Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A megoldás

42 éves vagyok most, feleségem 36 éves. 15 éve házasodtunk össze, 2 gyerek, jó házasság, mindig szerettük egymást. A szex tökéletes volt köztünk, mindig megbeszéltük egymással a dolgokat és nagyon jól éreztük magunkat. Egyikünknek sem jutott eszébe, hogy megcsalja a másikat, inkább egymást ,,fárasztottuk,, le, ha felizgultunk.
Aztán úgy két éve jelentkezetek a problémák. Egyre nehezebben ment a szeretkezés. Tetszett a nejem, de egyre több és keményebb előjáték kellett, hogy a szerszámom megkeményedjen, és harcra kész legyen. És utána is hamar elmentem. Természetesen elmentem orvoshoz, jött a Viagra, először tökéletes volt, de aztán maradt minden a régiben, hamar lekonyultam és pillanatok alatt elélveztem. Szegény nejem mindent megtett, amint érezte, hogy baj van, rögtön szopni kezdte keményen, de hiába. Mára úgy alakult, hogy gyakorlatilag impotens vagyok, csak orálisan tud kielégíteni. Én viszont őt sehogyan sem. Persze mindent megpróbáltam, kézzel, szájjal de az nem volt az igazi. Oda jutottunk, hogy a nejem ugyan nem szólt semmit, de ha szeretkeznie kellett velem, csak beletörődve hagyta, aztán pár perc és vége is volt. Ez volt a helyzet jó egy éve már.
Feleségem 36 évesen is jó nő volt, a két szülés csak a mellein látszott, mert nagy 100-as körtemellei voltak óriási bimbóval a végén. Rendszeresen járt tornázni, alakja jó volt.

Egy hétvégén történt, hogy a szomszédunk (panel lépcsőház) aki a nejem barátnője volt áthívott a szülinapi bulijába. Voltunk vagy 10-en, gyakorlatilag rajta és a férjén kívül senkit sem ismertünk. Persze bemutatták őket, de nem jegyeztem meg a nevüket. A szokásos menetrend volt, ajándékozás, pia, kis kaja, megint pia és közben tánc. Táncoltam a nejemmel is, mással is, jó hangulat volt. A zene az egész lakásban szólt, így minden helyiségben táncolt valaki. Én is táncoltam egy nővel lassú tánc volt élveztem. Mikor befejeztük átmentem az egyik szobába ahol éppen nem volt senki. Lerogytam a sarokba egy fotelbe, mikor lassút táncolva beringott a feleségem meg egy 35 körüli férfi. Nem láttak engem én a félhomályban voltam, nem volt villany felkapcsolva. Bejötte egy másik férfi is, Zolinak hívták 30 körüli volt, mikor meglátta a párt, leült az ágyra. A táncoló férfit Zsoltnak hívták és Zoli haverja volt. Zoli beszélgetni akart, de Zsolt rászólt maradj már, nem látod, hogy egy szuper nővel táncolok?

Így Zoli csak bámulta őket. Először elő akartam jönni, de aztán maradtam. Zsolt és a nejem szorosan táncoltak a lassú számra és megdöbbenve vettem észre, hogy a férfi a feleségem nyakát csókolja, közben egyik kezével simán megmarkolja feleségem fenekét. És nem engedi el, hanem erősen fogdossa. Legnagyobb megdöbbenésemre a nejem nem szólt semmit se, hagyta. Zsolt persze merész lett és most kezével lejjebb nyúlt, felhúzta szoknyáját, így nejem feneke teljesen előkerült, leszámítva a kis bugyit. Zsolt immár meztelen fenekét fogdosta nejemnek, aki ezt hagyta. Zoli nyíltan bámulta őket. Zsolt ekkor nem habozott tovább, elengedte nejem fenekét és elmarta melleit. Mikor nejem ezt is hagyta, blúzát teljesen felhúzta egészen melle fölé és előkerülő hatalmas melleit gyorsan elmarta. Nejem a falnak dőlt és szótlanul tűrte, hogy Zsolt egyik mellét markolássza, másik mellét harapdálja, nyalogassa. Rémülten láttam, hogy hatalmas mellbimbói keményen állnak, amiből tudtam, hogy teljesen fel van izgulva. Hányszor de hányszor figyeltem meg ezt nála, amiből tudtam, hogy engem akar, ki akar elégülni. Most egy idegen férfi markolta és nyalta őket és én majd megőrültem a gondolatra, de megkövülve mozdulni sem bírtam. Zoli nem bírt tovább ülni, micsoda csöcsök sóhajtott és odament hozzájuk. Zsolt elengedte egyik mellét nejemnek, mire Zoli megmarkolta és szájába vette bimbóit. Zsolt közben másik mellét harapdálta, de közben lenyúlva felhúzta szoknyáját és benyúlt bugyijába, a mozdulataiból láttam, hogy ujjazza.

Megkövülten bámultam. Két idegen fogdossa nyalja nejem, aki mindig hű volt hozzám, most meg élvezi ezt.
Ekkor zaj hallatszott és nyílt az ajtó. A barátnője lépett be. Mikor meglátta mi történt, mosolyogva kiment. A nejem ekkor összeszedte magát és eltolta magától a két férfit. Hagyjatok, nem szabad, nekem férjem van.
- Miért nem volt jó?
- Dehogynem, nagyon jó volt, sőt régen nem volt ilyen jó.
- Hát akkor?
- Megígértem a férjemnek, hogy nem csalom meg.
- De látom, hogy te is akarod!
- Akarom, de nem lehet.
És megdöbbenve láttam, hogy sírni kezd és kiszalad a szobából.
- Most meg mi van ezzel?
- Fogalmam sincs mindenesetre nem semmi nő.
- Ilyen csöcsökkel még nem találkoztam, és nedves is volt már, biztos hogy élvezte.
- Akkor meg mi a fene baja volt?
- Mit tudom én, jó lett volna pedig.
Kimentek. Én is összeszedtem magam és kimentem. Kavarogtak az érzések bennem. Dühös voltam, hogy megcsal. Kinn észrevettem nejem. Odamentem hozzá, ő nyakamba borult és sírt. Nem volt hajlandó elmondani miért, de én már tudtam miért. Gyakorlatilag mellettem vagy két éve nem elégült ki és most a két férfi mellett újra nőnek érezte magát.

Kérte menjünk haza. Hazakísértem. Elment fürödni, én pedig már tudtam mit kell tennem.
Visszamentem a szomszédba és szóltam a két férfinak, hogy beszélni akarok velük. Mondtam láttam mit csináltak a feleségemmel és ha akarják négyesben folytathatnánk nálunk. Felcsillant a szemük és azonnal igent mondtak. Átkísértem őket és leültettem a nappaliban. Bementem a feleségemhez, aki a zuhanyban volt, láttam az ajtón keresztül, hogy maszturbál. Nem vártam rányitottam az ajtót, ő ijedten abbahagyta. Elmondtam neki, hogy az én hibám, hogy évekig nem élvezett és ne haragudjon érte. És elmondtam, hogy láttam a szomszédban mit csinált. Megijedt, de mondom neki nyugi semmi baj, én vagyok mindenért a hibás és jóvá akarom tenni. Kérdi hogy?
Nem szóltam semmit, csak kézenfogtam, és úgy ahogy volt meztelenül bevezettem a szobába, ahol a két férfi ült.

A nejem mikor meglátta a férfiakat felsikoltott, és ki akart szaladni, de megfogtam. Drágám, te is akarod, én is.
A feleségem nem szólt semmit, egy fél percig csak állt, de aztán szó nélkül az asztalhoz lépett. Sziasztok, nem kell eltakarnom magam ugye, láttátok a melleim meg fogtátok is elvégre. A két férfi eddig szótlanul nézte a fejleményeket, de most mikor a nejem teljesen meztelenül eléjük állt, elégedetten mosolyogtak és felállva vetkőzni kezdtek. Én leültem a fotelba és néztem őket. Mikor meztelenek voltak már odamentek a nejemhez. Zsolt a szájára hajolt és csókolózni kezdtek. Láttam, hogy ez nem csak puszi, nyelvük a másik szájában járt, közben Zsolt nem bírva tovább megmarkolta nejem mellét és folyamatosan tapogatta,gyúrta őket. Zoli is odament, letérdelt és nejem combjait kezdte csókolgatni egyre beljebb, míg nejem terpeszbe nem állt és így Zoli odafért puncijához. Persze így állva nemsokáig ment a dolog, a nejem lefeküdt az ágyra, Zsolt ráborult a melleire, Zoli pedig széthúzva combjait kitárulkozó punciját nyalta.
Én zavartan néztem a dolgokat. Életemben először láttam nejem más férfival, mindjárt kettővel, amint meztelenül van, és testét tapogatják, ami eddig csak az enyém volt. De a zavar mellett izgalom is rámtört.

Zsolt ezután nejem fölé térdelt és durván szájába nyomta farkát, ami ekkorra már kemény volt. Nejem óriási lelkesedéssel szopta, amit Zsolt nagy sóhajjal vett tudomásul. Közben Zoli széthúzva nejem combjait lassan benyomta farkát, és ütemesen dugni kezdte nejem. Feleségem egyre jobban ugrált és nyöszörgött, mellei vad táncot jártak. Pár perc telt el és egy sikoly kíséretében elélvezett. Évek óta először.
A férfiak nem vették ki farkukat tovább dugtak. A nejem ekkor jelezt,e váltani akar. Négykézláb állt és Zsolt kezdte hátulról dugni. Zoli pedig elétérdelve szopatta. Én sem bírtam tovább és levetkőztem meztelenre, farkam huzigáltam.
Később Zoli lefeküdt és a nejem Zoli arca felé fordulva beleült farkába. Először lassan mozgatta fenekét, körözött rajta majd egyre gyorsabban ugrált rajta. Zoli felnyúlva markolta két hatalmas mellét, melyek himbálóztak, ugráltak felette.

Zsolt egy ideig csak nézte őket, de aztán nem bírta tovább és a nejem mögé állt. Nejemet előredöntötte, aki így már négykézláb állt Zoli felett, annak farka továbbra is puncijában volt, mellei teljesen Zoli fejéhez közel kerültek, aki kihasználva ezt markolászta őket. Zsolt viszont hátulról nyalni kezdte nejem fenekét, de csak addig, míg nedves nem lett aztán odatéve farkát lassan kezdte popójába benyomni.
Szólni akartam, hogy ezt ne, hiszen ott a nejem még szűz volt, de legnagyobb megdöbbenésemre a nejem szó nélkül hagyta a dolgot. Zsolt lassan benyomta farkát és dugni kezdte hátul őt egyre gyorsabban és meglepetésemre egy idő után tövig beverte. Közben Zoli is alulról dugta nejem, aki így harapófogóba kerülve nem tudott mozdulni. Hirtelen felém nézett, elmosolyodott és szemével intett, gyere kedves. Odamentem, letérdeltem és a nejem szopni kezdte farkam. A helyzet új volt, de engem is óriási kéj öntött el. Feleségem mindkét lukában egy idegen farok dolgozik, melleit egy férfi markolássza és az én farkam szopja.
Éreztem hogy farkam megkeményedik és nagy örömömre nem lanyhult le. Ezt nejem is észrevette és örömmel szopott tovább.

A két férfi kezdett csúcson lenni. Nejem ekkor megpróbált kiszabadulni, nehezen de sikerült. Hátára feküdt és széttárva combjait intett nekem, hogy rakjam be. Elöntött a pesszimizmus, hogy a szokásos menetrend szerint fél perc és összemegy, de most a nejem parancsolt, így odaálltam és lassan benyomtam farkam hüvelyébe. Örömmel éreztem milyen forró és milyen nedves, mondhatni előkészített. Nejem hátamon összekulcsolta lábait és teljesen kitárva ölét fogadta magába farkam. A két férfi két oldalról fejéhez térdelt és a nejem kezével megfogva farkukat felváltva szopta őket. Közbe persze mindketten lenyúlva markolászták nejem melleit. A látvány nagyon izgatott, így fel sem tűnt, hogy percek óta dugom nejem és még kemény farkam. Sőt mikor Zsolt farka elsült és beterítette nejem arcát, száját én is csúcson éreztem magam. Zoli tovább szopatta nejem, aki arcán ondóval csíkosan tovább szopta, és nemsokára Zoli is elment, nejem mellét gecizve össze. Ezt már én sem bírtam, és nejemmel együtt élveztünk el csodás puncijába ürítve magom.

Ezután a két férfi felöltözött és elment, mi meztelenül feküdtünk egymás mellett és csókolóztunk, mint a tinik. Hálás voltam nejemnek a csodálatos élményért és ő is nekem. Megállapítottuk, hogy a jövőben tovább folytatjuk ezt a dolgot, azért hogy neki is jó legyen.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sasmadarak ·
Szerintem az előttem szólok nem értették, hogy mi a probléma. Nekem tetszett, remek.

szerenella ·
Annyira silány, hogy csak aelm nyanya írhatta egyik klónján. Remete eunuchpapa segített.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: