Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legjobb barátom kiveri nekem- 1.rész

Végre egyedül vagyok, gondoltam. A szobatársam, Steve nemrég ment el pár haverjával szórakozni, és tudtam, hogy legalább két órán keresztül nem fog visszaérni, szóval kihasználtam a lehetőséget, levetkőztem és előkaptam a régi és megbízható Fleshlightomat. Kanosabb voltam, mint korábban bármikor életemben eddig. Láttam Steve-et felöltözni, miután letusolt. Egy szál törölközőben jött be a szobába, amit utána ledobott, megmutatva azt a pompás, kerek, napbarnított fenekét. Azonnal felállt a farkam és gyorsan el kellett rejtenem egy párna mögé, attól függetlenül, hogy a háta volt velem szemben. Csak egy farmert húzott fel, az alsónadrágot kihagyta, végül felém fordult, miközben felhúzta a nadrágja sliccét. Nem sikerült megragadni a lehetőséget, hogy láthassam a farkát, de a nadrág elég szűk volt ahhoz, hogy láthassam a közel 20 centi hosszú körülmetélt szerszámának a körvonalát. A nyálam majdnem kicsordult ennek láttán. Tökéletes volt a mellkasa, pont elegendő mennyiségű szőrzet volt rajta. Friss volt és napbarnított. És igazi szopnivaló mellbimbói.


 


Rám nézett, és elkapta a pillanatot, hogy bámulom. Rám mosolygott.


-Tetszik amit látsz?- kérdezte a maga módján.


-Én… nos… - elfordítottam a szemeim, közben hallottam, ahogy kuncog, miközben a pólóját vette fel.


-Nos, mit fogsz csinálni ma este?- kérdezte.


-Szerintem csak tanulni.


-Ó, szegény Derek. Csak a munka, semmi szórakozás. Talán ki kellene mozdulnod velünk.


Ismertem a barátait. Conner és Wendell. A srácok, akik szerettek kötekedni az olyan stréberekkel, mint velem. Gondolom még Sheila is ott lesz velük. Steve barátnője, akivel se vele, se nélküle nem tud megélni. Nem tudnám kiállni, ha ma este kijönnének egymással és egész éjjel flörtölnének. Jobb ha itt maradok, gondoltam.


-Nem, kösz- mondtam Steve-nek.- Holnap egy nehéz dolgozatot fogok írni és nagyon kell rá tanulnom.


-Nos, rendben. Csak ne tanuld szét túlságosan az agyad- mondta kötekedve.


Végre elment. Levettem a ruháimat, kivettem a Fleshlightomat a fiókból és befeküdtem az ágyamba. Szélesre széttártam a lábaimat és bekentem a kőkemény farkamat egy kis síkosítóval. Becsúsztattam a farkam hegyét a bejáratához. A szájba behatolni lebilincselő volt az én kemény és vastag farkamnak, mert az meg apró és vékony volt. Aztán fel és le húztam, miközben arra gondoltam, hogy mindezt Steve teszi velem.


Azóta vagyok belé szerelmes, mióta szobatársak lettünk. Ő volt az egyik legkelendőbb, és bárki, aki összejött vele az irigylésre méltó volt.


Mint az az átkozott Sheila.


Miért kell neki ennyire heterónak lennie?!- gondoltam. Az élet gyakran igazságtalan.


 


Arról fantáziáltam, hogy Steve azzal a dús ajkaival szép lassan bekapja az én lüktető farkamat, amikor az ajtó hirtelen kinyílt. Felnéztem, és Steve-t pillantottam meg, ahogy ott áll tátott szájjal, szélesre nyílt és zavart tekintettel pillantva rám.


-Steve! Mégis mit csinálsz?


Végre felszabadult a kábulatból és rájött, hogy a nyitott ajtóban áll, miközben én meztelen szétterpeszkedem az ágyon. Becsukta az ajtót és lassan felém fordult különös tekintettel azon a jóképű arcán.


-Nos, úgy látom tanulsz.


-Öhm… egy kis szünetet tartok.


-Csak egy pár perce mentem el.


-Igaz. Hát, egy kis anatómiát tanulok, vagy mit. És te hogyhogy ilyen hamar visszajöttél?


-Úgy döntöttem, hogy nekem is tanulnom kell. És olyan hangulatban sem voltam, hogy kibírjam Sheilát. Egyre jobban rám tapad.


Leült az ágyam szélére. A Fleshlight még biztosan rajta volt a farkamon


-Mivel  látszik, hogy egyáltalán nem tanulsz, és tisztán látszik, hogy éppen jól érzed magad úgy gondolom, hogy le kell lépjek. De… mi lenne, ha besegítenék ezzel?


 


A szemeim majdnem kiestek a helyükről, amikor megláttam, hogy megfogja a Fleshlightot és folytatja azt, amit én abbahagytam. Míg az egyik kezével a farkamon munkálkodott, addig a másik kezével felfedezőútra indult, mely a golyóim cirógatásával talált célhoz, melynek érintése végigborzolódott az egész testemen át.


-Mit… mit csinálsz?- kérdeztem.


-Játszok a golyóiddal és kiverem a farkad- válaszolta egyszerűen.


-Miért?


-Azt akarod, hogy abbahagyjam?- kérdezte.


-Ne! Isten ments! Csak folytasd. Verd ki a farkam.


-Ne aggódj, addig nem fejezem be, amíg el nem élvezel.


 


Az érzés egyre erősebb lett, és éreztem, hogy nem bírom tovább tartani. Míg a farkamat verte, addig felkúszott az ágyban mellém és szenvedélyesen elkezdett csókolni. Ez még jobban meglepett, mint hogy kiveri nekem. Főleg amikor a nyelvét teljesen bevetette. Néhány perc csókolózás után lejjebb haladt az ajkaival, míg végül el nem ért a bimbóimhoz, melyeket elkezdett szopni, először az egyiket, majd a másikat. A hasamon folytatta az útját, folyamatos csókokkal terítve be. Egy pillanatig arra gondoltam, hogy most fogja levenni a farkamról a Fleshlightot, és a saját szájával fog tovább kényeztetni, de továbbra is azt használta, míg térdre ereszkedett és a szájával a golyóimat kapta be. A forró ajkaival szopta és a kezével dörzsölgette őket.


Megfeszültem és rázkódni kezdtem.


 


-Jó ég! Most fogok elmenni- sikoltottam. Az érzés csodálatos volt. Steve továbbra is verte a Fleshlight-tal, míg a farkam ontotta magából a forró és ragacsos spermát, bele a Fleshlight-ba. – Istenem! Ez cso…dháá..latos.


Steve abbahagyta a verést, de a Fleshlight még mindig a farkamon volt. Miközben cirógatta a hasamat, addig fokozatosan visszatértem a csúcs érezte hatás alól a valóságban. Végül az ernyedt farkamra adott egy csókot. Ezután szép lassan a spermától nedves Fleshlightot leszedte rólam, amit előtte telelőttem.  Ez volt az első alkalom, hogy látta a farkamat, amit csodálattal bámult. Teljesen normális farkam van, úgy gondolom, de ő úgy nézett rá, mintha valami ritkaság lenne. Körbefogta az ujjaival, miközben a fejével közelített a végéhez, végül pedig megnyalta a ragacsos végét. Végül bekapta, és ügyesen szopni kezdte.


 


-Öhm.. Steve, te meleg vagy?


Kicsúsztatta a farkamat a szájából és rám nézett azokkal a hihetetlen kék szemeivel.


 


-Mi késztet arra, hogy ezt kérdezd?


-Ó, hát nem is tudom. Talán az, hogy kiverted a farkam. Vagy talán az, hogy épp most raktad a szádba a farkam.  A legtöbb heteró srác nem csinál ilyet. Legalább biszexnek kell lenned hozzá.


-Ezt így tényleg be kell sorolni?


-Nem, úgy gondolom, hogy nem, de jobb lenne tudni, hogy te a srácokat vagy a csajokat bírod jobban.


-Nos, szexeltem már Sheila-val és volt néhány csaj is a középsuliból, de már egy sráccal is szexeltem és nagyon tetszett.


-Ó, szóval nem én vagyok az első?- néhány ok miatt azért reméltem.


-Nem. A barátom, Greg és én elég sokat hülyéskedtünk és egész messzire elmentünk.


-Milyen messzire?- most már igazán kíváncsi voltam.


-Kivertük egymásnak és le is szoptuk egymás farkát.  Egyszer még meg is engedte, hogy megdugjam.


-És téged valaha megdugott?


Nem, nem engedtem neki. Nem voltam rá felkészülve, de azóta készülök rá, szóval ha bármikor arra kerülne a sor, hogy odaadjam valakinek a hátsó felem, akkor készen állnék rá.


-Mit gondolsz, most készen állnál?- kérdeztem egyre izgatottabban.


-Nem vagyok benne biztos.- Felkelt és odasétált az éjjeliszekrényéhez, majd kihúzta az egyik fiókot. Amit kihúzott, attól az agyam eldobtam és a szívem gyorsabban kezdett verni. Hosszú éjszakáknak nézünk elébe…
Hozzászólások
További hozzászólások »
misi65 ·
Jó lenne ha folytatnád.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: