Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nagy "Ő"

A nagy Ő /igaz történet/
Hol is kezdjem, már a gondolatba is beleremegek ahogy arra gondolok hogy mire is készülök.
Biztosan sokan azt gondoljátok ugyan már tündér mese, mert mindenkinek az a nagy Ő akit azzá tesz. Nos én is így gondoltam. . .

Nem voltam túl jó kislány ezért anyu úgy döntött férjhez kell mennem kérőm akadt volna rendesen, de én valami másra vágytam. Hogy mire?Hatalomra és pénzre ezért mindenkit kikosaraztam. Egyik barátnőm megkért szervezzek le egy randit ahová nekem kellett elhívnom a szerelmét, mintha én akartam volna randizni a pasival. Bemutatott egy magas, izmos mosolygós szemű ám középkorú pasinak. Na gondoltam minek neked egy őszhalántékú pasi 15 évesen.
Gokárdozni mentünk így hármasban. Hogy miért kellettem én is?Mert őt sokszor visszautasította, társra vágyott az apám korabeli pasas. Jó helyen kereste a tinilányok között.
A gokard közben meglepően jól éreztük magunkat, persze a barátnőm nem, hisz ahogy telt az idő a "pasinknak"egyre szebben csillogtak a tengerkék szemei. Igazából nem érdekelt, mert nem látszott gazdagnak. Mikor haza vitt az ósdi járgányával csak annyit mondott búcsúzóul:-megölelhetlek?Megrökönyödtem egy pillanatra, de arra gondoltam, nem fogok csapdába esni mert nekem terveim vannak.
Mikor becsuktam magam mögött a rozoga kerítésünket mintha azonnal elfelejtettem volna az egész estét.
Minden nap a házunk előtt somfordált, de ügyet sem vetettem rá.
Akkor volt egy barátom, nem igazán barátom inkább unaloműzőm. Sajnos balesetet szenvedtünk, ahol elég csúnyán megsérültem.
Kapott az alkalmon az én újdonsült udvarlóm azonnal a kórházban volt és anyut vigasztalta. Nagyon örültem mit mondjak. . . Mikor hazaengedtek folyton nálunk volt ezzel férkőzött anyám kegyei közé. Mikor jobban voltam, persze lábra nem tudtam állni, mert mindkét lábam el volt törve, anyu előállt a hírrel!Férjhez mész!!Ugyan kihez?Kérdeztem. Hát persze hogy a lebzselőhöz!Kiborultam!Anyám azt mondta:
-Meglátod jó lesz.
-De anyu nem szeretem, védekeztem.
-Majd megszereted mondta.
Gondoltam jobban leszek akkor tudok rá hatni, így látszólag beleegyeztem.
Mikor az udvarlóm jött a válaszért jól nézett ki, új divatos ruhában, fiatalos frizurával jelent meg. Bevallom beindultam az izmai láttán, azért amikor megcsókolt hideg undort éreztem. Meghívott magához. Leesett az állam amikor megláttam a lakást. Full milliomos volt az én vőlegényem. Ahogy látta hogy megváltozik a tekintetem tett még rá egy lapáttal!Ahogy feküdtem az ágyon behozott egy kisebb méretű bőröndöt. Szerintetek mi volt benne?Szinte elájultam amikor a tartalmát a begipszelt lábaimra borította. . . Arany ékszerek voltak benne!
Mikor megismerkedtünk január volt, az esküvőnk időpontját augusztus elejére tűztük ki. Akkor már nem bántam.
Az esküvőnk tradicionális cigány lagzi volt, persze ő magyar. Mikora bent vártam hogy mikor mehetek a vendégek közé, szomorúan zenét hallgattam. Arra gondoltam hogy vajon boldog leszek valaha???Akkor nem is sejtettem, hogy pár perc múlva megváltozik az életem és egyben az értékrendem.
Ott ültem egy whisky mellett, mikor egy család lépett be. Nem ismertem őket így csak illedelmesen köszöntem. A fiú aki korombeli volt hosszasan nézett, majd megkérdezte hogy ismerem -e a menyasszonyt, persze előtte hevesen bókolt. Mikor megmondtam hogy én vagyok csak annyit mondott-nem lehet ilyen pechem. Nevettem és vissza jött a kedvem.
Anyu szólított!Ahogy beértem a vendégseregbe tánccal fogadtak. Egy szürke plüss ruha volt rajtam, ami végig feszült a testemen. Mindenki engem nézett. A férfiak le sem vették a szemüket a dekoltázsomról, formás fenekemről, tetézte még hogy a hajam pont a fenekem közepéig ért. Szolid sminkem kiemelte húsos ajkaim és igéző szemeim.
Menyasszonyi ruhában pont mint egy hercegnő festettem.
Nálunk nem szokás a menyasszonyt megtáncoltatni éjfél előtt, de az én kis hódolóm nem birt magával és felkért.
Nagyon rossz táncos volt szinte nevetséges, de ahogy a derekamat fogta éreztem, hogy remeg. Nagyon tetszett. Visszakísért a helyemre és egy puszit adott. épp ekkor a férjem odalépett és ugyancsak a derekamra tette a kezét. Megfagytam vagyis inkább úgy éreztem az érintése fagyott meg rajtam. . .
Egy pillanatra vissza néztem a fiúra akivel táncoltam.
-Béci vagyok. Mondta lesütött szemekkel.
Egy pillanatra kivert a verejték valami történt!
Nem akartam már gazdag férjet!Ahogy néztem a lesütött arcát és a férjem vigyorát hányingerem lett!Sírva rohantam a mosdóba.
Béci!Innentől kezdve megváltozott minden. . .
Hozzászólások
Avantgardenia ·
Sok helyen hiányzik a vessző a tagmondatok között. Az tetszik, hogy nem akarsz senkit utánozni. A tradícióitokat picit jobban bemutathatnád, azt hiszem a legtöbben nincsenek vele tisztában. Majd kibontakozol.
Szeretettel olvastalak.

alexandra83 ·
Köszi.Azaz igazsàg hogy nem is figyeltem csak leìrtam ami a fejemben volt

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: