Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A matek óra után!

17 éves fiú gimnazista vagyok ez a történet, amit most leírok valóságban is megtörtént velem! Most augusztus 3-án írom a történetet, de június 4-én történt meg a matek óra után. A tanár nagyon csinos volt 40-éves volt de 30-nak se nézett ki. Sportos csaj volt mindig járt futóedzésekre és versenyekre ezért a testalkata egész jó formás lett, izmos fenék, comb stb. Nagyon izgató ruhákban járt mindig (miniszoknya, kicsit kivágott felső…) a tanárnőről én mindig álmodoztam, hogy milyen jó lenne, ha….és ami most történt azt sose gondoltam volna. Egyébként a tanárnőt Marika néninek hívták. A történet úgy kezdődött , hogy matekórán is már nagyon nézett miközben feladatokat adott nekünk és amíg dolgoztam néha- néha rá néztem és láttam mindig hogy nagyon figyel és ahogy rá néztem elmosolygott. Az óra után elengedett mindenkit csak mondta, hogy Zsolti (így hívnak engem) légy szíves maradj, mert valamit meg kell beszélnünk a dolgozattal kapcsolatba. Én ott maradtam vele, elment az ajtóhoz és rácsukta a kulcsot. Én ekkor már gondoltam, hogy nem a dolgozatról akar beszélni és, hogy mi fog következni. Egyébként ezen a napon a tanárnőn bőrszoknya és fehérblúz volt. Odalépett hozzám és átkarolta a nyakam (ekkor kicsit zavarba jöttem) és megkérdezte „Zsolti te is szeretnéd ugye ?”és megfogta kezemet és a melléhez rakta.

Gyönyörű érzés volt ahogy a feszes melléhez hozzáért a kezem,(a válasz persze igen akarom) ezután egy hosszú szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. Még mindig csókolóztunk és közbe simogattuk, izgattuk egymást. Ő lehúzta a szoknyáját aztán a blúzát gombolgatta ki. Fehérnemű azért még rajta maradt volt rajta egy kicsit bevágós fehér tanga és melltartó. Utána engem is elkezdett levetkőztetni és rajtam is csak egy bokszer maradt. Levette a melltartóját s a bugyiját is lehúzta ő felült az író asztalra s azt mondta tedd a dolgod én egyből vágtam hogy mire célozz és elkezdtem smárolni nyalni a punciját. Nagyon finom szaga volt a puncijának. Egy kis idő multán egy nagyobb fajta sikoltozás volt. Aztán felállt és leguggolt elém és elkezdett szopni. Gyönyör érzés volt ahogy a meleg szája ellepi az egész farkamat, nagyon jól csinálta és még a nyelvével is izgatta. Nem kellet kb. 3 perc és éreztem hogy mindjárt eldurranok: Marika néni elfogok menni várjon!!!! És kivette a szájából és elkezdte verni ezután akkorát élveztem mint még soha. Ezután lefeküdtünk a földre és egy kicsit pihentünk, közben persze simogattuk egymás testét. Egy pár perc elteltével elkezdett felállni és ráült a farkamra és lovagolt nagyon jó érzés volt, ahogy a csupasz puncija ellepi a farkam teljes részét nem kellett túl sok már neki és egyre nagyobbakat élvezett. Ezután már vége volt és már kezdtünk mind a ketten felöltözni ahogy húzta fel a tangáját megszólalt : Zsolti köszönöm ezeket a szép pillanatokat és ha te is gondolod lehetne ezt csinálni többször is én persze beleegyeztem. Ezután felöltözött ő is meg én is kimentünk a teremből és elindultunk haza persze egy hatalmas búcsú csók azért még benne volt a mai napba.A történetnek azóta lett folytatása a tanárnő lakásán július 23-án!A történet valós! És a július 23.-ai 2. szertekezésemet is leírom hamarosan, de csak ha ez tetszett nektek.
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
metélt ·
jo ez ti barmok irjad csak meg vagy küld el nekem mailbe :D

SlipKnot 666 ·
10 pont

violet19 ·
...nem rossz, kicsit több részletességgel leírhattad volna.Az alapgondolat jó volt csak a kivitelezéssel volt problémád! Kissé silány volt. ....használd a fantáziád, az nem azt jelenti hogy nem írsz igazat, csak izgalmasabbá teszed. :innocent:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: