Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legszebb...

Tulajdonképpen nem bántam meg, hogy megismertem, ezt a lányt. Sőt ellenkezőleg. Az elején semmi esélyem nem volt de nagyon közel kerültünk végül egymáshoz...!(Legalábbis szerintem). Annyira jó volt a kapcsolatunk, hogy egyikünk se bírta volna ki a másik nélkül az őszi szünetet.(Már a hétvégék is nagyon nehezen teltek).Ezért megbeszéltük, hogy találkozunk. Így is lett.

Az első találkozásnál nem történt igazán semmi, csak elég sok mindent megtudtunk a másikról...! Amit eléggé jó dolognak tartottam. Második alkalommal két nap múlva találkoztunk. Végül is akkor is nálunk kötöttünk ki. Kicsit nehezen indultak a dolgok. Én végig megpróbáltam az ő érdekeit, szempontját megérteni.

Eléggé zavarba voltunk mind a ketten.(Én azért mert ő volt eddig a legszebb lány akivel voltam, de hogy ő miért volt ennyire zavarba azt nem tudom).Ja azt hozzá kell tennem, hogy egyikünk se volt szűz már akkor. Egész végig félmeztelenül feküdtünk és beszélgettünk, én célozgattam dolgokra, ami neki nem volt ellenére...!

Az egész úgy indult, hogy elkezdtem csókolgatni, az arcán, a nyakán, a hasán, a száján. Én próbáltam úgy csinálni mindent, hogy neki legyen jó!(Nem tudom ő ezt mennyire érezte...)Egyre közelebb kerültünk egymás testéhez. Eléggé zavarba voltunk még mindig. De ez nem érdekelte egyikünket se. Végül is megtörtént a dolog...,és nagyon örültem, hogy ilyen szép lány adatott nekem.

Az az idő (09:00-16:30) csupán egy órának tűnt! És az egész nap eltelt szinte. Tulajdonképpen elsősorban egymás megismerése történt meg ez alatt az idő alatt...! Nem a nemi élet kialakítása volt a lényeg. De én nagyon szívesen emlékszek erre a napra. Remélem ő is így van ezzel...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hochspannung ·
Most miért húzzátok le így?
Nincs benne trágárság, erőszak (mondom a kannibálos után :)))))))). A srác kedves és gyengéd volt a lánnyal.
Végső soron ez egy jó történet!
CSAKHOGY
Leírhattad volna, hogyan ismerkedtetek meg. RÉSZLETESEN.
Mit éreztél akkor. RÉSZLETESEN.
Ha tényleg olyan a szép kislyány, akkor talán leírhattad volna nekünk is, hogy néz ki.
Ésss, egy RÉSZLETES (és szép) leírást az aktusról.

Ha rászánod az időt és némi energiát menni fog az írás!
(aranyszabály: kerüld a szóismétlést)
GerM ·
Írtam egy történetet. Abban sem volt semmi rossz, mégsem közlik le: ellenkezik a szolgáltató szabályaival...

Akit érdekel küldjön emilt. PanniP már olvasta, azt mondta ijesztő :-)
PanniP ·
Kis promóció? :)))

Miért nem teszed be hozzászólásként? :)
GerM ·
Mert az túl direkt lenne. Egyébként már van aki megtalált, úgyhogy akit érdekelt, már megkapta.

borsmenta ·
Eléggé hihetetlen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: