Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A megálló

Nyirkos, hideg volt a reggel. Az ügyeletes vasutas alig látta a peronon a nőt. Nem is nagyon figyelte.
- Azt hallottam, mindig itt van - jegyezte meg mellette a főnökségről küldött ember, a Kovács Botond. Azért jött, hogy elvégezze a leltárt. Újmódi ez a régimódi név, gondolta az öreg Józsi, aki nem sokba nézte a sok Botondot, Bencét, meg más fityfenét.
- Ja, mindig - felelte, mert fázott, és nem volt kedve beszélgetni.
Bementek a fűtetlen állomásépületbe, majd a jegykiadó fülkéjébe.
- Tudja, én novellákat írok - mondta Kovács. - Azért érdekel a nő. Hallottam róla. Maga szerint bolond?
- Nem bolond - vakkantotta az öreg.
- Meséljen már na, ne kelljen magából mindent harapófogóval kihúzni - nógatta Kovács, és fürge kézzel nyitogatta a fiókokat, amikbe vagy húsz éve nem nézett más, csak Józsi.
- Nincs mit mesélnem - morogta az öreg.
- Igaz, hogy tíz éve minden reggel kijön a vonathoz?
- Asszongyák.
- Hisz maga látta. Maga is itt volt.
- Nem érek én rá bámészkodni.
- Mert a szeretőjét várja? Na! Azt, nem?
- Tán azt.
- Mert hogy mindig ezzel a hajnali vonattal jött meg.
- Nincs is más - mondta az öreg.
- Nos - egyenesedett ki Kovács, és elégedettség ömlött el az arcán. - Ez se mától.
- Ez se - hagyta rá Józsi, és már hallotta a távoli vonat zaját.
A szerelvény zajosan és közönyösen robogott át az állomáson. Nem telt bele két perc, az üvegablak előtt megjelent az asszony.
Nem volt már fiatal, csinos se, haja kócos, ősz, szeme beesett. Mint ki kilométereket rohant, úgy zihált, arcára kétségbeesés ült ki.
- Nem állt meg - lihegte - Nem állt meg a gyors.
- Jó napot asszonyom - hajolt nyájasan a jegykiadó ablak lukacsaihoz Kovács. - Sajnálattal kell közölnöm az utazóközönséggel, hogy november elsejétől nem áll meg itt a gyorsvonat. Racionalizálták a társaság működését, és a fölösleges…
- Nem állt meg - motyogta az asszony, és alig figyelt oda. - Nem állt meg.
- Sajnos a…- halt el Kovács hangja, mert nem volt kinek mondani, az asszony elment.
- Nem értem, miért van úgy oda - fordult Kovács némileg zavarban az öreg vasutashoz, aki szemérmesen az iroda sarkába húzódott. - Tíz éve nem jön a szeretője. Legalább nem várja itt minden reggel a szerencsétlen. Épp ideje, hogy kijózanodjon.
Az öreg nem felelt semmit.

Az asszony finomat főzött. Két félét is, mert a gyerek meg az ura húsra vágyott vacsorára, a kislány pedig az édeset szerette. Kicsit szomorúan állapította meg magában, hogy a fánk ki fog hűlni, mire a kislány hazaér.
Gondosan becsukta maga mögött a lakás ajtaját, és gyalog kapaszkodott fel a tizedikre. A tetőre vezető ajtóhoz volt kulcsa. Kapott engedélyt, hogy itt teregessen. Egyetlen pillantást se vetett a városra. Nem érdekelte. Nehézkesen átmászott a védő korláton, a tető széléhez ment, és átlépett rajta.
Hasonló történetek
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Rose ·
Köszönöm.:)
Az írás kitaláció, és inkább egy élethelyzetről szól, mint konkrét és sarkított is.

Igazad van, kérdés, hogy a gyerekek... Anna Karenina is elhagyta a fiát, aztán belehalt.
East West ·
Muveletlen vagyok , az Anna Kareninat nem olvastam, csak nagyjabol ismerem a tortenetet, de ott ha jol emlekszem a nagy korkulonbseg es az elethelyzet is kulonbozott az altalad leirttol, ezert fura szamomra ez a szitu ahol valoszinuleg egy kispolgari csaladdal foglalkozol.De emberek vagyunk,kiszamithatatlanok es ez mindent megmagyaraz.Kerlek ne vedd kukacokodasnak.
Rose ·
Nem veszem. Örülök neki, hogy elolvastad, és írtál hozzá.

A reményvesztettségről akartam írni. Lehet, hogy konkrétan nem történne így.

Tűzmadár ·
Szia!

Új arcodat ismertem meg. Nagyon hiányzott. Az ötlet remek, a megírás is jó, de lehetett volna jobb is egy ponttal. Eszerint pontoztam.

Jó volna sok ilyent olvasni tőled.

Szia.

Martes.
Piros Pille ·
Köszönöm:)
Az ötlet nem teljesen az enyém.
Tengó, aki ide is írt régebben egy blog oldalon kezdett Megállókat írni. Erre írtam én a saját megállómat.

Persze nem írok tökéletesen. Szépen se. Egyszerűen, talán ez a legjobb szó rá.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: