Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A palóc kocsmáros és a rabló. Palóc mese 4.

A palóc kocsmáros és a rabló. Palóc mese 4.

folytatás

- De a parancs, az parancs, nem?
- Az én paramcsomra halgass te hülye, mert ha nem akkor... és itt egy sorozat káromkodás hangzott el, amit a gyerekenek legjobb nem meghallgatni.
- De az én angyalom mondja hogyha rosszat csinálok akkor a pokolba kerülök veled együtt és ott kínozni fognak örökkön örökké. Hát erre nemgondoltál?

A rabló mintha nem is hallotta volna a végét folytatta

- Nincsen itt semmiféle angyal, nekem ne hazudj én nem látok itt senkit csak téged egy dumás paraszt buta palócot aki hülyéket mesél itt nekem.- De a pokolról volt a rablónak értesítése ezért folytatta.- Miért kerülnél a pokolba ezer pengőért? Kb. annyid van ott a fiókban. Nevetséges az egész!

- Nem tudom én sem - mondta Pali bácsi - , de a pap is azt mondja, és akkor a pokolba kerülsz te is velem együtt – azt pedig azt hiszem nem akarod. A szemedre fogom hányni ott, amiért oda kerültem, amíg csak élek.

A rabló maga sem tudta, hogy mit higgyen ebben dologban, de most demonstrálta a fölényét.

- Te buta palóc! Ez csak üres duma, és ha nincs pokol, akkor nem juthatunk oda!?

A Pali bácsi is túlzottnak érezte a pokolba kerülni ezer pengőért ezért folytatta.

- De a parancs mégis csak parancs!? Nem?

Ez a kocsmáros teljesen bolond. Mit csináljak vele? A rabló esze megakadt itt a gondolkodásában. Nem tudta, hogy hogyan érveljen tovább. Ki parancsol itt neki más, mint én –vagy mégis? Egy bolonddal vitázni nem lehet, de megsérteni sem – gondolta a rabló – nekem is van erkölcsöm. S máris eltette gondosan a fegyverét mintha misem történt volna. Mintha mindent elfelejtett volna, ami történt ezelőtt. Csak a bolond kocsmároson gondolkodott, hogy milyen hülye.
Köztudott volt az is a palócok között hogy volt itt palócföldön ilyen betegség – valami misztikus módon – megtörténhetett, hogy az ember felejt az egyik pillanatról a másikra. Ez történt talán a rablóval is. A rabló azonban nem volt a tudatában ennek.- Te tudod, hogy mi történhetett?

A Palibácsi csak figyelte nem szól egy mukkot sem, ez egy nemvárt fordulat volt - mialatt a rabló önmagába elmerülve elgondolkodott, hát mégis olyan buták ezek a palócok? Ezt sohase hittem volna... Csaknem sajnálni kezdte őket.

De alig vették észre mindketten mire betoppant a kocsmába a pap.

folytatás következik
Hasonló történetek
3904
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4419
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Esküdni mernék, hogy a múltkorit "Acsai" írta

meg is jegyeztem.....................

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: