Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Panzió folyosólyán

...Erősen estébe hajlott már, amikor visszatértünk a főútra. Kevés szó esett közöttünk, azok is jelentéktelen, vicces dolgokról. Néztem, ahogy vezet. Szégyenkezésnek nyoma sem látszott, inkább kacér volt. Kihívó mélységű dekoltázst hagyott, szoknyája sem rejtett el szinte semmit. Imponált neki, ahogy gyönyörködök benne.
- Még mindig lüktetek. Ahányszor arra gondolok, ahogy belém hatoltál, élvezek. Folyamatos orgazmusom van. Mit tettél velem?
Nevetett, de arcán ott volt a kéj vágya, vele együtt a félelem.

Az igazság az, hogy én is folyamatos vágyat éreztem, hogy magamévá tegyem.

Meg sem lepett, amikor egy útmenti fogadó parkolójában állt meg.

Már a folyosón egymásnak estünk, mint két kiéhezett tinédzser. Vadul ölelkeztünk, türelmetlenül téptük egymás ruháját.
Ölembe kaptam és a falhoz szorítottam. Szoknyája teljesen felcsúszott. Lábait derekamra kulcsolta. Melleit kínálta. Simogattam, csókolgattam, egyre mohóbban akartam.
Ölünk kéjes ritmusra járt. Olyan volt, mint egy nagyon érzéki, aktusba átcsapó tánc.
Nyöszörgött, teste hullámzott.
Teljesen megvadított. Kigomboltam farmerem, marokra fogtam lüktető farkam. Félrehúztam falatnyi tangáját és tövig nyomtam lucskos puncijába. Szűk volt és nagyon síkos, izzott, mint egy katlan.
Aléltan zihált. Éreztem, minden rezzenését, apró rángásait falloszom mélyen elnyelő hüvelye falán.
Halkan sikongott. Szorosabbra kulcsolta lábait. Körmeivel a falat marta.
Lesodortam vállairól blúzát és melltartójának pántját. Teljes erőmből nyomultam be. Szemei felakadtak, mellei remegve ringtak.
Vadul csókoltam, kéjesen hágtam. Faldostam arcát, ajkait, nyakát, minden elém kerülő porcikáját.

Éreztem, ahogy remeg és azt, hogy milyen kéjjel éli meg teljes kiszolgáltatottságát.
Vonaglani kezdett. Menekülni próbált rátörő gyönyörében. Néha el akart lökni, néha belém kapaszkodott. Fojtottan sikított, zihált, levegő után kapkodott.
Elrugaszkodott a faltól. Gyönyörű testét ölemben tartva  inogtam meg.

Elvesztettem egyensúlyom, egy ajtónak vágódtunk.
Őrjöngve csókolt és karmolászott.

Cuppogott minden behatolásra. Elborult elmém, reszkettem. Megfeszült minden idegszálam. Szemeim előtt villámok cikáztak, szédültem, hörögtem.
Mozdulni  próbáltam, de már nem ment. Forróság öntött el.
Nyüszítve, sípoló tüdővel téptem magamra.
Fogaim csikorgattam, falloszom tébolyultan  rángott és spriccelt izzó vulvájában ...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: