Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nyolcadik utas az orál

A TK-243-as szövetségi teherhajó 3 fényév gyorsasággal suhant az Alfa Centauri csillagkép tengelye mentén, mintegy 10 ezer parsecre az Arcturus galaxisától. Hatalmas, bár némileg kiöregedett hajó volt, tíz éve állt szolgálatban. Üzemeltetője a Kék Óriás gyarmatosító vállalat volt, akinek megbízásában járt el most is. Egy távoli gyarmatbolygón kellett diplomáciai bonyodalmakat elsimítania. Ezt úgy tették meg, hogy elrabolták a bolygó királyát, és közölték vele, csak akkor kapja vissza, ha a kurrens ipart és kereskedelmet teljes mértékben a Kék Óriás szolgálatába állítja. A király nem adta be egykönnyen a derekát, és gondolkodási időt kért. Azt a választ kapta, hogy rendben, de a királykisasszonyt addig is egy fegyenctelepre szállítják a Mobemor bolygóra. Utaltak rá, hogy ha nem dönt gyorsan, úgy kapja vissza a lányát, hogy egyetlen kijárt lyuk lesz testének alsó fele. A Mobemoron őrzött rabok igencsak örömmel veszik a csemegét.

A lányt, akit Wendynek hívtak, bepakolták egy ketrecbe, és elsuvasztották a hajó hátsó traktusába.
És most a hajó némán, de nagyon gyorsan siklott az űrben. A fedélzetén hét ember tartózkodott: George, Kevin, Jack, Baldwin, Nakamagura Tojocsi, Wallace, és Ralph. Kezdetben volt velük egy nő is, Susan, ám ő meghalt, amikor rosszul hibernálta magát, és korán olvadt ki. Éhen halt. De előtte a végső kétségbeesésében vadul maszturbált: egy vibrátorral a puncijában találtak rá, beesett szeme még fenn volt akadva a gyönyörtől és a szenvedéstől.

Susan halála nagy veszteség volt az űrhajósoknak. Már csak szexuális szempontból is: addig a nő elégítette ki őket, ez benne foglaltatott a munkaköri leírásában is. Most azonban már csak a farkukkal tudtak játszani.
A vezérlőteremben zajlott az élet.
- Mikor érjük el a Mobemort? – kérdezte Kevin, aki passziánszozott.
- Úgy 24 óra múlva. Erre az időre felesleges hibernálódnunk. Csak a szomszédba megyünk – mondta Nakamagura Tojocsi, aki a kapitány volt. Vágott szeme volt és nagy agya. A farka serény volt, ám nem túl nagy: mindössze tíz centi.
- Szétunom az agyam – mondta Ralph, és tovább pasziánszozott.
- Menj, nézd meg a csajt – javasolta Baldwin. – Vigyél neki valami kis kaját. Nehogy lefogyjon az a bomba kis teste, mint Susannak.
Mindannyian egyetértettek abban ugyanis, hogy a királylány mocsok jó muff. Magas volt, szőke, hosszú combú és tündéri arcú. Igazi tünemény a világegyetemnek ezen a részének, ahol a nők többnyire karikalábú mutánsok, és három fülük van.
- Oké – Ralphnak nem kellett kétszer mondani. Odament az ételkészítő automatához, ami érzékelve jövetelét, üdvözölte.

- HELLO, NASI VAGYOK, 2300-AS MODELL. ÜZEMELTETŐM A KÉK ÓRIÁS. MIT PARANCSOL?
- Hello NASI. Adj nekem valami könnyű ételt.
- TÜKÖRTOJÁS PADLIZSÁNNAL ÉS CUKORRÉPA-ADALÉKANYAGGAL MEGFELEL?
- Tökéletes.
Megkapta az ételt, tálcára tette, és a hajó hátuljába igyekezett, ahol a királynőt őrizték. Wendy szomorúan nézett ki a ketrec rácsai mögül.
- Szia szépségem – mondta Ralph. – Hoztam eledelt. Finom tojás. Kérsz?
- Engedj ki inkább. Kérlek.
- Nem tehetem.
- Bármit megtennék, ha kicsit mozoghatnék.
Ralph elmélázott.
- Bármit?
- Igen.

Csönd ereszkedett közéjük. A királylány megértette, mi jár Ralph fejében.
- Ha muszáj… - mondta pironkodó hangon. – Igen, azt is.
Ralph elvigyorodott, félretette a tálcát, és felhívta a többieket hordozható mobiltelefonján. Ezeket a kütyüröket tavaly dobták piacra: 132 millió színű TFT kijezőjük volt, és 30 megapixeles kamera volt beléjük szerelve optikai zoommal.
- Veszedelmes lehet – akadékoskodott Nakamagura Tojocsi.
- Ugyan már! Ez csak egy nő.
- Na jó. Hozd.
Így aztán Ralph kiengedte a királylányt ketrecéből, aki hálából nyakába ugrott és megcsókolta.
Ralph nevetett, ám abbahagyta, amikor érezte, hogy egy kéz kúszik a nadrágjába.
- Mit csi…
- Hagyd magad. Megérdemled.
Wendy lehúzta Ralph szkafanderének villámzárját, és kivette péniszét. Kezével cirógatta. Nem tartott sokáig. A kielégületlen férfi szinte azonnal összeragacsozta a lány finom kezét.
- Mmmm… tudsz valamit. Gyere.

A többiek örömmel fogadták a lányt.
- Ha jó leszel – mondta Nakamagura Tojocsi. – A Mobemorra érve elintézzük, hogy privát cellát kapjál.
- Jaj de jó – mosolygott a királynő.
- Most pedig vetkőzz.
A lány hamar kibújt minden ruhájából, csak a bugyiját hagyta magán. Izgatóan domborodott kedves kis puncija.
- Nem dughatunk meg – mondta sajnálkozva Jack. – Tiltja a munkaköri szabályozás. De szopathatunk, nyalhatunk.
- Ó igen… - mondta Wendy izgatottan, és átmozgatta az állkapcsát.
A férfiak lefeküdtek egymás mellé a földre, és intettek Wendynek. A lány sorra elővette a férfiak farkát, és végignyalta a makkokat.
- Ah… ez az – nyögte Baldwin.

A királylány szopni kezdte Jacket, miközben egyik kezével Baldwin faszát verte, a másikkal Ralphba próbált új erőt verni. Jack hamar telelökte a száját a gecijével. Wendy átnyergelt Nakamagura Tojocsi apró, de strammul ácsorgó farkára. Közben Kevin Wendy puncijához kúszott, elhúzta a bugyiját, és nyalogatni kezdte a lány csiklóját és szeméremajkait.
- Ah… ah.. nyalj… - nyögte a lány, és megforgatta nyelvével Tojocsi makkosát. A japán fickó remegett a kéjtől, mígnem bőségeset spriccelve elélvezett.
Wendy végigszopta az összes űrhajóst. Közben őt is folyamatosan nyalták, és sikongatva árasztotta kis pinájának nedveit. Wallace elrohant az egykori Susan vibrijért, és feltolta a királynői vaginába, ami hevesen összehúzódott a behatolásra. Wallace őrülten dugni kezdte a lányt, miközben Wendy bekapta 22 cm-es faszát, és a bőrt szinte lenyúzva róla cidázni kezdte. Néha kivette a szájából, és csak verte, és érezte, hüvelyét újra meg újra elborítja a csodálatos orgazmus.

Végül négykézlábra állt és hagyta, hogy elrablói arcára kenjék a makkjukon csillogó spermát. Jacket és Baldwint újra leszopta. Közben a puncija már úgy megduzzadt és kivörösödött, hogy szinte fájt az érintése – a többiek mégis dugták, baszták tovább, nyelvükkel, ujjikkal, a vibrivel. Felhalmozódott állati ösztöneik végre kielégülést nyertek.
Végül elcsitult a szenvedély, és a férfiak elaludtak az űrhajó padlóján fekve.
Wendy pedig kést ragadott, és ügyes mozdulattal elvágta a torkukat, és visszakormányozta a hajót apja királyságába.
Apja nagyon dühös volt, amiért így váltotta meg szabadságát, ezért jó erősen megkorbácsolta lánya lemeztelenített seggét. Közben erekciója volt.
Wendy könnyek között biztosította apját arról, hogy egyik gazember sem rakta belé a farkát. Az elhitte és megenyhült. Így együtt megebédeltek, és remélték, a Kék Óriás nem küldd ellenük büntető hadjáratot.

Vége.

Ha tetszett a sztori, írjátok meg, és folytatom!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dönci ·
Tök jó volt, csak lehetett volna hosszabb.

Loverman ·
"3 fényév gyorsasággal suhant"
nincs olyan hogy 3 fényév gyorsasággal.. a fényév a távolságra mrtékegység, nem a gyorsaságra. ez olyan mintha azt írnánk hogy 50 km gyorsasággal. pedig a helyes 50km/óra lenne...
BURGONYA ·
NEM BASZOD!!!


HÚ DE OKOS VAGY! :heart_eyes: :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: