Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A munkatársnőmnél

Egyik délelőtt a munkatársnőmhöz igyekeztünk a párommal. A megbeszélt időpontra érkeztünk, de kiderült, hogy sürgős dolga akadt. Azt mondta, hogy nyugodtan várjuk meg és helyezzük kényelembe magunkat, mindjárt visszajön. Így is tettünk, iszogattunk, nassolgattunk, de fél óra múlva unni kezdtünk magunkat és ő egyre csak elmaradt. A lakása csodálatos volt, kanapé a kandalló előtt, amerikai konyha....

Mikor már nagyon untuk magunkat közelebb férkőztünk egymáshoz. Simogattuk, csókoltuk egymást. Teljesen elkapott a hév. Már nem bírtunk tovább magunkkal. Utálom a nappali sexet, de nem tudom, hogy mi ütött belém. Lekaptam a blúzom és akkor a kezébe vette, morzsolgatta, nyalogatta, szopikázta ..Hmmm.. isteni volt. Teljesen nedves lettem. A bugyin volt a sor. Lehúzta, szép lassan és közben betévedtek az ujjacskái. Elkezdte izgatni a csiklóm, majd nyelvvel és közben megállíthatatlanul peregtek a mellemnél a kezei. Akkor lassan kigomboltam a farmerját. A farka, mint valami bot meredezett az égnek, még soha nem láttam ekkorának. Bekaptam. És húztam, ki-be, ki-be. Nem akartam, hogy elmenjen ezért ráültem. Először elölről. Lovagoltam ahogy csak bírtam, szédületes tempóval. Ő a fenekemet markolászta. Majd hátulról ültem rá .Aztán lefektetett és belém hatolt, csak nyögtem és nyögtem teljesen megszűnt körülöttünk minden. És akkor kivette és elélvezett rám, a számba csurgatta édes nedvét.

És akkor megjött a munkatársnőm. Elképedve bámultunk, olyan valószerűtlennek tűnt az egész, de akkor számomra váratlan dolog történt. Odajött hozzám és elkezdett nyalni. Micsoda nyelve volt.... Majd levette a ruháit és meztelenül folytatta. Bedugta az ujjait a pinámba majd az egész öklét, közben a barátom simogatott mindkettőnket. Az "ökölbaszás", ahogy a munkatársnőm nevezte, émelyítő volt. Aztán a párom következett. Meglovagolta miközben simogattuk egymást és smároltunk, nagyon jó volt. A barátom elég jól bírta. 10 perc után ment el. Lenyaltuk egymásról a gecit és leheveredtünk a kanapéra.

A munkatársnőm szerint jobb nem is lehetett volna a délután, és szerintem se. Nem bánom, hogy ő is ott volt. Mert nagyon jól csinálta.
Hasonló történetek
26057
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15363
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: