Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nőstényördög és a szexi-tanárbácsi

A testkontroll vezető... Alias a szexi tanárbácsi, ahogy mi, olvadozó lányok láttuk őt. Magas, 30 körüli, kisportolt, szőke, és kék szemű. Irtózatosan izmos fenékkel, és combokkal. Mondanom sem kell, mind felvettük az óráink közé a csajokkal a testkontrollt.
Legelső óránkon, amikor is csak ülnünk kellett egy osztályteremhez hasonlatos valamiben, amikor bejött ő. Bemutatkozott. Mondta, hívjuk csak Leventének, és tegezzük, ahogyan mindenki más. Azok a gyémántkék szemek. Ha az ember lánya lát egy olyat, tudja, milyen alélás következik utána, vagy inkább utána pisilés? Ohhh... Azt hiszem velem is ez lehetett, vagy csak a hüvely nedvesedésem indult be.
Elöl ültem miniben, pontosan a Levente asztala előtt. Fogtam a ceruzámat, és csábító lusta pillantással a számba vettem. Lazán hátra dőltem, és előre nyomtam a csípőmet. Így biztos voltam benne, hogy ő is látni fogja azt, amit most teszek. Elhatároztam, most nőstényördög leszek. Kegyetlen domina. Ez a férfi nekem kell! Még ma!

Bal kezem lesiklott a szoknyám alá, és felhúztam a derekamig a pad alatt. Harisnya hiányában a szexi, fekete-csipkés "épp hogy" tangámat kezdtem el simogatni középen. Imádtam érezni, hogy a gyantázott puncikám milyen finom. És akkor láttam, hogy Levente engem néz. Isteni kék szemei az enyémet pásztázzák, de néha-néha szúrós pillantással lepillant a padom alá.
Mi az, szexi tanár bácsi?
Nem tetszik, amit csinálok? - ez járt a fejemben.
Nem akarsz meghajolni az akaratomnak? Az úrnőd vagyok! Azt teszek veled, amit akarok!
Újra felnézett, és elfordította a fejét. Úgy mesélte tovább a mondandóját. A lélegzete akadozott... Tehát sikerült elérnem azt, amit akartam...

Ahogy vége lett az órának, én már ott sem voltam, és csak egy vadító pillantással búcsúztam.
Másnap is volt testkontroll. Még mindig a megbeszéléseknél tartottunk. Újra akciózni kezdtem. Csak ma egy mélyen dekoltált blúz volt rajtam. Direkt előredőltem, és 99-es melleim szépen előre buggyantak. Úgy néztem tovább őt. Mivel a tanár úr állt, most kénytelen volt leülni, ugyanis izmos combjai közt erősen dagadni kezdett valami. Ugyan úgy búcsúztam el, ahogy tegnap.

Harmadnap - sajnos nem volt óra - beültünk a felsőbb évfolyam órájára. Itt hátul kaptam helyet, de mit sem gátolt abban, hogy a számban lévő nyalókát olvasztani kezdjem a nyelvemmel, és az ajkaimmal. Meghozta ez is a kívánt hatást. Levente kénytelen volt ismét leülni, ha nem akartuk látni a türelmetlenül feszülő falloszt kidudorodni.

De volt egy kis bibi... Lévén leghátul ültem, kénytelen voltam a tolongó diákok után távozni, és valahogy leghátulra kerültem. Éppen hogy kiértem az ajtón, egy acélos kéz visszarántott.
Mit akarsz, kislány? - kérdezte keményen. A szemében ravaszság csillogott. Megszeppenésemből felébredve lenyúltam, és megfogtam a farkát, ami már félkemény volt az előző közjátékomtól. Most hírtelen lett egészen kemény. Jó nagy, és vastag volt. Iszonyúan vastag.

A szemébe néztem. Ő nagyot nyögött. Megfogta a felkaromat, és a falhoz vágott szó szerint. Az arcom nekinyomódott a falnak, és egy mozdulattal leszaggatta, felhúzta a szoknyámat, és letépte a tangámat, aminek a maradványát csak később találtam meg. Éreztem, hogy kicsapódik a fallosza, és a fenekemhez nyomja. A szája a fülem mellett volt. Gyengéden suttogott bele: Megőrjítesz, kislány. Az enyém leszel. Addig innen nem mégy sehova, ameddig nem élvezel el, cicám! Gyere! Élvezz velem! - utasított, és jobban kitártam a combjaimat. Addig az ő keze előre siklott, és markolászni kezdte a melleimet. Hátranyomtam a csípőmet, és éreztem, ahogy az a vastag nedves makk becsúszik a puncimba. Azt hittem, szétszakadok, de jobban széttártam a lábam, és hagytam, hogy teljes egészében belém vágja a falloszát.
:)
Kemény csípő mozgásával tüzelt engem, és olyan gyorsan, hogy rögtön elélveztem.
Már csak attól a - később kiderült - 8 centi vastag faroktól. Reszketve dőltem a falnak, és ez az irtózatos kefélőgép kihúzta azt a csodás rudat a puncikámból. Éreztem, ahogy az ondó lefolyik egészen a tűsarkúmig... Aztán egy hatalmas nyelvet, ami behatol a puncimba, és végig nyaldos, hogy tiszta legyek. Már sírtam az élvezettől. Kisszivem, mennem kell. Órám lesz. - mondta. - Élvezni akarlak. Élvezni akarlak mindenhogy. Akarom a csodás tested.
Visszaválaszoltam: én is. Gyere ide ma este! - a kezébe nyomtam egy cetlit, amire felirkáltam a címünket - Gyere oda a kapuhoz. Ki lesz nyitva az erkélyajtó. Be tudsz jönni. Ott a borostyán tartón fel tudsz mászni.
De ez megint egy másik történet.:)


Aphrodithe
Hozzászólások
További hozzászólások »
Silme Betty ·
Hmmm... Ez nekem kissé erős volt.

Charlotte baby ·
Nekem már a történet eleje, és a többi általad írt történet is egy rib@nc minden napi kefélseit meséli el, ami rajta kívül nem sok embert hoz lázba. Ha tényleg ilyen vagy mint amilyennek a történteid alapján látszol, akkor csak sajnálni tudlak. Biztosan ku*át akarsz csinálni magadból?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: