Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A levél

Kedves tanár úr,

Elérkezett – mint minden évben – a Valentin-nap. Ezt a napot választottam arra, hogy meséljek egy kicsit magamról – bár úgy sejtem, ön mindenkiről tud mindent -, de én inkább önként szeretnék dalolni, nehogy téves információk alapján, rosszul ítéljen meg.
Tehát, én Béatrice de Lacroix vagyok, Franciaország egyik legrégebbi aranyvérű családjából származom. A szüleim számára túl forró lett a talaj a hazámban, ezért úgy gondoltuk, inkább Angliába költözünk, és én a dicső múltú Roxfort tanulója leszek. Fél évvel ezelőtt, ön az irodájába hívatott engem, és szinte megfenyegetett, hogy az iskolában nem tűri senki jól, ha valaki szenvedélyesen rajong a fekete mágiáért, hiszen ismerte az okokat, amik miatt el kellett hagynunk az anyaországunkat. Kedves tanár úr, el kell hogy keserítsem, az egész Mardekár túl szenvedélyes érzelmeket táplál a sötét mágia felé. Ön talán sejti, hogy minden holdtöltekor a Szükség Szobájában egy gyűlés folyik, ahová csak a kiváltságosok kerülnek be. Itt tanuljuk meg, és gyakoroljuk a fekete mágia legsötétebb varázslatait, így ha majd kikerülünk az iskolából, már kiképezve állunk a Sötét Nagyúr elé, aki már most a halálfalói sorába emelt minket.

De térjünk vissza az én életemhez. Ezeken a gyűléseken én vagyok az egyedüli nő, tehát mindenkinek én adom meg azt, amire egy férfi vágyik. Valószínű, hogy ön most felháborodva ugrik fel az asztala mellől, hogy elinduljon a klubhelyiségünkbe, de várjon egy kicsit, kérem, olvassa el a levelet, és utána várom szeretettel. Most már csak két férfinek szeretném odaadni magam. Ők korunk leghatalmasabb mágusai, de én nem csak ezért vonzódom hozzájuk, hanem számomra fontosak a külsőségek is. A Sötét Nagyúrnál a tar feje, a vörös szeme és a kígyót eszembe juttató magatartása, mozgása és a lénye vonz, önnél pedig az agg kora, a fényesen csillogó szakálla, és a jósága. Mivel a Nagyúrnak már van ágyasa, ezért már csak ön maradt.
Vissza is tértünk a levelem bekezdéséhez. Tehát, szeretném magamat önnek felajánlani, Dumbledore professzor, hiszen gyengéd érzelmeket táplálok ön iránt. Kérem, küldjön egy baglyot egy hely és egy dátum megjelölésével, és az alkalomhoz illően felöltözve, ott leszek!

Szeretettel,
Béatrice

Epilógus
Miután a lány befejezte a levél írását, megírta a Sötét Nagyúrnak, hogy teljesítette a feladatát, majd kényelmesen hátradőlt, az arcán gúnyos mosollyal várta a levelet, amely meghozza neki az öreg mágus halálhírét. Biztos volt a dolgában - hiszen ő adagolta már hónapok óta az igazgatónak a szívét gyengítő mérget -, hogy a levél elolvasása után, megáll a szíve kora leghatalmasabb fehérmágusának…
Hasonló történetek
24269
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Vivienne ·
Nekem nem jött be, szerintem gyerekes...
hurrikany ·
köszi, hogy írtál!:) sajnálom, hogy nem tetszett

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: