Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legforróbb estem az első nagy szerelmemmel, aki akkor is az ex

Húsvét előtt nem sokkal történt meg velem ez a különleges élmény, ami eddigi életem legkülönösebb és legkülönlegesebb hétvégéje volt…
Szakítás, marakodás, viták egyebek előzték meg az a furcsa estét mielőtt átmentem hozzá. Talán ezért is volt olyan jó az az este…
Szombati kora este volt. Nem is tudom, hogy végül is hogy kerültem át hozzá. Fura volt a helyzet az előtte történések miatt, meg hát nem voltunk egypár. Kezdtük egy kisfilmezéssel, aztán valahogy szépen lassan elkezdődött minden…
Csaba elkezdte finoman simogatni a derekamat és simogatások egyre terjedtek szét fele. Lekerültek valahogy rólunk a ruhák is, és már mindketten simogattuk a másikat főleg az érzékeny helyeken.
Csaba mindig is értette a dolgát, hogy hogyan kergessen az őrületbe, hogyan juttasson el a csúcsra. Egyre jobban belemelegedtünk és már simogatásokról áttértünk a komolyabb dolgokra.
Először finoman dugtunk, aztán egyre keményebben, több féle pózban, hol sima misszionáriusba, hol az kombinálva, hol oldalról, hol hátulról, amihez éppen kedvünk volt.
Lazításként körítve kis 69-el, ami csodás volt, mint mindig. Aztán újult erővel vágtunk bele a dugásba, kimerülésig folytattuk, aztán aludtunk pár órát és hajnalban megint újra kezdtük majd megint kevés alvás és aztán az egész vasárnapot, így töltöttük közbe rengetek beszélgetéssel.

Sosem felejtem el azt a hétvégét, mivel a lehető legjobb volt eddigi életemben és jobban elvoltunk akkor, mint bármikor, míg jártunk, és örökké hálás leszek neki, az első nagy szerelmemnek, hogy ő vezetett be ebbe a csodás világba mikor még egy párvoltunk.
Köszönöm neked Csaba! Örökké hálás leszek.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
chrissebien ·
Ide erotikus történeteket várunk, mint azt a kategória címe is sugallja, nem pedig - ahogy ted is megjegyezte - jegyzőkönyvet. Ha az segít, akkor elárulom, hogy egy történet nem attól lesz erotikus, hogy leírod benne, hogy MIT csináltál, ill. csináltatok. Ez ugyanis kisértetiesen hasonlít a pornófilmre, ahol csupán az aktusra van kihegyezve a történet és PREMIER PLÁN-ban láthatsz mindent, de ettől egy cseppet sem lesz erotikus. A lényeg a HOGYAN-ban rejlik.

Ajánlom olvass el előbb egy pár történetet a toplista éléről és akkor esetleg várom a további történeteket.

gizibuzerátor ·
Még szerencse, hogy nem az áprilisi válogatásba rakták, mert ott is csak a színvonalat rombolná... Egy szó mint száz: KURVA SZAR!!! :angry: :angry:

aveon ·
Ez egy semmi.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: