Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nagy"Ő" 2.rèsz/igaz törtènet/

A nagy "Ő" 2. rész/igaz történet/

Miután lecsillapodtam éjfél lett. Kezdetét vette a menyasszonyi tánc. Béci szomorúan oda lépet hozzám két kis gyerekkel azt hittem a testvére a 4 éves kislány és egy kisbaba, de ekkor egy fiatal kissé molett nő vette át tőle a gyerekeket, biztos észrevette hogy egymás tekintetében merengünk ezért egy érzéki simítással jelezte hogy Béci az övé. Szinte dühös lettem. Véget ért a tánc és a férjemmel haza indultunk mert a hajnali géppel utaztunk volna nászútra. . .
Egész úton Bécire gondoltam csak arra eszméltem hogy haza értünk. Még az ajtó előtt hevesen megcsókolt majd megpaskolta a fenekem. Ezzel jelezte hogy mindjárt az övé leszek. Teljes sokkot kaptam. Most mi lesz?Ez a vén ember nem akarom hogy megbasszon erre azelőtt nem is gondoltam. Gyorsan elmentem fürödni akkor eszembe jutott ha menstruálnék akkor elmaradna a nászéjszaka. Csalódott arccal közöltem hogy megjött. Nem volt ideges, mosolygott.
-Semmi baj, mondta.
Ezzel levette rólam a fürdőköpenyt, lefektetett az ágyra és végig simogatott szinte remegett a keze a testemen. én teljes extázist szimuláltam és kértem hogy fejezze be mert így nem akarom és már így is nagyon kívánom. Hogy kívántam volna amikor csak a Béci szomorú tekintete volt előttem.
A nászút hosszú és unalmas volt persze megvolt a nászéjszaka. Jobb nem beszélni róla szörnyű volt ahogy simogatta és csókolgatta a testem miközben én másra gondoltam. Egész hazásságunk alatt nem sokat szexeltünk de nagyon türelmes és megértő volt. A nászúton vettem ajándékot az egyik koszorúslánynak aki történetesen Béci húga volt. így el tudtam menni abba a városba ahol laktak remélve hogy láthatom. Persze hogy rögtön jött ahogy megtudta ott vagyok. Csak néztük egymást szótlanul nem is gondoltam rá hogy bárkinek feltűnik. Haza felé a férjem annyit mondott
-Tetszett a cigány kandúr mi?Csak néztem mintha nem értettem volna. Ahogy haza értünk szexeltünk féltem nehogy baj legyen mert hát meg kaptam amire vágytam mindent!
A látogatásaink egyre gyakoribbak lettek amit mindig szexel honoráltam.
Egyre szerelmesebb voltam az én Bécimbe amit a férjem is tudott de nem zavarta.
Egyszer kaptam egy fura sms-t:
-Gyönyörű vagy, imádlak.
Visszahívtam a számot de nem vette fel, akkor jött a következő sms:
-Ne hívj csak írj! Tudtam hogy ő az.
Felbátorodott ezután és sokszor jött hozzánk üzleti ügyekben ami persze soha nem jött össze. Már egy éve tartott ez az egész mikor azt mondta hogy szeretne velem randizni. Csak nevettem és pimaszkodtam vele, hisz nem mertem.
Ez így ment két évig mire úgy döntöttem haza költözöm egy kis időre. Akkorra már anyuék abba a városba költöztek sőt abba az utcába ahol Béci lakott.
Nagy barátnőm volt a húga, persze hamar rájött miért szeretek vele lenni. . .
Innen csupa izgi volt minden. Egyik este diszkóba készültünk mire megjelent a Béci és közölte hogy ő is jön.
Egy kis testhezálló alig szoknya volt rajtam egy toppal ami hálós volt úgyhogy a melltartómat csak a blézerem takarta. Persze hogy a kis városban mindenkinek feltűnő volt ez az öltözék így a fiúk körülöttem forogtak. Kellettem magam mindenkivel táncoltam csak a Béci karjait kerültem amitől begőzölt. Elkapta a derekam és szabályosan kituszkolt a tömegből egy kis félre eső részre. Ideges volt és elkezdte a magáét!
-Nem hiszem el hogy az esküvődön ismertelek meg. Tudod én én , dadogott!
Erre hangos kacajjal kérdeztem:
-Te mi??Megakarsz dugni?Majd nevetve otthagytam.
Másnap mindenki komoran nézett rám, ekkor tudtam meg hogy a fiúk akik előtt elrabolt az ő sógorai voltak. Nagyon szégyelltem magam úgyhogy haza mentem a férjemhez. Ettől fogva ritkábban mentem de ő egyre gyakrabban jött.
Anyuéknál voltam mikor Béci bejött, ücsörgött egy darabig de nem foglalkoztam vele csak figyelem az oldalra fésült arany barna tincseit. Elment, de egy óra múlva visszajött hogy láthassam az új frizuráját. Leült a kanapéra én csak néztem, majd nem tudom miért szembe ültem vele és kérdőre vontam:
-Mit csináltál a gyönyörű fürtjeiddel??Megfagyott a levegő mert mindenki a nappaliban volt, de elfelejtettem! Ő csak nevetett. Gyorsan szódával kínáltam ami az asztalon volt. Annyira elgondolkodtam hogy egy két decis pohárba beleengedtem két liter szódát! Mindenki csak nézett de nem szóltak. Aztán úgy tettem mintha csak épp mellé ment volna.
Ezek a sztorik már mindennaposak voltak mert nyár lévén újra otthon voltam anyuéknál. De csak ennyi semmi nem történt már 4 éve.
Augusztus 1.  a focipályán bulizik mindenki. Döntöttem! Felhívom!
Annyira zavarban voltam hogy meg sem vártam hogy beleszóljon csak kérdeztem hogy áll e még az ajánlat, erre csak annyit hallottam add már vissza a telóm! ! Nem ő vette fel! Atyaég csak reméltem hogy nem ismert fel az a valaki.
Kaptam egy sms-t:
-beszélnünk kell! ! 21. 00-kor a cukrászda mellett. Elmentem!
Nem sokat beszéltünk inkább csak néztük egymást. Már 3 hete minden nap együtt töltöttünk néhány órát. Amikor bevallotta hogy ő csak a szex miatt találkozott, de jól érzi magát velem. Most már tudom hogy hazudott! Mérges lettem, átkaroltam a nyakát és erősen marokba fogtam a haját hogy hátra billent a feje. Megcsókoltam és azt mondtam szerinted én minek vagyok itt?!
Ez megpecsételte a jövőnket mert ettől kezdve így bántunk egymással. Cikiztük egymást, én mindig a pincéreket szívattam. Egyik este kicsit sokat ittam, a pincérfiú kapóra jött. Egyszerűen megkérdeztem hogy van e szabad szoba mert veled akarok dugni. Kivörösödött és kacsintott. Béci persze mellettem ült igazából neki szólt mindez. Elkapta a hajam és azt mondta:
-Baszni akarsz?Megkapod te kis ringyó. Nagyon tetszett.
Felmentünk, de szerintem a dühe nagyobb volt mint a vágya! Betolt a zuhany alá ruhástól és megengedte a hideg vizet.
-Akarsz még baszni?kérdezte
-Miért nem áll fel?nevettem
Lehúzta a cipzárját és elővette a félig kemény szerszámát. én a tusolóban ültem ekkor már langyos víz folyt rám. Elém tolta a farkát és azt mondta:
-Szopjál!
-Hülye vagy! toltam el magamtól.
Felállított és belépett mellém, megcsókolt ahogy csókolt a farka egyre keményebb lett nem volt nagy olyan pont jó. Bocsánatot kért és megkért hogy ne hozzam ilyen helyzetbe többé. Amint kezdtem elgyengülni megtörtem a varázst.
-Megdugsz vagy szóljak a pincérnek?! Nekivágott a csempének, de én csak nevettem. Elkezdtem lecsúszni a tusolóban közben kellemes víz folyt az arcomon. Letérdeltem és lassan, igaz gyakorlatlanul elkezdtem szopni nagyon élveztem azt akartam hogy a számba élvezzem. . . Soha sem szoptam le azelőtt senkit! Szótlanul megszárítkoztunk, szégyelltem magam szerintem ő is , csak néztük egymást.
Másnap sms-t küldött:
-istennő vagy!
A válaszom csak annyi volt:
-Istenien szopok mi?!
Mindketten játszottunk egymással szabályosan szívtuk egymás vérét.
Hetente 4-5 alkalommal töltöttük az éjszakát a hotelban. Ami anyagilag számára elég kimerítő volt. Egyik szombaton írtam neki:
-látni akarlak.
-nincs kedvem hozzád! jött a válasz. Nagyon mérges lettem azt hittem egy újabb játék!  De ezúttal nem hatottam rá. Egy barátnőm aki az öcsémmel hasonló cipőben volt, aztmondta lehet hogy nincs rá pénze. írtam neki sms-t hogy a közeli presszóban várom. Jött is. Dumáltunk hármasban közben kipróbáltam a nyerőautomatát. Nyertem! !  Béci csak annyit mondott, hogy mehetünk a szállodába.
Munkát kapott messze tőlem, így csak két hetente járt haza. Elég szar volt. Hiányzott. Mikor egy hónapja dolgozott már épp megszoktam a hiányát mikor felhívott hogy azonnal menjek ki az utcára. Ott volt! Nem tudtam de nem is érdekelt hogy miért jött haza. Elmentünk egy pizzériába, ott elmondta hogy csak 1 órára jött haza és a gyerekeit sincs ideje meglátogatni. Miattam jött haza! Hűen magamhoz felháborodva mondtam neki:
-Levezettél 500 km-t hogy láss?!
-Igen. mondta
-Na ne hülyéskedj! én a kurvád vagyok és nem akarom hogy szerelmes legyél belém hülye gyerek! Fájt hogy ezt mondtam de tudtam hogy muszáj!
Eljött a hétvége. Nem vártam olyan rossz érzésem volt. Felhívott hogy látni akar, de csak győzködés után mentem bele. Amikor vele taliztam mindig csinosan mentem. Most nem volt kedvem. Felvettem egy melegítőt összefogtam a hajam. Nem akartam így sehova beülni, mire talált egy kocsmát olyan putri kinézete volt ezért bementem. Hát elállt a szavunk. Igazi romantikus kis meghitt hely volt. Mindenhol gyertyák, virágok. Csak a főnök volt bent. Leültünk, kávét kértem. Elkezdte mondani amitől mindig féltem!
-Tudod, már egyre többet jelentesz nekem. Mondta szemlesütve.
-Bármit megadnék hogy az enyém legyél nem csak a lopott éjszakákra.
Elnevettem magam és rendeltem egy whiskyt.
-Béci neked családod van nem szerethetsz belém.
-Tudom, de már késő és nem akarom hogy a szeretőm legyél.
-Akkor mit akarsz?nevettem
-Szakítani akarok mondta, könnybe lábadt szemekkel.
-NEM! Kiáltottam fel
Ekkor oda lépet a főnök, az asztalon lévő gyertya mellé tett még kettőt és azt mondta, hogy ritkán lát ilyen helyes párt.
-Látod?! Nem hagyhatsz el te az enyém vagy!
Ekkor már mindketten majdnem sírtunk. észrevettem hogy a középső gyertya nem ég. Őrült gondolatom támadt!
-Látod?ez a két gyertya mi vagyunk, két test két lélek. Megfogtam a két gyertyát és a lánggal meggyújtottam a középsőt, elfújtam a két gyertyát.
-a mi lángunk meggyújt egy harmadik gyertyát amiben már egy test és egy lélekké válunk!
-Szeretlek, első perctől fogva. mondtam neki halkan
-én is. Sóhajtott fel
Haza mentünk. Már nem vigyáztunk hogy ne lássanak meg.

Elérkezett a szülinapom 21 éves lettem. Nagyon izgultam az este miatt de ő délután felhívott hogy menjek a cukrászdához. Mindenki látta hogy beszállok a kocsiba de nem érdekelt. Hozott egy csokor virágot de nagyon szótlan volt. Este sms-t kaptam:
-Gyere ki a barátnőd ablakában vár egy kis meglepi.
Mikor kimentem őt nem láttam csak egy dobozt, benne egy cd amihez egy cédula volt.
-"köszönöm hogy ismerhetlek téged" ez a cd-ből egy dal idézete
-SAJNÁLOM! ! Mikor elolvastam tudtam hogy vége mindennek. . .
Zokogva csúsztam végig a fal mellett, leültem a járdára ott sírtam ahogy talán még soha. Kijött a barátnőm megijedt hogy mi történt, kezébe nyomtam a cédulát ő is sírt,  átérezte a fájdalmam hiszen ő is egy ilyen képzelt börtönben érezte magát ahol csak a rácson keresztül érintheti meg a szerelmét.  Anya a szomszédból meghallotta a sírást halálra rémült szegény. Mikor bementünk anyu megrémült, a sok sírástól vérvörösek voltak a szemeim, az arcom fekete festékben úszott. Nem kérdezett semmit. Tudta. Még az este felhívta a férjemet és haza küldött.
Azt hittem mindennek vége de koránt sem hisz akkor kezdődött minden.

Hetek óta nem láttam nem is beszéltünk. Buli volt anyuéknál ahova ő is hivatalos volt na meg az egyik haverja aki nagyon rám volt állva. én csak ücsörögtem a férjem mellett és ittam kicsit sokat. Táncoltunk mikor Béci oda jött és le kért. Nagyon durva volt mert az én családom is ott volt meg az övé is, nem akartam vele táncolni de egyszerűen kiragadott a férjem karjaiból. Kelletlenül táncoltam meg ő nem is tudott. Nem szóltunk egymáshoz.
A tánc végén oda lépett a zenészhez és számot kért hát persze hogy a számomat. "köszönöm"Na nem kellett több lehúztam a poharam tartalmát. Ő végig ott állt és énekelt a barátjával mindenki tudta mi van tök gáz volt! Ekkor a vitrinen meglátta a parfümöm "to day, to morrow alway's" le vette majd a levegőbe fújt a barátjával szinte dulakodtak érte. Látva hogy mindjárt botrány lesz az apja hazahívta. Két perc múlva sms-t kaptam:
-Gyere ki
-Hagyjál már, itt a férjem is
-Ha nem jössz esküszöm be megyek és kiráncigállak!
Megijedtem ezért kiosontam, ott állt a ház előtt. Még be sem csuktam az ajtót már teljes gázzal indult nem tudom hova. Bevallom féltem. Megálltunk egy lakatlan részen és elkapta a hajamat majd pofon vágott.
-Jó szórakozni te ribanc?mondta dühösen még szorítva az arcom.
Durván megcsókolt, én ellöktem és mondtam azonnal vigyen haza. Ő rám nehézkedett és a szoknyám alá nyúlva széttépte a harisnyámat. Megerőszakolt! Azért noha ellenkeztem végig mégis jó volt. Vissza vitt az ő házuknál kitett és haza küldött. Nagy köd volt csak a cipőm kopogását lehetett hallani. . .
éreztem hogy végig nézett. A férjem a kapuban várt.
-Mehetünk?mondta
Mikor beültem a kocsiba kaptam egy pofont azt mondta legalább a harisnyát vissza vehetted volna. Nem szóltam semmit úgy csináltam mintha még most is részeg lennék.
Elmúlt néhány hét mire egy ismeretlen számról sms-t kaptam.
-Hogy vagy?nem tudtam ki az ezért vissza hívtam de nem vette fel
-Ne hívj csak írj! jött az sms
Ezután nem akartam vele találkozni kerültem.
Újabb év telt el és én 8 év után elváltam. Buliztam akartam valakit aki betölti a szerelmem hiányát de valahogy nem ment. Nem bírtam tovább írtam neki.
-Ne hívj csak írj!
Persze azonnal hívott és még az este találkoztunk de már nem volt ugyanolyan. Már nem csak néhány órát akartam hanem őt! Ezért megváltoztak a találkák havi szinten látogatott meg.
Egyszer egy együtt töltött pásztorórán valami nemi betegséget kaptam tőle. Azonnal a gyógyszertár elé rendeltem hogy kérdőre vonjam.
-Milyen retkes nő után jöttél hozzám?! ő csak röhögött irtó dühös voltam! !
Teltek a hetek, hónapok mikor megismerkedtem egy pasival jól éreztem magam vele de ennyi. Persze ahogy megtudta azonnal nálam volt mint valami kis király kérte számon hogy kivel randizgatok. Már nem voltak találkák csak ellenőrizgetett.
Nagyon messze dolgozott ismét mikor hívott hogy beszélnünk kell. Semmi kedvem nem volt de meggyőzött. Elindultam kocsival kb. 60 km-re lévő hotelhoz amit a telómat kidugva az ablakon bizonyítanom kellett. ő olyan 400 km-t utazhatott. Nem volt nagy durranás a randi és rövid is volt mivel neki mennie kellett.
A pasas akivel randiztam egyre jobban tetszett, össze költöztünk. De még akkor sem volt nyugtom mert a Béci havonta valami ürüggyel meglátogatott minket.
Terhes lettem. A lányom néhány hetes volt mikor külön váltunk. Persze az sms mindjárt ment.
-Ne hívj csak írj!
Még az este randink volt a kapu előtt, megérkezett de nekem be kellett szaladnom a táskámért amit ő félre értett ezért elment. Mire eszméltem eltelt kb. 5 perc felhívtam hogy miért ment el. De csak dühösen azt mondta nem érek rá.
Kibékültem a lányom apjával még 3 évig együtt voltunk de külföldre mentünk így nem láttam a Bécit.
Mikor elváltunk az első dolgom volt az sms-t
-Ne hívj csak írj. Ő pedig jött. Jól sikerült az esténk kicsit barátias volt de jó volt.
Ennek több mint két éve az óra nem láttam csak lopott facebook képeken
Azóta újra férjhez mentem.
A minap pedig telefonhívást kaptam Magyarországról:
-Szia hívhatlak vagy inkább írjak?szolt egy kacajos hang.
Felhívott! ! ! Ennyi év után is ugyanolyan boldogsággal és izgalommal töltött el a hangja mint akkor. Ezért is írtam épp most ezt a történetet.

A megismerkedésünk óta 14 év telt de még most is repes a szívem ha rágondolok.
Tudom biztosan nekem ő a nagy Ő neki pedig én.
Nem tudom lesz-e folytatás szerintem nem de látni fogom az biztos.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: