Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A magányos lány

Bőrcsizmájának talpa alatt megnyikordult a padló.
– Kislányom, hazaértél? – hallatszott az épület földszintjéről. A csizmás láb egy vörös-fekete csíkos térdzokniban és egy fekete, lábszárig érő tüll-bársony szoknyában folytatódott, csipkés felsővel. „Méghogy kislány?” – gondolta megvetően, már 20 éves, már nem valami kis csitri. Benyitott szobája ajtaján, bezárta maga mögött, szóra sem méltatta anyját. Hosszú fekete haja selymesen fénylett a délutáni napsütésben. Bántotta a szemét a nap, az ablakhoz ment és lehúzta a redőnyt. Utálta a napfényt, a sötét sokkal jobban illett a hangulatához. A fekete árnyak megűrösödtek, mintha máris este lett volna. Bár az ő lelkében mindig éjszaka van – gondolta, miközben ledobta az iskolatáskáját az ágyra. Az iskolát se szerette, leginkább a társai miatt. Lenézték a stílusa miatt, mert ő más. Pedig nem érezte magát annyira másnak, mégis úgy vélte soha nem fog elérni semmit. Nem figyel fel rá egy kedves, szerető srác se. Nem lesznek tartós baráti kapcsolatai, az egész jövőképe annyira sötét, mint most a szobája vagy még annál is sötétebb. Leheveredett az egyik sarokba és elindította az mp3-as lejátszóját. A fülhallgatón felcsendült kedvenc zenéje és vele együtt a gótikus atmoszféra is beleitta magát az agyába. Szemét lehunyva temetőkben, sötét erdőkben, magányos helyeken barangolt. Mintha már nem is a szobában lenne. A zene kezdett folyamatosan megszűnni aztán csak a képek maradtak...

Pár utcával arrébb egy fiatal srác próbált elaludni. Már későre járt és másnap munka, de nem jött álom a szemére. Az a lány járt a fejében, a reggeli buszról. Eléggé kitűnik a többi közül, csak feketébe jár, hosszú fekete a haja is, egyedül a térdzoknijába vannak vörös csíkok. Persze, csodaszép leányzó. Sokszor szomorúnak látszik, szeretné néha felvidítani vagy valami, de nem ismeri. Egyszer látta mosolyogni, gyönyörű, mikor nevet, rossz látni, hogy a legtöbbször bánatos. Már régen kinézte magának, és lesz, ami lesz, holnap a buszon megszólítja. Ha mégse jön össze, legalább megpróbálta. Ezekkel a gondolatokkal nyomta el az álom.

Kinyitotta a szemét, és már igencsak sötét volt. Ránézett az órára: 22:45. Úgy látszik elaludt zenehallgatás közben. Kikapcsolta a lejátszót. Semmi kedve holnap iskolába menni, meg úgy semmihez sincs kedve. Talán most jött el az ideje annak, amit már régóta tervezgetett. Kitapogatta a szekrényen az egyik fiók ajtaját. Nem volt nehéz megtalálni, hamar hozzá szokott a szeme a sötétséghez, egy minimális fény is beszüremlett az ablakon, mert nem húzta le rendesen a redőnyt. Valamin fényesen csillant a fény: egy borotvapengét vett elő. Forgatta az ujjai között egy ideig, nézegette. Visszagondolt, hogy kisgyermekként milyen felhőtlen is volt az élete, boldog volt... Mára csak a rideg valóság maradt, ami felfalja a lelkét.
Mire gondolatai visszatértek a jelenbe, könny áztatta arcát. Próbálta visszafojtani érzelmeit, nehogy a szülei meghallják hogy sír. Hozzá érintette bőréhez a hideg acélt, gyorsabban kezdett verni a szíve. Még tétovázott 4-5 másodpercig aztán mélyen belevágott a csuklójába. Nyilalló érzés volt, aztán átment zsibbadás szerűbe. Egyre több vágást ejtett a karján, így a sötétben sötétebb színűnek látszott a vér. Érezte, ahogy folyik le a karjain, meleg volt a vére, a szagát is érezte. Már egész tócsa gyűlt alatta egy idő után. Kezdett szédülni, meg gyengülni. Fáradt volt, jó lenne megpihenni lelkileg. Erre gondolt, mikor kezdett nehezebben lélegezni, kiejtette kezéből a pengét. Feje oldalra hanyatlott, szíve megszűnt dobogni, szeméből kihunyta fény...

A fiú a buszra várt, eljött a nagy nap ma, ad magának egy esélyt a lányt illetően. Megérkezett a busz, megvárta, míg az emberek felszállnak, utoljára szállt fel. Nézte a szokásos helyen, ahol szokott ülni, de nem volt ott- biztos hátrébb ült le – gondolta. Átfurakodott az embereken, egészen a busz hátuljában kötött ki a végére. Sehol nem volt a lány... pedig már eltervezte, hogy ma megszólítja, szerette volna megismerni végre. Vajon miért nem jött? Megbetegedett? Vagy valami dolga akadt? Nem baj, nyugtatta magát, majd lesz más alkalom, holnap, vagy valamikor a jövő héten. Mindig ezzel a busszal szokott járni. Az ablakon keresztül az őszi tájat nézte, amint a gyenge szellő sodorja a lehullott faleveleket. „Elhervadtak a fák virágai – merengett –, olyan gyorsan elmúlta nyár, néha az emberi életek is túl hamar érnek véget.” A busznyikorgás zökkentette ki, leszállt a megállóhelyen, és elindult a munkahelye felé...

- Vége -
Hasonló történetek
10192
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: