Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A masszőr

A történetet az esemény után írtam meg. Csak az volt a lényeg, hogy kiírjam magamból az élményt, így in medias res kezdem.

Hasra feküdtem, ő pedig betakargatott. Azután az egyik lábamat, combomat, fenekemet, majd a másikat masszírozta végig. Közben beszélgettünk, és viccből megjegyezte, hogy neki már a nyugdíjasházban a helye. Erre én megfogtam a karját azzal, hogy egy ereje teljében lévő fiatalember ne mondjon ilyet. Nagyon jó teste van, izmos, barna a bőre és a jobb karján van egy tetoválás. Nem kimondottan jóképű, de markáns vonásai vannak, megnyugtató, mély hangja és nagyon szexi. Nem is tudom, mikor találkoztam utoljára ilyen vonzó férfival. Nem csak a kora miatt, de tényleg nagyon férfias. Bókolt, hogy milyen selymes a bőröm, milyen barna vagyok.

A hátam következett. Kíváncsi voltam, hogy ez alkalommal is olyan hatással lesz-e rám az, ahogyan a nyakamat masszírozza, mint a múltkor. Szerintem ő is izgatott volt, mert amikor ehhez a ponthoz ért, először nem merte hosszasan csinálni, hanem hol a vállamra, hol a hátamra tévedt a keze. De én így is elkezdtem izgalomba jönni, és mivel nagyon vágytam rá, hogy történjen valami közöttünk, halkan megkértem, hogy csinálja lassabban.

Ahogy felizgultam és ennek a csípőm mozgatásával jelét is adtam, megint vándorolni kezdett a keze. Nagyon kívántam, így sóhajokkal, a szám harapdálásával adtam tudtára, hogy nagyon élvezem, amit tesz és vágyom a folytatásra, akarom őt. Így először a csípőmet simogatta, majd keze lejjebb csúszott a fenekemre. Ujjai mintegy véletlenül betévedtek combjaim közé; erre csak a legmerészebb álmaimban gondoltam. Egyre jobban beindultunk mindketten. Már nem is kívül, hanem a tangámban siklottak ujjai. A következő pillanatban bennem.

Először egy ujjal izgatott, ezt követte a második, majd a harmadik is. Ekkor már éreztem, hogy nem lesz megállás. Egyik kezemmel lenyúltam és a combját kezdtem simogatni, markolni. Felhúzta a kezemet férfiasságához, majd ki is vette a nadrágjából. Éppen olyan nagy és vastag volt, amilyennek elképzeltem. Leküzdhetetlen vágyat éreztem, hogy a számba vegyem. Amikor megtettem, elkezdett nyögni és azt suttogta, hogy mennyire jó vagyok. Belemarkoltam izmos fenekébe és így húztam magamba.

Hihetetlen élvezetet jelentett a számmal kényeztetni. Közben teljesen átfordultam a hátamra és a tarkóját átfogva a számhoz vontam. A csókja hűvös és jóleső volt. Megsimította, megcsókolta a mellemet, majd félig keresztbe fordított a keskeny ágyon és belémhatolt. Lébamat az ágy szélének feszítve tartottam magam, míg ő bennem mozgott. Addigra már annyira elragadta a szenvedély, hogy mikor finoman próbáltam megállásra bírni, észre sem vette. Sajnos abba kellett hagynunk, mert letelt az egy óra és ilyen körülmények között úgysem teljesedhetett be vágyunk.

Kedvesen csókolgatott, simogatott és suttogva beszélgettünk. Azt mondta, nem is tudja, hogyan tudtam ilyen őrültségre rávenni. Én azt válaszoltam, hogy nem hiszem, hogy nem történt vele ilyen már máskor is. Tagadta, majd megkérdezte, hogy ugye tudom, hogy átléptük a határt, mert provokáltam. Egy kicsit sem szégyelltem magam és ezt meg is mondtam neki, ahogyan azt is, hogy nagy szükségem volt most erre; bár nem gondoltam, hogy idáig jutunk.

Remekül éreztem magam, csak mosolyogni tudtam. Felszabadult lettem és magabiztos; élveztem, hogy sikerült elcsábítanom és láthattam, milyen, amikor elveszíti a fejét. Nem tudom, hogyan folytatódik; én szeretném, ha zavartalanul élvezhetnénk egymást egy nyugodt helyen, de az is lehet, hogy neki már ez is sok(k) volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tortent ·
Nekem bejön, hiányosnak tartom ugyan, lehetne hosszabb. Asszem felizgultam. :)
Sanci73 ·
Izgató volt olvasni:)
Egy kicsit rövid volt...

Marokfegyver ·
Túlzottan kimérten mesélsz el egy szokványos történetet, mintha filmforgatáson éppen a negyvenedik sikertelen próbánál tartanánk. Sokat dobott volna rajta, ha ahelyett, hogy ismerteted, amiről a szereplők beszélnek, tényleg beszéltetnéd őket. Elmondhatnák, amit kérnek és amit éreznek, ezt nem a narrátortól kellene "hallanunk", még akkor sem, ha E/1-ben íródott a történet.
Dupla hosszt elbírt volna, ha nem ragadsz le a szabályos mondatokat tartalmazó, híradó-stílusnál. (Azért tetszett-et nyomtam ám.)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: