Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A matektanárnővel!

Ez a történet nem olyan régen történt meg velem. Egyszer az iskolámban ott kellet maradnom tanítás után matekot gyakorolni a tanárnőmmel.

Már olyan fél öt lehetett amikor a tanárnak oda adtam a feladatot, hogy kijavítsa. Ő letette az asztalra és a feladat fölé hajolt. Ekkor megláttam a fenekének az alsó részét és láttam, hogy tanga van rajta. Ezen meglepődtem, mert olyan 40 év körüli nőről nem hittem volna, hogy tangát hord. Egyébként a tanárnő elég jó alakú nő volt. Na szóval figyeltem a fenekét úgy 2 percig, amikor észre vettem, hogy látja, hogy hol jár tekintetem.

Ekkor még jobban bedőlt és már majdnem mindent láttam. Ekkor a faszom már igen csak meredezett. Persze ő ezt is észrevette. Amikor a helyemre akartam menni ő elém állt és megcsókolt, közben a meredt farkamat simogatta. Én is fölbátorodtam és először a fenekét majd a punciját kezdtem el simogatni. Amikor befejeztük a smacit felült az asztalra és széttette a lábait. Én letérdeltem és a szoknyát és a piros bugyiját arrébb tolva nyalni kezdtem.

Csodálatos érzés volt nekem is és neki is, mert nagyon vonaglott. Mikor bedugtam az ujjamat a simára borotvált puncijába nagyot élvezett, és azt mondta, hogy most ő jön. Most én ültem fel az asztalra, ő elém hajolt, és szopni kezdett de olyan gyakorlottan, ahogy eddig még senkitől sem láttam. Majdnem elélveztem, de nem akartam ilyen hamar, csak a végén egy nagy durranást. Ekkor abbahagyta, hagyott egy kicsit pihizni, majd leterítettük a ruhákat a földre és ott folytattuk.

Kitalálta, hogy franciázzunk és úgy is tettünk, de sietnünk kellett mert a takarítónő már többször is bekopogott. Ekkor 4 kézlábra állt és én a farkam a fenekébe dugtam. Először egy kicsit szűk volt de aztán kitágult. Egyre gyorsabban kezdtem mozogni, és mikor éreztem, hogy nem vagyok messze a tüzeléstől kivettem a farkam és a szájába adtam. Ő szopni kezdte, végül én a szájába élveztem és láttam, hogy ő lenyelte.

Néhány nappal később megtudtam, hogy a férje külföldön van már 3 hónapja, így megértettem miért volt ilyen nagy a szex éhsége.
Hasonló történetek
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
crazysheep ·
először seggbedugtad, aztán leszopott?? :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Bajusz ·
Ehhez hasonlót már sokan képzeltek előted, de Ők nem traktáltak azzal h ilyen gyenge minőségben fel is tegyék ide.
A szitu lerágott csont, de attól még lehetett volna jó sztori,de nem ez...
Elkapkodtad, és erősen érezni rajta a rengeteg pornófilm nézést is....
csak ennyi, elég gány..

Sylvia13 ·
Ez megint egy kis tini gyenge álmodozása :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: