogy mire? Majd elmondom... Híres színésznő lettem... volna. Aztán eltemettek... volna. Mielőtt az ötven éves kort elértem... volna.
- És mire változtatta volna a nevét? - kérdezte Mária minden érdeklődés nélkül.
- Ó, igen. Hogy mire? - titokzatosan elmosolyodott. - Sulyok Mária...
- Óh! - Mária szólni sem tudott meglepetésében. Nem elég, hogy ezen a lány majdnem azt tette, amit ő, de még a neve is... na, ezt azért ne. - Tényleg?
- Tényleg - Zsófia a poharára bambult. Mária zavartan köhécselt.
- Azt hiszem, ideje mennem. Akkor... Viszlát és minden jót! - köszönt el. A lány nem felelt. Mária fizetett, bár az italához hozzá sem nyúlt.

Hűvös esti levegő áramlott be, ahogy nyílt az ajtó. Senki sem figyelt, még csak a fejüket sem mozdították, mikor Mária elhagyta a presszót. A cigarettafüstöt továbbfújták, tovább beszélgettek, a zene is szólt. Zsófia elmerengve bámulta régóta üres poharát.
Alig tíz perccel azután, hogy kilépett az ajtón, Máriát elcsapta egy száguldó autó, amikor épp átkelt az úttesten. Azonnal meghalt.
Zsófia pedig továbbra is ott ücsörgött a presszóban. Bámulta a poharát, időnként felnézett, amikor valaki bejött, hallgatta a megszokott zajokat. Azt mondják, évek múlva is látták ott ülni, ahogy az üres poharát bámulta...
Nem tudom, hogy van ez. Én mindenesetre megtettem, amire megkértek. Barátnőm kérésére (és segítségével), Presser Gábor: ’Jó éjszakát’ c. dala ihletésére, megírtam ezt a kis történetet Sulyok Mária színésznőről. Valóságalapja nincs, a dal nyomán haladtunk kacskaringós utakon: én írtam, barátnőm mondta az elgondolásait. Ennyi, amit én tudok. A többiről már ne engem kérdezzetek...
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
NAGYON.

Manila ·
Fellibbentettél egy fátylat, ami mögött egy érdekesen jó, megindító novellát láttam, de csak egy percre... aztán mégsem olvashattam el...
libido ·
Tegnap, amikor ezt írtad, már nem voltál teljesen józan, ugye? :smile:
Nazoo ·
..az kérlek egy másik téma..amúgy csak szimplán tekertem egyet aztán elzöldeltem mielőtt leültem volna agéphez olvasni ezeket a giccses történeteknek nevezett sz*rokat...uhh bocs a vulgáris kifejezésért...
libido ·
Tegnap én is majdnem így jártam... aztán sajnos mégsem. Majd talán ma. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: