Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nővéremmel!

Két nővérem van és mind a kettő kurva jól néz ki. A kapcsolatunk sose volt olyan közeli, hogy testvérként nézzek rájuk. Mindig is izgattak engem, már ha rájuk néztem is. Hat-hét éves koromban is arra voltam kíváncsi, mi domborodik a melltartójuk alatt. Mondhatnám akkor még talán több kiváltságom is volt, mert láthattam őket meztelenül. Nagyon sokszor csináltam olyat, hogy a szennyes fehérneműjükbe vertem bele. Ha volt náluk valami csávó mindig hallgatóztam mikor teszik már be nekik, ilyenkor hallottam hogyan nyöszörögnek élvezés közben. Mire belelendültek olyan keményre dagadt a faszom, hogy elég volt egy-két rántás az orgazmushoz.

A minap történt, hogy strandon voltunk az idősebbik nővéremmel, aki 28 éves, azt még hozzáteszem, hogy én 17 vagyok. Igaz, hogy közelít a harminchoz, és egy gyereken van túl, de még mindig eszméletlen jól néz ki. A férjétől is egy éve elvált. Amint megláttam bikiniben, rögtön felállt rá a faszom. Szerencsére bementünk a vízbe, úgyhogy ezt tudtam leplezni. A vízben csak a melleit figyeltem. Egyszer csak gondoltam egyet és puszta véletlenségnek álcázva a víz alatt, megtapintottam azt a nagyon mini alsó részét a bikiniének. Ezt ő szándékosnak vehette. mert sértődött hangon azt mondta, haza megyünk, és gondolkozzak el mit csináltam. Én elindultam utána, de a szemem végig a seggére tapadt. Egy kicsit megijedtem, mi lesz ha ezt elmondja apunak. Hozzá mentünk ami eléggé meglepett.

Leültem a földszinten. Felment átöltözni. Elgondolkodtam, hogy azt mégse hagyhatom, hogy ez kitudódjon, hát elindultam utána. Hallottam a szoba ajtaján át, hogy öltözködik már. A szívem a torkomba ugrott. Itt a lehetőség láthatom őt ruha nélkül. Hirtelen benyitottam, de addigra már ruhában állt ott előttem. Na, mi a baj? - kérdezte. Megfoghatnálak még egyszer? - hát ezen, magam is meglepődtem, mi ugrott ki a számon. Elgondolkodott és annyit mondott: Ha olyan kíváncsi vagy megérinthetsz, de utána tényleg elfelejtjük ezt a dolgot. Ahogy közelebb léptem egyre szűkebb lett a gatyám. Nem mertem ajtóstól rontani a házba, ezért kiszemeltem a melleit. Igen gyönyörűen álltak még így topban is. Csak néztem a ruhán keresztül. Annyira felizgatott a gondolat, hogy a nővérem melleit mindjárt a kezemben érezhetem.


Lassan becsúsztattam alá a kezem, már a bimbóját is éreztem. Elkezdtem simogatni, de ő kirántotta a kezemet.
- Azt mondtam érintsd meg!
- Jó rendben… lehetne… lehetne még odalent is?
- Lehet, ha nem mész messzire. Ekkor már éreztem, hogy ez meglesz, innen már nem léphet vissza. Ha felizgatom talán azt is engedi, hogy megbasszam. Nadrágon keresztül nehéz lett volna, megfogni ezért levette. Fehér tanga volt rajta. Széjjelebb nyitotta a lábait, hogy odaférjek. Először csak kívülről simítottam meg, aztán benyúltam a bugyijába. Csodálatos érzés volt, hogy a nővérem, borotvált punciján a kezem. Rögtön elkezdtem mozgatni a kezemet. Ő kéjesen felnyögött, gondolom már ez előtt is eléggé fel volt izgulva. A nyögdécselés közben szabadulni próbált. Ezt már nem
hagytam, hátradöntöttem az ágyon és a szabad kezemmel összefogtam mindkét kezét. Nagyon ficánkolt, de ezzel a kapálózással csak jobban felizgatott.

Kis idő múlva az egyik ujjamat is benyomtam neki, ekkorra megnyugodott és
feljebb nyomta a csípőjét. A kezeit még mindig ki akarta szabadítani, ami sikerült is. Arra számítottam, hogy most fog véget vetni ennek, de megfogta a kezemet és beljebb nyomta magának. Most már ő nyomkodta magának a kezemet. Jobban begerjedt mint én. Kihúzta a kezemet, és azt mondta annyira felizgattam, hogy ki kell őt nyalnom. A bugyi lekerült róla, és elém tárult az a gyönyörű kis nyílás amit egész életemben ki akartam elégíteni. Nagyon finom és illatos volt a puncija. Percekig csináltam neki és már egyre jobban nyögdécselt. Oltári nedves lett. A fejemet nekinyomta a puncijának, így szinte smároltam a lyukával. Egyre jobban ficánkolt, ha nem nyom neki a pinájának akkor nem is tudtam volna lépést tartani vele. Hallottam a nyögéseiből, hogy közeledik az orgazmusa. Teljesen beleremegett és kifolyt belőle egy kicsi kéjnedv is. Ezután feküdt egy kicsit és tök csend lett.


Felült levette a topját és az farkam felé hajolt. Gyorsan le is toltam neki a gatyámat. Azt hittem bekapja de nem ez történt. Ő az ágyon ült én pedig pont szemben voltam vele. A történtek után éreztem, nem sokk kell, hogy elélvezzek. Megfogta három ujjal, betette a mellei közé és összenyomta őket. Semmit nem kellett csinálnom mert mozgott a farkamon. Mennyei érzés volt, hogy a saját nővéremmel csinálom ezt. Nem is kellett sokáig várni, talán tíz másodperc se telt el és máris éreztem az áramlatot. A nővérem észrevette, hogy kezd jó lenni, és amennyire lehetett még jobban összeszorította a mellét. Fantasztikus volt belegondolni, hogy mindezt a nővérem teszi velem. Ez volt a végső csapás, hatalmasat élveztem, még a hajába is ment, de a száját sajnos nem találtam el.

Azt mondta nyaljam ki újra mert nagyon felizgult. Én azt mondtam inkább a farkammal elégíteném ki, de azt nem hagyta és energiám nem volt már újabb harcokba bocsátkozni. Azért fantasztikusan jó volt megint kinyalni őt, nagyon finom volt.

Megesküdtünk, hogy ezt senkinek se mondjuk el. Hazafelé menet ugyan megtalált a bűntudat, de most, hogy ezt írásba foglaltam, újra megkívántam őt.
Hasonló történetek
30296
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Baby Gabi ·
A saját nővéreddel???????????????????????? Ez gusztustalan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rage:

Babám ·
hát ezt szerintem kár volt leírni :angry: :angry:
különben is a saját nővéreddel? :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: