Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A medvecsapda foglya 2

A farkas megállt pár lépésre, úgy mintha ismerné azt a tárgyat, ami a vadász kezében van. Régi fájdalmas tapasztalatból. A férfi megcélozta az állat fejét, de ahogy az ott állt, valami fajta sajnálat szállta meg, olyan amilyen még soha. Leengedte a fegyvert a válláról, és tovább figyelte az előtte levő emlőst. Az közelebb lépett, de Steph valahogy érezte, hogy nem támadólag, de azért a puskát magánál tartotta, a biztonság kedvéért. Amikor a farkas odaért, megszagolta a vadász sérült lábát, majd megnyalta egy párszor. Stephennek eszébe jutott, hogy a csapdába esett farkasok mit csinálna a lábukkal ilyenkor, és megrémült. A vad csak nézte őt, és várt.
- Menny innen! - Kiáltott rá az emlősre, és megpróbálta arréb lökni. Azelőtt soha nem mert volna hozzányúlni, amíg le nem lövi, de ez más volt. Nem akarta megölni, de ha nem hagy más választást az állat akkor kénytelen lesz megtenni. Nem hagyhatja, hogy lerágja a lábát.
Megint lenézett, és látta, hogy a sebek széle veszedelmesen megdagadt, ahogy felhúzta a nadrágja szárát, látta hogy a lábba irtózatosan vörös az elszorított erek miatt. Ha sokáig nem jön segítség, begennyesedik, és elfertőződik, majd lassan meghal.
A farksa közben odébbállt, magára hagyta a csapdában vergődő embert.

- Hagyj békén Tony! Na!- Álmában veszekedett a kisöccsével, de ekkor felpattant a szeme, és hatalmasat ordított. Lenézett, és az ordast látta, amint a lábát marcangolja. Pár percig bírt csak ébren maradni, majd elvesztette az eszméletét.

- H-hol vagyok?- Kérdezte Stephen a körülötte állóktól, akiket sikerült felismernie.
- Kórházban vagy.
- Micsoda? Hogyan?
- Egy farkas vezette el hozzád Jimyt. Le akarta lőni az állatot, de az mindig elmenekült, majd ahogy követte rád talált.
Stephennek eszébe jutott utolsó emléke, és elfordította a takaróját. Könnyek csordultak ki a szeméből, ahogy felfedezte a hiányt.
- Sajnos a lábadat már nem sikerült megmenteni, de legalább életben vagy...
Hasonló történetek
4663
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
6636
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Mária de la Cruz ·
Ez fantasztikus volt. Egy háromszázoldalas könyv eszenciája.:)

Endana Telares ·
Nekem is tetszik, bár rövid! Ha szereted az ilyen jellegű írásokat, akkor a Bilincsben (Stephen King) neked való:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: