Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A megtorlás 2 - Szex a jakuzziban

...Avagy a pezsdítő pezsgő habok között.

Már délután volt. Kinyitottam a szemem. Az erkélyemet vastag hó réteg borította, de a nap épp úgy szikrázott, mint nyáron.
Kellemesen megborzongtam, ahogy az Andrással való együtt létre gondoltam. Az a pasi egy főnyeremény! Már ha szexológiai értelemben, gyakorlati részen osztályozzuk.
Este egy buliban voltam, így kissé másnaposan néztem az órára. Már délután 4 felé járt. Mára beszéltem meg Andrással a következő randevút., és Leventével is. Még mindig tartozom neki a bosszúval.
Felálltam, és kinyújtóztam. Oroszlán sörényem a fenekemig leomlott. Mellbimbóim megkeményedtek a megcsapó fuvallattól. Nagyot ásítottam, majd vettem egy törölközőt, és egy üveg hét csillagos Metaxa kíséretében lementem a fedett uszodába, ami a ház földszintjén volt.

A szüleim nincsenek itthon még két hétig. Az enyém a ház.

Amikor leértem, a korlátnak támaszkodva a lábujjaimmal megérintettem a víz felszínét. Kellemesen meleg volt. Erős ellentétben állt a kinti hóeséssel. A medencébe süllyesztett jakuzziban pezsgett a víz, forró párát fújva a levegőbe. Elmosolyodtam majd. A jakuzzi felé vettem az irányt. Kecses mozdulattal belecsúsztam a meleg víz bódítólag hatott rám, mert elaludtam.

Arra kezdtem ébredezni, hogy sóhajtozom, és egy forró, kemény ajak kóstolgatja a melleimet. Majd egy határozott mozdulattal egy ujj kezdi elkényeztetni a puncim kagylóját. Jól esően felsóhajtottam, és széjjelebb terpesztettem a lábamat.

András, - nyögtem érzékien, teli torokból. És ahogy kinyitottam a szemem, ott állt előttem egy kamaszos vigyorral az arcán.
Ráadásul fürdőnadrág nélkül, amitől méretes szerszáma már a víz alatt készen állt.
- Ugye... Nem haragszol, - kérdezte a fülembe suttogva, és végignyallintott a nyakamtól a fülcimpámig.
- Akkor haragudnék, ha abbahagynád, - sikoltottam szinte az orgazmus határán.
A felszálló buborékok csiklandozták a bőrömet. Őrülten jó volt!

Egy hírtelen mozdulattal Andris megfordított, így rátámaszkodhattam a jakuzzi szélére. A kézfejem beleért a medence zavartalan tükrébe.
Éreztem, ahogy lucskos-vizes puncimba benyomul. Már az ájulás határán álltam, és amikor siklani kezdett ki-be...
Sikongattam, sóhajtoztam, szorítottam a jakuzzi peremét. Kezei előre nyúltak, és belemarkoltak dús melleimbe. Fenekemet felé pucsítottam, hogy még beljebb érezhessem.
- Csináld! Csináld! Csináld! Még, -- még... , méééég! - nyögtem minden egyes lökésnél. Puncim szinte tüzelt. Melleim feszültek, fenekem görcsösen nyomtam Andris falloszához. Ő csak fújtatott és nyögött. De erre már nem figyeltem oda. Egy áramütés futott végig a testemen. Görcsbe rándultam, éreztem, hogy majd szétfeszítem belülről Andris péniszét, majdhogynem megfejtem.
Hatalmas orgazmusom volt. Reszkettem, ahogy Andris kihúzta belőlem félig ernyedt falloszát. Halkan felsóhajtottam bódulatomban, és Andrishoz bújva behunytam a szemem.
- Csodálatos vagy, tündérke, -suttogta a fülembe, és megcsókolta a homlokom.
Elnevettem magam.
- Hogyne... Tudom. - suttogtam még mindig nevetve.
- Szerinted itt voltak? kérdezte. Tekintetem a hóesést pásztázta.

- Nem tudom... Levente 5 óra felé jön...
Andris felnevetett.
- Kiscsillag, akkor szerethetlek még egyszer... Még csak fél öt van.
Meghúztam a vállamat.
- Állok elébe, suttogtam szenvedélyesen, miközben a kezem a víz alá kalandozott.


Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
esetleg, ha nem úgy írnád ezeket, hogy te totál szerelmes vgy az első pasiba akit meglátsz, akk nem mondanám, h hülyeség amivel védekezel
de nem teszed. így....
azonkívül: az E/1et arra találták ki, h magunkról bezséljünk. a többit azért, h másokról
így öntelt, disco-kurva lettél, és ezt már le nem mososd magadról...

Nyssa

Robby ·
Hey aphrodité!

Hogy mered ellopni másnak a storyját? ("Szőke matektnaárnőm") :frowning:

Azzal,hogy másnak a személyében írod le attól még ugyanaz marad... KHM
DREAMER ·
Honnan tudhatjuk, a sok nick nem ugyanazt az ember fedi-e?
samvay ·
Robby !

Nem lopott semmit, mert ezt a sorozatot párhuzamosan írtuk, amelyben az András voltam:))))
szeretném a félreértést eloszlatni-:))))

üdv- mindenkinek

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: