Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A másodhegedűs- avagy Ki miatt sátán a Sátán?

Ki miatt?!
Hát miattam!
Bezony ám, én vagyok a Sátán.
Ez így talán kissé felvágós, de hát ez a büdös nagy igazság. Évekig dolgoztam, hogy kialakítsak róla egy képet. A Sátán, az alfahím, a világ nagy szoknyavadásza, a roppant jóképű, kegyetlen, gonosz és hatalmas Úr. A setét angyal. Heh. Hát setétnek bizony éppen elég setét. Bár gyújtana valaki fényt az agyában! Ezt azért visszaszívom. A sok kínlódás ellenére élvezem a munkámat. Ki más mondhatja, hogy a kezében van a világ? Igaz, hogy csak közvetve, a világ irányítója, attól még én vagyok.
Az az idióta nem menne nélkülem semmire, én a kis güzü, aki egy külső szemlélőnek a másodhegedűs, ha rajta múlna, már az egész világ üdvözülne. Pff... nem ért a bizniszhez.
Azért senki nem gondolná, hogy ez ilyen fárasztó… főleg ebben az időben. Persze bűnösök mindig voltak, de az emberiség még nem szaporodott el ennyire. Mint a nyulak.
Igaz, ha százalékban nézzük, akkor semmit sem javult az állás. Nem baj, én kitartóan dolgozom, majd csak összekaparok még pár százalékot az én javamra.

Azt hittem, hogy az a kis bajuszos pattogó germán, aki az igazság és egyéb tévhitek nevében halomszámra ölte Isten kiválasztott népét, majd javít valamit a statisztikákon. Én tüzeltem fel a fickót, de a nagy öreg nem is bosszankodott. Értetlenkedésemre választ kaptam.
A pokolba nem sok ember folydogált, annál több ment a mennybe!
De hát ő is megszívta, nemsokára betelnek a helyek, és csak protekcióval lehet majd bejutni, míg a Pokol feneketlen gyomra, szeretettel várja az elkárhozni vágyókat.
Persze a Pokol is véges MÉG! Folynak a bővítési munkálatok, pénz van bőven, a Microsoft most jól áll, a sok gyilkosság meg ellát minket bőven munkással.
Egyre nagyobb a befogadóképessége, ami valljuk be, ebben az időben szükségeltetik.
Persze a rengeteg emberrel, sok papírmunka, adminisztráció is jár, még én sem bírom az iramot. Az a marha meg csak ott terpeszkedik a nagy bőrfoteljében, és az újabb csajt szerzi be. Mind ugyanolyan, a mosatni évszázad legrosszabb perszónái.

Munkára kéne fognom azt a barmot… De hát nem árthatok a jó hírének, rajtam kívül mindenki a Főnököt hiszi benne, én meg csak, be kell vallanom bármennyire is fáj, a segítségével maradhatok életben. De hát miért is írok meg mindent? Mert kéne egy kis suska.
Egy csöppnyi mellékjövedelem. Minden befolyó pénzt a Pokol bővítési munkálataira költöm, sajnos. Azt gondoltam, majd eladom Egy Évszázad a Pokolban címmel, de vagy a terjedelemmel, vagy a szerzővel voltak gondban a sajtó sem kapott rá. Lejárt lemez- intettek le. Sajnos a Sátán már nem nagy sztár, senki egy fityinget sem ad azért, mert beszámolnak a magánéletéről, hogy mikor, hova ment zsírleszívásra, vagy hány nyakat szívott már ő ki.
Most már csak a büszkeség hajt, már ha van bennem ilyen, mert eleve gerinctelenül, talpnyalóként születtem. Kitálalok! Így hát kedves Ádámok és Évák, hallgassátok meg a történetet a kígyó szemszögéből.
Hasonló történetek
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
tetszik!

Sicher ·
Én próbálom az élet NAAAAAGY kérdéseit vidámabban felfogni, hogy nem egy megkeseredett, savanyú, vén trottyként végezzem.
A hitről sem vélekedek másképp. Nem tiporok bele más lelkébe azzal, hogy ilyeneket írok. Hisz ő olvassa, nem? Saját maga tipor bele.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: