Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A medál

A medálra a padláson találtam. Egy apró, vörös dobozkában volt, aminek tetejébe ezt vésték: „Carolinnek 15. születésnapjára”. Carolinnek azt hiszem valamelyik üknagymamámat hívták, aki még a 16. században élt. A nagyim biztos tudja, mivel ő történész. Persze a medálra is tudna valami magyarázatot. Lehet, hogy értékes. Elvégre nem mindennap talál az ember 16. századi ékszert! A medál szív alakú, és egy apró aranyláncon lóg. Megtisztítottam mindkettőt, és alaposan megszemléltem őket. Nagyon finom kezek kellettek az elkészítéséhez, ez látszik rajta. A szívbe pedig valami bele van vésve. A sötét padláson nehezen lehetett kivenni az írást, ami apró, elegáns betűkkel íródott.
„Ki kinyitja e medált, meg tudja változtatni a múltat, amely sötét árnyékot vet a jövőre!”
Mi? Miért kellene megváltoztatni a múltat?
„Sötét árnyékot vet a jövőre”?
Valami történt a múltban, ami miatt a jövő más. De mi? Ekkor egy selymes, titokzatos hang szólt:
„Nyisd ki és megtudod! Segítened kell a szerencsétleneken, akik várnak érkezésedre, hogy felszabadítsd őket! Szembe kell szállnod a gonosszal, és megmentheted a Föld népét a szomorú sorsától!”
Én? Megmenteni? És milyen szomorú sors? A fejemben ezer kérdés kering, amikre nem tudom a választ. De megtudhatnám. Ha… kinyitom a medált. Kezem a kis szívhez siklik. Meg kell mentenem a szerencsétleneket, még ha nem is tudom, kik ők. Igen. Megteszem. Kinyitottam a medált. Kinyílt a szív, amiből vakító fényesség tört elő. Már nem tudom, hol vagyok.
Hasonló történetek
3304
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3825
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Tetszett, jól fogalmazol, csak így rövid. Legyen folytatása...

Sajtos Pogi ·
Ha sok fejezet van, de azokban kevés írás... mondjuk tetszik, meg izgalmas, de nagyon hamar befejeződik. Írj kicsit többet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: